Strona 38 z 181

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob sie 25, 2012 23:52
autor: czaja86
250KM to raczej już k04 ale do tego poczytaj sobie to musisz wszystko na nowo robić nawet chyba wydech i fmic a po za tym turbo k04 wymaga zmiany kolektora i przewodów różnych.

Jak masz już wydech i FMIC a silnik jest w dobrym stanie zainwestuj w dolot turbo k03s (k03 052) wtryski przynajmniej 380cc lub do AGU z rovera jakiegoś pasują i są dużo tańsze i wystrój i powinno być 220-230KM po za tym masz AGU a to stara konstrukcja i podobno ciężej jest ją tuningować a zwłaszcza program robić.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz sie 26, 2012 10:09
autor: Yuri
czaja86 pisze:AGU a to stara konstrukcja i podobno ciężej jest ją tuningować
Skąd Ty takie rewelacje wytrzasnąłeś? :goof:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz sie 26, 2012 11:53
autor: czaja86
AGU ma jedną sondę wąsko pasmową i nie ma map sensora przez co gorzej się je diagnozuje. Po za tym jak hamowałem auto to słyszałem że nowsze silniki są lepsze do tuningu niż stary AGU. Na samym starcie jest turbina K03 a nie K03s wtryski są 280cc a nie 320cc :jezor:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz sie 26, 2012 12:02
autor: Mruffka
AGU "stuningować" można tak samo jak inne motory np. AUQ, tu chodzi o wystrojenie. Trzeba nazywać rzeczy po imieniu ;)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz sie 26, 2012 18:28
autor: rc-men
No a odpowie mi ktoś, którą z tych turbin wybrać i czy K04-001 pasuje P&P?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz sie 26, 2012 19:51
autor: Mruffka
Z grupy k04 właśnie k04-001 pasuje p&p :) suszarki k04-022, k04-023 nie pasują p&p potrzeba wymienic tip, flansze pod DP, przewody wodno olejowe. Myślę że znajdź sobie k03-052, zrób porządny TIP i porządnie to wystrój i będziesz miał praktycznie to samo co k04-001 ;)

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz sie 26, 2012 23:28
autor: szpieg
Yuri pisze:
czaja86 pisze:AGU a to stara konstrukcja i podobno ciężej jest ją tuningować
Skąd Ty takie rewelacje wytrzasnąłeś? :goof:
cieżej ... trzeba ecu demontowac ;) przez kabelek nie pojdzie, w v-techu w krk powiedzieli ze juz tego silnika nie robia ;)

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn sie 27, 2012 00:03
autor: Yuri
szpieg pisze:
Yuri pisze:
czaja86 pisze:AGU a to stara konstrukcja i podobno ciężej jest ją tuningować
Skąd Ty takie rewelacje wytrzasnąłeś? :goof:
cieżej ... trzeba ecu demontowac ;) przez kabelek nie pojdzie, w v-techu w krk powiedzieli ze juz tego silnika nie robia ;)
No trzeba. U mnie zdemontowali i program zrobili. Jeśli ktoś patrzy na mody pod kątem tego, czy trzeba wyciągać ECU, czy robić przez kabel, to nie mam pytań :).

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn sie 27, 2012 10:18
autor: toffic
szpieg pisze:cieżej ... trzeba ecu demontowac ;) przez kabelek nie pojdzie,
Pójdzie, tylko trzeba wiedzieć jak się do tego zabrać

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob wrz 01, 2012 12:28
autor: rc-men
Panowie, potrzebny mi na "już" TIP silikonowy do K03s. Ma ktoś do sprzedania w rozsądnej cenie, lub ma namiary? Jedyny jaki znalazlem to forge-a za "bagatela" 850 zł.. co jest śmieszną ceną za kawałek silikonu.

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: sob wrz 01, 2012 13:07
autor: Mruffka
^^ Nie tylko Ty poszukujesz ;) ja również silikonowy lub uspawany ;)

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz wrz 02, 2012 12:46
autor: mabu79
Panowie,zamiast wydawać kasę na TIPa za 850zl zmieńcie turbo na K04 :).Będzie taniej.A tak serio to może na Ebayu cos będzie?

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: ndz wrz 02, 2012 14:46
autor: Mruffka
hmmm k04 taniej jak tip za 850pln ok :bigok: ok dam Ci nawet te 850 niech stracę tylko znajdź mi w dobry stanie z przewodami wodno-olejowymi i kolektorem wydechowym :helm: na ebay wychodzi też drogo. Trzeba szukać i tyle ;)

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

: pn wrz 03, 2012 00:53
autor: siwysdz
Panowie, na pewno było już wałkowane w tym temacie ale nie chcę mi się przeglądać wszystkich stron. Ile wyciśnie się samym softem z AGU? 180-185 ps i z 300nm?