Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Fahoo » ndz paź 16, 2011 12:39

bugalon, jestes bardzo dowcipny ,wręcz śmieszny


w którym cyrku występujesz?
Pytałem o konstrukcje i przekroje my robimy to tak....ilu używacie tłumików?
Obrazek


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
vr6syncro
PREZES 4x4
PREZES 4x4
Posty: 1249
Rejestracja: czw sty 01, 2009 23:30
Lokalizacja: ZachPom

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: vr6syncro » ndz paź 16, 2011 13:40

ja aktualnie składam na 3'' DP , później, 2,5'' na dwóch tłumikach przelotowych


2,9vr6syncro viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Koniu14
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lut 22, 2010 23:17
Lokalizacja: Głiczarów Metropolia
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Koniu14 » ndz paź 16, 2011 13:46

ja mam u siebie tylko końcowy przelot 3"
2 znajomym robiłem 2,75" tez tylko na końcowym tłumiku
konstrukcja jak na fotce u ciebie :pub:

chyba się nie stosuje np. środkowych tłumików jak ktoś nowy wydech struga , ale mogę się mylić
niech inni się wypowiedzą


Nigdy nie gadaj z idiotą najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem....

Obrazek

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Fahoo » ndz paź 16, 2011 18:43

vr6syncro, myśmy dali 3` po całości i docelowego tłumka koncowego jeszcze nie ma ...jest zaadaptowany inny
postanowiliśmy dać szanse RM motors z Olsztyna


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2358
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: bugalon » śr paź 19, 2011 20:15

Jakie pytanie, taka odpowiedź :) Cyrk niestety jest stacjonarny a nie objazdowy - zapraszam na spektakl w okolice bydgoszczy :)

Tłumików ja osobiscie używam zawsze 3 a jeśli jest możliwość to nawet 4. Wszystkie przelotowe. Pierwszy jest w obudowie katalizatora, drugi (jak się zmieści) w tunelu środkowym, trzeci pod siedzeniami pasażera i wiadomo - końcowy. Tłumików daję dużo bo auto ma być ciche i nie tracić przez wydech dowodu rej. Ja przekroje dobieram zależnie od mocy jaką klient planuje:

1. Do 200 koni 55 mm
2. Do 240 koni 2,25 cala (w praktyce 60mm)
3. Do 300 koni 2,5 cala
4. Do 400 koni 2,75 cala
5. Powyżej 400 koni 3 cale.

Downpipe zawsze 3 cale

Wydechy i doloty spawam kolankami 90 stopni przycinając je do łuków których potrzebuję.
Fahoo pisze:bugalon, jestes bardzo dowcipny ,wręcz śmieszny
w którym cyrku występujesz?
Pytałem o konstrukcje i przekroje my robimy to tak....ilu używacie tłumików?


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Fahoo » śr paź 19, 2011 20:37

bugalon, oo taka odpowiedz to jest odpowiedz dziekuje


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2358
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: bugalon » śr paź 19, 2011 20:57

Ciekawe tylko kto wywalil tego mojego kąśliwego posta :)
Fahoo pisze:bugalon, oo taka odpowiedz to jest odpowiedz dziekuje


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Koniu14
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lut 22, 2010 23:17
Lokalizacja: Głiczarów Metropolia
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Koniu14 » pn paź 24, 2011 13:52

Panowie

z czego podchodzi krótka półośka po swapie 1.8t do Golfa MK1 ?
nie mogę z niczego dopasować, trzeba dorabiać długością na zamówienie ?
silnik awt
skrzynia z bory 2 litry 16.
zawieszone to na łapach z a3

Pozdrawiam


Nigdy nie gadaj z idiotą najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem....

Obrazek

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2358
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: bugalon » pn paź 24, 2011 23:11

Z każdego golfa Cabrio i golfa GTI powinna podejść (100 mm jest przegub tam). Pytanie czy robieniem mocowań nie przesunąłeś gdzies położenia flansz skrzyni biegów względem oryginalnej skrzyni.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
macpat1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: pn lut 12, 2007 00:27
Lokalizacja: woj pom
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: macpat1 » pn paź 24, 2011 23:31

moje półosie przerabiałem , jedna była skracana a druga przedłużana i odziwo daja rade , czego nie można powiedzieć o skrzyniach dwie nie dały rady i szukam teraz trzeciej . Może ktoś podpowie jaką konkretnie włożyć ?? pierwsza była z g60 a druga z passata b3 2.0 . Chciałbym teraz założyć jakąś młodszą i z chęcią wysłucham waszych propozycji opartych na doświadczeniach :) biorę nawet pod uwagę skrzynie z jakiegoś diesla


macpat1

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Fahoo » wt paź 25, 2011 08:31

macpat1, nam tez sie ori 1,8t skonczyła wkladamy z diesla...a jesli cos bedzie ne tak to hybryda


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
macpat1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: pn lut 12, 2007 00:27
Lokalizacja: woj pom
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: macpat1 » wt paź 25, 2011 10:06

Fahoo, a jaką dokładnie 5 czy 6 biegów i z jakiego auta ??osobiście wolałbym 5 biegową ...


macpat1

Koniu14
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lut 22, 2010 23:17
Lokalizacja: Głiczarów Metropolia
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Koniu14 » wt paź 25, 2011 13:00

ja miałem z seata cupry 5 biegową to się rozpadła w oczach , teraz mam z bory to dopiero będę coś mógł napisać ..
jak ta się rozpadnie to właśnie planowałem skrzynie z vr6 lub właśnie g60 .


macpat1 , przybliżył byś temat skrzyni z g60 co dokładnie jest nie tak

Pozdrawiam


Nigdy nie gadaj z idiotą najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem....

Obrazek

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Fahoo » wt paź 25, 2011 19:27

nam sie z bory rozpadła
wkładamy skrzynie z diesla oznaczenie EGR
dosc mam opowiesci forumowych musimy to sprwadzić sami


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości