Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
MrTea, czytasz troche temat bo mi się nie wydaje na 1 stronie jest jak byk ! kupa projektów jeździ na tych wtryskach
320cc do 230ps
380cc do 280ps
440cc do 320ps
czyli 350cc na 250km
Trzeba pamietać że wtryski to nie wszystko
320cc do 230ps
380cc do 280ps
440cc do 320ps
czyli 350cc na 250km
Trzeba pamietać że wtryski to nie wszystko
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
homer21 czytam oczywiście, nawet sam napisałem iż wiem że wydajność wtrysków jest podobna do wtrysków z 1.8T BAM .. czyli ~260ps..
Głównie pytałem jak one rzeczywiście się spisują w 1,8T bo nie mogłem nigdzie znaleźć konkretnych informacji (trafiłem na opinie niż mogą być jakieś problemy ze względu na ich dużą oporność)
Po za wtryskami w aucie brakuje mi już tylko FMICa
Głównie pytałem jak one rzeczywiście się spisują w 1,8T bo nie mogłem nigdzie znaleźć konkretnych informacji (trafiłem na opinie niż mogą być jakieś problemy ze względu na ich dużą oporność)
Po za wtryskami w aucie brakuje mi już tylko FMICa
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Tipa masz ? czy gumowy ? kolega z forum w mk4 miał na tych wtryskach i chodzi elegancko na tym forum jest również zarejestrowany nazywa się Louder jak coś pisz do niego
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
W moim A4 B5 , TIP z jest założony z A4 B6 który ma wiekszą średnice i jest dużo sztywniejszy. DP zamiast ?Kata już jest.
Thx za kontakt do użytkownika
Thx za kontakt do użytkownika
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Montował ktoś z was pompę paliwa zewnętrzną do golfa IV lub coś na tej płycie podłogowej??
Jak tak to gdzie ją umiejscowiliście bo trochę słabo z miejscem jest.
Jak z zasilaniem tej pompy trzeba dodatkowo dołożyć przekaźnik ( mam całego leona na części więc jakiś przekaźnik z niego bym wziął) ale jak to wszystko podłączyć. Myślałem o tym żeby przewody zasilające wpiąć pod kierownicą do tej kostki co grube przewody dochodzą.
Jak tak to gdzie ją umiejscowiliście bo trochę słabo z miejscem jest.
Jak z zasilaniem tej pompy trzeba dodatkowo dołożyć przekaźnik ( mam całego leona na części więc jakiś przekaźnik z niego bym wziął) ale jak to wszystko podłączyć. Myślałem o tym żeby przewody zasilające wpiąć pod kierownicą do tej kostki co grube przewody dochodzą.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
ciągniesz kable od tej w baku . od kości .
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Pany nurtuje mnie pewne pytanie więc tak 1.8t AGU jakie ciśnienie max można wdmuchać do silnika ?
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
U mnie dmuchało 1.2, na obciążeniu na hamowni 1.4
Musze w końcu kupić boost-gauge bo sam jestem ciekaw
Musze w końcu kupić boost-gauge bo sam jestem ciekaw
---
facebook.com/*#cenzura#*
facebook.com/*#cenzura#*
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
1 bar z K04 a 1bar z TD05 to co innego.homer21 pisze:1.8t AGU jakie ciśnienie max można wdmuchać do silnika ?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
1bar to 1bar chyba że jakas innaa matematykę znacie. Conajwyżej w innym zakresie obrotów uzyskasz ten nadmiar powietrza dający ciśnienie 1bar.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Włśnie i oto chodzi o wydajność ja myśle że jak dmuchne 1.5bar na k03-053 to chyba nie powinno się nic stać ?
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ale dmuchając 1bar z k04 a 1bar z TD05 gdzie więcej uzyskamy mocy?RasPL pisze:1bar to 1bar chyba że jakas innaa matematykę znacie. Conajwyżej w innym zakresie obrotów uzyskasz ten nadmiar powietrza dający ciśnienie 1bar.
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
oprócz ciśnienia są jeszcze przepływyRasPL pisze:1bar to 1bar chyba że jakas innaa matematykę znacie. Conajwyżej w innym zakresie obrotów uzyskasz ten nadmiar powietrza dający ciśnienie 1bar.
Projekt FiA: 6Y+20VT
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
dokładnie 1bar z malej suszarki a 1 bar z większej to dwa różne światy ale wracając do mojego pytania jak dmuchne 1.5bar na k03-053 to chyba nie powinno się nic stać w sumie niby coś tam zakute ?
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości