Strona 24 z 181
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: śr paź 05, 2011 23:21
autor: Fahoo
Koniu14, trzeba sobie zrobic i bedzie najlepiej
moze w nastepnym tyg cos bedziemy wiedzieli jak to zrobic dobrze i nie za drogo
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: śr paź 05, 2011 23:26
autor: Borys
Fahoo pisze:Koniu14, trzeba sobie zrobic i bedzie najlepiej
moze w nastepnym tyg cos bedziemy wiedzieli jak to zrobic dobrze i nie za drogo
TIPy by pieknie wychodziły gdyby nie jedna rurka wodna która stoi na przeszkodzie kolanku o wiekszym polu przekroju
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: czw paź 06, 2011 09:46
autor: Koniu14
gdyby ktorys z panow cos wyskrobal w dobrej cenie to bylbym bardzo chetny
zrobilem wlasnie swap 1.8t do mk1 i mi sie zaczelo ciasno robic
Pozdrawiam
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: czw paź 06, 2011 10:02
autor: Fahoo
Koniu14, kolego musze cie zmartwić...już dziś wiem ze musze pokonczyć auta żeby zając sie 1,8t
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: pt paź 07, 2011 17:30
autor: zonda
Witam! Czy takie wtryskiwacze z volvo podejdą P&P do AGU?
http://www.eter-mot.info/?1372,wtryskiw ... 9-12705349" onclick="window.open(this.href);return false; Pozdro!
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: czw paź 13, 2011 16:33
autor: macpat1
witam . jaki kanał logów sczytać żeby było wiadomo czy było coś w ecu grzebane ?? silnik to APY dzięki za info
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: czw paź 13, 2011 18:18
autor: mabu79
na poczatek 002 i 007 powinno Ci wystarczyc.macpat1, na poczatek 002 i 007 powinno Ci wystarczyc.pozniej bedziesz mogl sobie cos do tego dolożyć.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: czw paź 13, 2011 22:01
autor: bugalon
mabu w APY loguje sie inne kanaly niż w AGU
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: czw paź 13, 2011 22:35
autor: macpat1
a więc które ?? chciałbym żeby ktoś mi powiedział co z tym programem bo sprzedający mi silnik mówił że było i jeździł na 1,4bara lecz gdy pojechałem tydzień później po silnik , wymontowałem go i w późniejszym czasie włożyłem do mnie to przy pierwszej jeździe skali na zegarze doładowania zabrakło
Skoro gostek od tak sobie dłubał przy doładowaniu to kto wie co siedzi w ecu
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: czw paź 13, 2011 22:38
autor: jendrula
Mam takie pytanie czy obrotomierz w MK1( zegary `83r benzyna)będzie działał gdy podepne go pod przewód sygnałowy z czujnika halla w głowicy ? czy macie jakiś inny sposób podłączania obrotka do sterownika ME7.5 Do alternatora pod wyjście " W " ale tak to chyba się 1,6 TD podłączało .Temat o 20vt i swapach więc chyba dobrze trafiłem
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: sob paź 15, 2011 19:44
autor: bugalon
Kupujesz sumator taki jak w linku niżej
http://protecdigital.home.pl/cgibin/sho ... d=4f62dc61" onclick="window.open(this.href);return false;
Podpinasz go do cewek a wyjscie na obrotek i będzie dzialac.
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: sob paź 15, 2011 20:01
autor: bugalon
2 i 115 lub 118 (nie pamiętam dokładnie w ktorym jest doladowanie)
macpat1 pisze:a więc które ?? chciałbym żeby ktoś mi powiedział co z tym programem bo sprzedający mi silnik mówił że było i jeździł na 1,4bara lecz gdy pojechałem tydzień później po silnik , wymontowałem go i w późniejszym czasie włożyłem do mnie to przy pierwszej jeździe skali na zegarze doładowania zabrakło
Skoro gostek od tak sobie dłubał przy doładowaniu to kto wie co siedzi w ecu
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: ndz paź 16, 2011 10:35
autor: jendrula
Dzieki wielkie... kupuje !
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
: ndz paź 16, 2011 11:03
autor: Fahoo
Pany a jak działacie z wydechami?