Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

mabu79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: sob sty 01, 2011 15:16
Lokalizacja: Olsztyn

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: mabu79 » sob lut 12, 2011 00:44

Wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo dziekuje bardzo.Zaraz po zostawieniu tutaj zapytania dowiedzialem sie rzeczy odnosnie lapy i flansz a z reszta to wyjdzie w praniu.Samochod ma byc tylko urlopowy i nie sadze zebym kiedykolwiek sie rozpedzil do 240 km/h wiec sadze ze starczy mi w zupelnosci.To ma byc moja zabaweczka na codzien niestety 67km w octavii :)


...it has so much torque,that could tear a whole in time :)
...this is not acceleration. It's TELEPORT

Awatar użytkownika
buli12
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 23:23

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: buli12 » wt lut 15, 2011 13:21

Panowie mam zamiar kupić sobie blow-off ale nie wiem jaki i gdzie szukać na allegro są ale nie ma dedykowanego proszę o poradę jaki i jakis link z allegro który dziekuje



Awatar użytkownika
buli12
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 23:23

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: buli12 » wt lut 15, 2011 13:22

aha a silnik mam 1,8t z seata ibizy cupry AYP 156 hp turbo k03 rok 2001



Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: dcsp52 » wt lut 15, 2011 17:40

po 2001 roku raczej jest lepsza sprezarka w ibizie

podaj oznaczenie


dead slow but still forward

Awatar użytkownika
buli12
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 23:23

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: buli12 » wt lut 15, 2011 18:39

PODAŁEM AYP OZNACZENIE SILNIKA A POZA TYM POTRZEBUJE BLOWA A NIE SPRZEZARKI



Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: dcsp52 » wt lut 15, 2011 19:14

pisalem zebys podal oznaczenie sprzezarki :) smiem twierdzic ze masz "k03s"

blowa ci nie polece tylko dlugi dolot CAI auto bedzie sapać fabrycznym DV :) tak ze ludzie beda cie pytac czy masz tego twojego BLOWA ;D


dead slow but still forward

Awatar użytkownika
buli12
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 23:23

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: buli12 » wt lut 15, 2011 22:42

mam k03 własnie chce kupiv k03s



Awatar użytkownika
buli12
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 23:23

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: buli12 » czw lut 17, 2011 21:49

panowie potrzebny schemat podcisnien do 1,8t z seata ibizy cupry 2001 rok oznaczenie silnika AYP bardzo pilne



Awatar użytkownika
buli12
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 23:23

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: buli12 » śr lut 23, 2011 16:42

witam Panowie mam problem pacjent 1,8t AYP 156 km turbo k03 ost miałem problem autko nie ciągło nie miało mocy wymieniłem wszystkie wężyki od podcisnien i było spoko na chwile teraz znowu zaczoł swirowac tzn.po dodaniu gazu doładowanie węndruje powyżej bara i śćina mi turbo na chwile nie ma poczym się pojawia i w kółko tak samo mało tego jeszcze nie trzyma doładowania podkreślam zawór n75 został wymieniony vag 0 błędów poradzcie coś bo już nie wiem co mam zrobić za co sie wziaz to zdjęcie z podcisnieniami jak mam podłączone błagam o pomoc bo sie nie da jezdzic a juz nie mówie o wyprzedzaniu juz raz bym sie zabił bo brakło mocy i auto zdechło Obrazek



Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: dcsp52 » śr lut 23, 2011 18:12

stary w ilu jescze tematach dasz post tej samej tresci ? :banghead:


dead slow but still forward

Awatar użytkownika
buli12
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 23:23

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: buli12 » śr lut 23, 2011 19:35

kolego podpowiedział bys cos co do mojego pytania a nie bez sensu odpisywał potrzebuje pilnie porady a nie głupich uwag a dlatego tyle postów bo moze ktos w koncu odpowie sensownie i mi pomoze



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Rafalek114 » śr lut 23, 2011 21:37

Skoro potrzebujesz pilnie pomocy to zapac komus ktos sie zna i pewnie ja uzyskasz ... na co ty liczysz ze ktos ze piekne oczy powie ci jak masz calego swapa zrobic ?? Smiecisz w temacie i tyle ... napisz sobie do kogos na pw a nie syfisz tu .


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

andy_czarny
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: czw lut 28, 2008 00:50
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: andy_czarny » czw mar 03, 2011 00:30

Czy majac golfika mk4 gti z UK bede mial jakies wieksze problemy zeby to wsadzic w miejsce ABS'a(mk3)?? jak z lapami silnika i skrzyni, jak chlodnice ?? Z czym jeszcze problem bedzie...wiem ze cala masa *#cenzura#* wychodzi podczas takiej roboty ale tak z grubsza na co sie nastawiac ??
pozdrawiam i dzieki za wyrozumialosc przegladalem ten temat ale balagan niemilosierny :P



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: TAZ » czw mar 03, 2011 18:35

Ja mam silnik z audi A3 w golfie mk2 i nie zauważyłem większych różnic. No może wejście wiązki do kabiny jest z drugiej strony ale to już nie stanowi problemu.



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości