Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Zamintowalem pompe pod podwoziem z mk2 i problem znikł. Mam jeszcze takie pytanko. Pod zderzakiem mam Cooler ,chłodnice klimy i chiński grill Ala plaster miodu. Auto na wolnych obrotach chodzi ładnie a podczas jazdy się gotuje, jadę 60km/h i wentylatory się włączają. Chłodnica na dwa wentylatory oczywiscie. Staje autem a silnik gulgoce że szok. Ktoś miał Takie problemy? Nie mam elektrycznej pompy wody, jest ona wymagana?
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
jaka duża chłodnica ? jak nie masz tej z g60 to zapomnij lub chociaż z passata 2.0 tą dużą można też dać z przodu wentylatory pchające te cienkie z fmic . lub próbować grubszą chłodnice .
A ja mam pytanko pakował ktoś wtryski z subaru WRX te niebieskie ???
A ja mam pytanko pakował ktoś wtryski z subaru WRX te niebieskie ???
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
homer21, sprecyzuj pytanie w kwestii wtryskow to moze Ci odpowiem
Johnatan, termostat dobry? Odpowietrzony na pewno poprawnie?
Johnatan, termostat dobry? Odpowietrzony na pewno poprawnie?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
kkkacper, Chodzi o Oporności i jak to wygląda na gniazdach agu ?
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
i flow, numer wtrysku, producent ?
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
homer21, wtrysk jak wtrysk.. wysokoomowy jesli mowisz o denso.. musisz zmienic oringi bo w japoncach sa inne i jak nie masz dwoch lewych rak to wszystko siadzie.. wydajnosc ponad 400 ccm jakos z tego co pamietam..
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
kkkacper, Lewych rąk nie mam czyli mówisz że pasowało by po niewielkich przeróbkach i polutowaniu wtyczek EV6 ? wydajność chyba 440cc . Wolał bym MJY z rovera ale nigdzie ich nie ma
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
homer21, mialem 440tki "blue giant" ale ostatnie dzis sprzedalem.. mam jeszcze fajne 480tki siemensa nowe jakbys byl zainteresowny.. z tego co kojarze wtryski z subaru nie maja wtyku ev6, ale jakich wtyczek bys nie potrzebowal to mam wszystkie nowe rodzaje od reki, zarobisz sobie tylko piny i ogien, oringi tez zreszta bym znalazl takie jak trzeba.. jak cos to wal na priv.. aha.. no i pamietaj zeby wydajnosc na 3 barach/43.5psi patrzec, bo czesto amerykance i czasem japonce maja wydajnosc na innym cisnieniu podana
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
a jaka cena ???? za te 480 ? to na 3bar ? szukam 440-480 max na 3bar ale żeby tez nie było kosmicznie drogo
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Pany pytanie . Czy cewkę np z tfsi 4pin da rade zaaplikowac do agu ??? tam są 3 piny
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
homer21, da rade tylko bedziesz jeszcze dodatkowo potrzebowal cos w tym stylu..
http://sidmotorsport.pl/pl/s/874-adapte ... i-fsi.html
http://sidmotorsport.pl/pl/s/874-adapte ... i-fsi.html
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
kkkacper, Kacper ja chce to w inny dekiel wsadzić dlatego i to bedzie zbędne tylko jak z kwestią jednego pinu ??
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Czwarty pin to dodatkowa masa dla modułu wbudowanego w cewke. Ja juz skompletowalem wszystko i jak bede mial troche czasu to podlacze. Na razie wzialem cewki AUM.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość