Dzięki wielkie Przepływka wymieniona na inną i +12V dałem na krótko i działa Teraz pytanie skąd wziąć najlepiej +12V po zapłonie do wtyczki przepływomierza?ADi997 pisze:Jaki to silnik ??czaro96 pisze: Wracam z problemem i szczerze to ręce mi opadają. Po podaniu +12V na 2 pin przepływki nadal 0.0g/s na Vagu w grupie 002. Po podłączeniu +12V jednak zauważyłem że gdy zewre +12V auto nagle jakby osłabło i inaczej pracuje lecz na vagu nadal jest 0.0g/s. Przy tej sytuacji nagle przestaje także regaować pedał gazu. Gdy zgasze auto i odepne +12V z przepływki pedał już ,,jest''. Nie mam pojęcia co to może być. Przy tym wszystkim mam następujące błędy:
17956- Zawór regulacji ciśnienia doładowania przerwa- brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem
17697- Zawór regulacji ciśnienia turbiny- zwarcie do masy brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem
17938- Nastawnik wałka rozrządu - zwarcie do masy brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem
Przy tym wszystkim zauważyłem że auto faluje lekko na obrotach i ma drgawki. Poza tym jedzie normalnie nie przerywa itp.
Gdyby ktoś mógł pomóc będę bardzo wdzięczny. Mogę nawet wysłać flache bo już mnie to irytuje.
Co do przepływki 4 pinowej masz +12V po stacyjce, +5V z ecu, gnd z ecu i sygnal 0-5V do ecu.
Na początek sprawdź czy wszystkie bezpieczniki żyją potem odepnij wtyczkę od mafa odepnij wtyczki od ecu i sprawdź czy nie masz zwarcia między poszczególnymi pinami między sobą a następnie czy żaden z nich nie ma zwarcia do masy. Sprawdź też przy okazji czy ecu ma "dobrą" masę. Jak nic nie znajdziesz to podłącz wszystkie wtyczki, zapłon i zobacz czy masz to +12V po stacyjce na mafie czy nie.
edit. Na wyłączonym zapłonie na zasilaniu przepływki powinno pokazać Ci zwarcie do masy.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
-
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: pn paź 29, 2007 14:08
- Lokalizacja: WLKP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Wydaje mi się, że w instalacji ce2 (nowa w mk2) zasilanie można pociągnąć z g1/10.
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Na tym samym bezpieczniku co przepływka są jeszcze dwie lambdy, n112 i n80 jeśli mowa o AUM. Najlepiej jak byś znalazł przyczynę braku napięcia w instalacji, może gdzieś się przewód przetarł i potem mogą być jaja.czaro96 pisze: Dzięki wielkie Przepływka wymieniona na inną i +12V dałem na krótko i działa Teraz pytanie skąd wziąć najlepiej +12V po zapłonie do wtyczki przepływomierza?
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Zna ktoś w 100% pewny sposób na sprawdzenie n75?? Bo coś mi się wydaje że mój się przycina ponieważ czasem jak dam lekko gaz i jadę według wskaźnika na podciśnieniu to czuć jak by turbo chwilę pompować zaczynało i po chwili przestaje. Tak samo jest z przyśpieszeniem czasem jest mocniej odczuwalne a czasem gorzej.
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Dzięki wielkie Flaszke Ci wiszeADi997 pisze:Na tym samym bezpieczniku co przepływka są jeszcze dwie lambdy, n112 i n80 jeśli mowa o AUM. Najlepiej jak byś znalazł przyczynę braku napięcia w instalacji, może gdzieś się przewód przetarł i potem mogą być jaja.czaro96 pisze: Dzięki wielkie Przepływka wymieniona na inną i +12V dałem na krótko i działa Teraz pytanie skąd wziąć najlepiej +12V po zapłonie do wtyczki przepływomierza?
Okazało się że problem był w przewodzie żółto-niebieskim czyli przepływka, lambdy itp. i stąd miałem błędy w sterowniku. Kabel był przetarty. Wpiąłem się przewodem w bezpiecznik na skrzynce aku i działa. Efekt: brak błędów w sterowniku
A co do przepływki mam pytanie. W bloku 002 pod koniec 3 biegu mam 142g/s. Czy przepływka dobrze pokazuje? Można mniej więcej stwierdzić po przepływie czy auto seria?
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
1.8T AUM 150KM Muszę wybrać się na hamownie z ciekawości Na wiosne może jakiś program zrobie.czaja86 pisze:150KM -120g/s
180KM -144g/s
204KM -163g/s
coś takiego znalazłem na necie
Czy trzeba robić korektę po założeniu fmic + dp?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
więcej zimnego powietrza więcej paliwa większa moc oj jakąś minimalką korekte moze być delikatnie za ubogo ale jak nic nie było dłubane tylko sam dolot to szkoda kase pakować w korekty
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
predkosciomierz ogarnalem i wskazowka paliwa juz nie szaleje , kontrolke od absu i poduch pogasilem przez komputer, tutaj podziekowania dla kolegi daron7,
braklo mi paliwa i przestal dzialac pierwszy wirnik w pompie ktory podaje paliwo do kosza, narazie musialem wywalic jeden oring zeby pompa ciagla paliwo, czy orientuje sie ktos czy pompa z passata 1,8t albo audi a4 podejdzie do kosza z golfa 4/octavia bez zadnych przerobek? bo ponoc z passata i a4 sa troche wydajniejsze pompy, ew czy jest sens kupowac zamiennik do mk4 np
http://www.motointegrator.pl/produkty/2 ... o-o2u066jc" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motointegrator.pl/produkty/2 ... oria-76809" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motointegrator.pl/produkty/2 ... 86-580-824" onclick="window.open(this.href);return false;
braklo mi paliwa i przestal dzialac pierwszy wirnik w pompie ktory podaje paliwo do kosza, narazie musialem wywalic jeden oring zeby pompa ciagla paliwo, czy orientuje sie ktos czy pompa z passata 1,8t albo audi a4 podejdzie do kosza z golfa 4/octavia bez zadnych przerobek? bo ponoc z passata i a4 sa troche wydajniejsze pompy, ew czy jest sens kupowac zamiennik do mk4 np
http://www.motointegrator.pl/produkty/2 ... o-o2u066jc" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motointegrator.pl/produkty/2 ... oria-76809" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motointegrator.pl/produkty/2 ... 86-580-824" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Pany ciekawy temat .
Ostatnio czytając troche polskich stron jak i tych zza wielkiej wody , doczytałem czegoś takiego że .
Dzieki pomocy Progrmatora willem można bez wylutowania wgrać nową mape na sterownik chodzi tu o 3.8.2 bez szyny can
mianowicie Pamięć może przyjmować dane czyli nasze mapy gdy podłączyny pod pin 43 w sterowniku 12+ ,
Czyli możemy słać nowe mapy przez OBD2 jak w nowszych m7X
Jedyny minus jest taki że nie można odczytać z naszego sterownika mapy .
Pytanie się nasuwa takie jak to zrobić .
Ma ktoś jakieś pomysły lub doświadczenia ?
Ostatnio czytając troche polskich stron jak i tych zza wielkiej wody , doczytałem czegoś takiego że .
Dzieki pomocy Progrmatora willem można bez wylutowania wgrać nową mape na sterownik chodzi tu o 3.8.2 bez szyny can
mianowicie Pamięć może przyjmować dane czyli nasze mapy gdy podłączyny pod pin 43 w sterowniku 12+ ,
Czyli możemy słać nowe mapy przez OBD2 jak w nowszych m7X
Jedyny minus jest taki że nie można odczytać z naszego sterownika mapy .
Pytanie się nasuwa takie jak to zrobić .
Ma ktoś jakieś pomysły lub doświadczenia ?
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Kości w agu są jednokrotnego zapisu, nie da się na nich nadpisać nowych map, trzeba wylutować, włożyć w programator, odczytać, zmodyfikować i wgrać na nową kość.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
nie do końca były dwa rodzaje kości jedna nie mogła przyjmować wcale a druga mogła przyjmować ale tylko po podaniu + na 43 pin
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... chiptuning" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... chiptuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
jak to jest z tymi pompami paliwa? katalogi podaja ze np 1,6 mialy takie same pompy co 1,8 t, a kolega forumowy mowil mi ze 1,8 t mialy wydajniesze pompy, szukac ori uzywanej czy nowy zamiennik?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
ETKA mówi że wszędzie szło to samo, prócz AJQ/APP i Quattro/4 motion z racji budowy bakuslawko333 pisze:jak to jest z tymi pompami paliwa? katalogi podaja ze np 1,6 mialy takie same pompy co 1,8 t, a kolega forumowy mowil mi ze 1,8 t mialy wydajniesze pompy,
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości