Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
mam dylemat z tym wydechem, 55mm czy 60mm? ori byl 50, czy moze downpipe zrobic 60mm a reszte na 55mm?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
zalezy jakie turbo myśłe że do k03s starczy dp 2,5cale
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
tak turbo k03s, dp 2,5 a reszta 2,25 starczy na planowana moc ok 210-230km?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moim zdaniem bez problemu , powyzej trzeba juz 3"-2,5"
Panowie ma ktoś pomysł jak usunąć limiter doładowania ze sterownika AGU ?
Panowie ma ktoś pomysł jak usunąć limiter doładowania ze sterownika AGU ?
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- luka828
- Mały gagatek
- Posty: 82
- Rejestracja: sob sty 18, 2014 07:55
- Lokalizacja: Brzoza k. Bydgoszczy
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Panowie pytanie troche z innej bajki, czy głowica od 1.8t AGU będzie pasować do 1.8t AWT w passacie 2004?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
jak AWT ma elektryczne fazy rozrządu to nie
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- luka828
- Mały gagatek
- Posty: 82
- Rejestracja: sob sty 18, 2014 07:55
- Lokalizacja: Brzoza k. Bydgoszczy
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Bo ogólnie jak w etka spojrzałem to wszystko jest to samo, ale faktycznie ten rorząd może być problemem
- luka828
- Mały gagatek
- Posty: 82
- Rejestracja: sob sty 18, 2014 07:55
- Lokalizacja: Brzoza k. Bydgoszczy
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Nr głowicy od AWT:06A103265GX , a od AGU:058103265BX. Tylko teraz nie wiem czy to są te same części (tylko wprowadzono nowe oznacznia), czy po prostu to całkowicie inne głowice.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Troche poszperałem i głowica nie podejdzie bo AWT ma jeszcze jeden otwór do którego jest przykręcany od strony skrzyni jak to się nazywa powrót spalin powrót powietrza ? nie wiem dokładnie , niestety głowica z agu nie ma tego otworu
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam panowie mam pytanie poniewaz jestem laikiem w 1.8T. Mianowicie posiadam taki motorek w skodzie superb o oznaczeniu AWT i pękła mi głowica. I teraz mam takie pytanie mam okazje nadyc w dobrych pieniadzach głowice od AEB czy wszystko bedzie pasowało napewno wiem ze kolektory ssace sa inne. Co jeszcze bym musiał zmienic zeby to zagrało pokrywe od zaworów itp,itd. Prosze o szybką odpowiedz.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
AEB tak samo jak AGU nie ma otworu na ten powrót
wszystkie 1.8t na starym sterowniku miały mechaniczny napinacz faz rozrządu i nie miały otwory , w nowych był elektryczny i był otwór , to jest chyba wymiennik powietrza czy jakoś tak nie mam pojęcia ja mam AGU i nie interesuje się tym co jest w nowszych , poglądowy obrazek
wszystkie 1.8t na starym sterowniku miały mechaniczny napinacz faz rozrządu i nie miały otwory , w nowych był elektryczny i był otwór , to jest chyba wymiennik powietrza czy jakoś tak nie mam pojęcia ja mam AGU i nie interesuje się tym co jest w nowszych , poglądowy obrazek
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Nie trzeba tego wykorzystywać, zamontowany jest tam zawór kombi do SAI, większość osób która modzi silniki wyrzuca całe to badziejswto U siebie tez tak zrobiłem.homer21 pisze:AEB tak samo jak AGU nie ma otworu na ten powrót
wszystkie 1.8t na starym sterowniku miały mechaniczny napinacz faz rozrządu i nie miały otwory , w nowych był elektryczny i był otwór , to jest chyba wymiennik powietrza czy jakoś tak nie mam pojęcia ja mam AGU i nie interesuje się tym co jest w nowszych , poglądowy obrazek
- luka828
- Mały gagatek
- Posty: 82
- Rejestracja: sob sty 18, 2014 07:55
- Lokalizacja: Brzoza k. Bydgoszczy
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Czyli teoretycznie da radę użyć głowicy od AGU/AEB do AWT/AUQ, po jakiś przeróbkach?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości