Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
To nie moje, zdjęcie znalezione na racingforum...
Cienka jak puszka Wydaje mi sie że chinski żeliwny odlew byłby wytrzymalszy.....
Cienka jak puszka Wydaje mi sie że chinski żeliwny odlew byłby wytrzymalszy.....
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
- Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
- Kontakt:
Re: Odp: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
A jak odnosnie kolektorow "sportowych" pod k03s czy k04.sa dwa rodzaje,jeden krotki baran,drugi dlugi.mnie interesuje krotki ktory mozna nabyc w turboworks. Koszt ok 480zl,ktos cos testowal jak to sie ma?jak z wytrzymaloscia i spasowaniem ?
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
Ibi 0-100km/h ABF
http://youtu.be/32MQnlPlRL0
http://youtu.be/32MQnlPlRL0
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
kiedys w kilku tematach wyczytalem ze wystarczy przelozyc przegub wewnetrzny a 1,8 t do poloski z mk3 i bedzie git; otoz niebedzie gdyz wieloklin jest inny, i niepowielajcie zlych informacji
polos z 1,8 t jest dluzsza od mk3 gti o ok 3cm, teraz niewiem co zrobic, dac komus do skrocenia polos z 1,8t, czy szukac zabierakow wkrecanych z mk3 i zostawic polosie z mk3, tylko z tym moze byc roznie, ew czy wystepowaly luzsze polosie krotsze od mojej o te 3cm?
polos z 1,8 t jest dluzsza od mk3 gti o ok 3cm, teraz niewiem co zrobic, dac komus do skrocenia polos z 1,8t, czy szukac zabierakow wkrecanych z mk3 i zostawic polosie z mk3, tylko z tym moze byc roznie, ew czy wystepowaly luzsze polosie krotsze od mojej o te 3cm?
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Zostaw ori półosie z mk3 gti i załóż zabieraki ze skrzyni 5b tdi.slawko333 pisze:kiedys w kilku tematach wyczytalem ze wystarczy przelozyc przegub wewnetrzny a 1,8 t do poloski z mk3 i bedzie git; otoz niebedzie gdyz wieloklin jest inny, i niepowielajcie zlych informacji
polos z 1,8 t jest dluzsza od mk3 gti o ok 3cm, teraz niewiem co zrobic, dac komus do skrocenia polos z 1,8t, czy szukac zabierakow wkrecanych z mk3 i zostawic polosie z mk3, tylko z tym moze byc roznie, ew czy wystepowaly luzsze polosie krotsze od mojej o te 3cm?
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Flansze ze skrzyni 5B, 1.9 TDI, ABF...... Byle odkręcane Ofkors mk3 i pochodne... Najprostsza droga, bez rzeźb z półosiami i przegubami...
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
tylko czy jest pewnosc ze podejdzie, czy rozstaw zabierakow sie niezmieni, i czy simeringi maja zostac ori z 1,8t
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Z mk4 tdi też pasi. U siebie mam półośki z ABFa a skrzynia z mk4 tdi 110km 5b.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Swapowałem do mk2. flansze z mk3 TDI, byle średnica flansz 100mmslawko333 pisze:tylko czy jest pewnosc ze podejdzie, czy rozstaw zabierakow sie niezmieni, i czy simeringi maja zostac ori z 1,8t
Simeringi po wymiarze fabrycznych od 1.8T. Odkręcasz, przykręcasz i gra
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- luka828
- Mały gagatek
- Posty: 82
- Rejestracja: sob sty 18, 2014 07:55
- Lokalizacja: Brzoza k. Bydgoszczy
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
witam,
moja turbina z 1.8t agu pada i nadaje się do regeneracji. nie chce płacić za mechnika i przy okazji chciałbym sobie podłubać, więc czy dam radę sam ją wymontować i potem zamontować? znajdę jakieś schematy albo instrukcje jak się za to zabrać? na co trzeba zwrócić uwagę przy takiej operacji?
moja turbina z 1.8t agu pada i nadaje się do regeneracji. nie chce płacić za mechnika i przy okazji chciałbym sobie podłubać, więc czy dam radę sam ją wymontować i potem zamontować? znajdę jakieś schematy albo instrukcje jak się za to zabrać? na co trzeba zwrócić uwagę przy takiej operacji?
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
http://www.pelicanparts.com/techarticle ... cement.htm" onclick="window.open(this.href);return false;luka828 pisze:witam,
moja turbina z 1.8t agu pada i nadaje się do regeneracji. nie chce płacić za mechnika i przy okazji chciałbym sobie podłubać, więc czy dam radę sam ją wymontować i potem zamontować? znajdę jakieś schematy albo instrukcje jak się za to zabrać? na co trzeba zwrócić uwagę przy takiej operacji?
dasz rade, pamietaj zeby przed pierwszym uruchomieniem silnika nabic cisnienie oleju zeby turbina miala smarowanie (krec rozrusznikiem 2-3 obroty bez odpalania)
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
- luka828
- Mały gagatek
- Posty: 82
- Rejestracja: sob sty 18, 2014 07:55
- Lokalizacja: Brzoza k. Bydgoszczy
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ooo dzięki wielkie @szpieg. BTW dam radę bez kanału?
Ta porada tyczy się wszystkich 1.8t? Turbina jest montowana wszedzie w tym samym miejscu rozumiem.
Czy po zamontowaniu nowej turbiny muszę ją jakoś zaadaptować Vagiem albo czyms innym?
A może warto dołożyć trochę i kupić k03s z AUQ? Wowczas muszę zrobić nowy program, aby w ogóle chodziła(nie chodzi mi koniecznie o te 180hp)?
pozdrawiam
Ta porada tyczy się wszystkich 1.8t? Turbina jest montowana wszedzie w tym samym miejscu rozumiem.
Czy po zamontowaniu nowej turbiny muszę ją jakoś zaadaptować Vagiem albo czyms innym?
A może warto dołożyć trochę i kupić k03s z AUQ? Wowczas muszę zrobić nowy program, aby w ogóle chodziła(nie chodzi mi koniecznie o te 180hp)?
pozdrawiam
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
ja bym pakował od razy z k03s masz większe pole popisu później a wszstko p&p a potem jakieś wtryski tez z auq i już się coś dzieje ;P
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość