Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » wt lip 10, 2012 21:47

z t5 ma gacek miałem dziś pożyczyć od niego żeby zobaczyć czy wejdzie. Ja się tak rozglądałem i zastanawiam się na IC z Frontery.

Jakubek kiedy będziesz w okolicy bo bym zobaczył na żywo jak głośny jest twój wydech.



Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jakubek » wt lip 10, 2012 22:52

Z t5 pasuje bardzo dobrze do golfa tylko niewiem jak z wydajnoscia. Niewiem kiedy bede ale jak bede to sie odezwe to sobie posluchasz :)


Obrazek

Mruffka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: sob sie 28, 2010 14:05

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Mruffka » śr lip 11, 2012 20:22

Ja mam z T5 w mk3. Pasuje elegancko, troszeczkę tylko zderzak trzeba podciąć, i mało go widać przez co autko jest cichociemne ;)



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » śr lip 11, 2012 20:58

Ja tak się zastanawiam nad małym chinolem. Bo większy i tak jest przysłonięty. W oryginalnym zderzaku i tak dziura ma nie więcej niż 15cm więc i ta część jest tylko chłodzona.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: TAZ » sob lip 14, 2012 06:48

Jak zrobisz kierownice powietrza to będzie wiało na cały, tylko mało kto o tym pamięta.



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » ndz lip 15, 2012 15:38

tak to u mnie wyglada:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 5#p5670505" onclick="window.open(this.href);return false;


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
largoclark
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: sob lip 23, 2011 22:11
Lokalizacja: Września / Czerniejewo
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: largoclark » ndz lip 15, 2012 21:18

może tu zapytam teraz ... silnik 1.8 T... mam cewki zapłonowe na 3 piny kostka i kupiłem cewki od 1.8 T które mają 4 piny kostka ( moje przeoczenie)... wie ktoś czy to sie da jakoś ogarnąć żeby zagrało ??? czy szukać nowych cewek??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=454668" onclick="window.open(this.href);return false;

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » pn lip 30, 2012 20:10

Potrzebuje info czy podejdzie pod mój silnik kolektor ssący z S3 210KM wraz ze wtryskami 06A906031J bo mam okazyjnie do kupienia taniej niż same wtryski z BAM które pasują p&p pod mój kolektor ssący w AWP.



Awatar użytkownika
rc-men
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw mar 22, 2012 22:07
Lokalizacja: Łomża/WWA

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rc-men » pt sie 03, 2012 11:30

Witam
Mógłby mnie ktoś nakierować, co kupić do moda fury na ~220-240KM? Myślałem o turbinie K03-52, takiej jak pod tym linkiem, http://www.ebay.pl/itm/VW-GOLF-GTI-1-8T ... 222wt_1037" onclick="window.open(this.href);return false; ew. K04-001.

Podpowiecie co jeszcze dokupić? Jakie wtryski, itp.? Silnik to AGU.



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » pt sie 03, 2012 12:46

Wtryski 380 lub 440, wydech 2,5cala, FMIC, dolot, program



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » pt sie 03, 2012 13:59

nie wiem czy warto kupowac nowy gwizdek ... w mielcu stacjonuje Transturbo gdzie za 500 zl mozna zregenerowac i przerobic seryjne K03 na K03s (wymianie podlega srodek i czesc zimna) do 230 KM wystarcza


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
rc-men
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw mar 22, 2012 22:07
Lokalizacja: Łomża/WWA

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rc-men » pt sie 03, 2012 17:56

Gdzie można dostać wtryski? Poleci ktoś jakiś sklep? Wydech na dniach będzie przelot 2,75' na jednym tłumiku.



Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jakubek » pt sie 03, 2012 21:20

Allegro.pl itp no chyba ze chcesz kupic nowe to http://sidmotorsport.pl/pl/31-wtryskiwacze" onclick="window.open(this.href);return false;


Obrazek

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » pt sie 03, 2012 22:18

Jak byś chciał wtryski 380cc o nr 06A 906 031J to mogę Ci odsprzedać bo być może na dniach będę miał za jakieś 350zł z przesyłką. U mnie podobno nie podejdą a do Ciebie na podkładkach podobno podejdą.

A może ktoś wie jak te wtryski podpasować do mojego kolektora w AWP bo gdzieś na forum czytałem że ktoś miał takiej wtryski w AUM a kolektory są takie same AUM AWP



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość