Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Kalik fajnie by było jak byś smierzył , ja myśle ze nie ma co się rozdrabniać i lepiej zapodac większą pompę lepiej mieć lekki nadmiar cisnienia niż jego brak
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Pompy nie zmusisz do wydajniejszej pracy. Pompa ma określoną wydajność. Różne info jest na necie odnośnie seryjnych pomp paliwa w 1.8T ale większość pisze że zdrowa pompa powinna wystarczyć do tego co da radę uzyskać z K03s.
A jak myślisz co robią osoby które jadą serią na softa i dostają 1,2 bara ?? Po prostu nic nie robią bo pompa obsłuży a regulator 4 barowy po prostu zwiększa wydajność wtryskiwaczy benzynowych.
Katalogi zapewne podają 3 bary dla tych pomp bo taki jest regulator ciśnienia paliwa ale przy obciążeniu trzeba dodać do tego ciśnienie doładowania. A jak odepniesz wąż od podciśnienia do regulatora paliwa to ciśnienie na listwie paliwowej też spadnie.
Ile max barów seryjna pompa paliwa wydoła to nie wiem ale to jest według mnie mało istotne bo raczej liczy się ile paliwa napompuje serja to chyba 120L/h a takie walbro to chyba 255/h
Jeśli chcesz sprawdzić ile twoja pompa wydoła to zrób test na jej wydatek i test pod obciążeniem i wtedy będziesz wiedział czy jest ok.
PS. Ja na seryjnej padniętej pompie paliwa przy 1,2 bara miałem 202 KM ale wtryski się zapętlały. Moja pompa miała wydajność coś około 30L/h.
Trochę się rozpisałem ale mam nadzieję że załapiesz o co chodzi.
Przejrzyj ten temat od początku to dużo ciekawych rzeczy się dowiesz.
A jak myślisz co robią osoby które jadą serią na softa i dostają 1,2 bara ?? Po prostu nic nie robią bo pompa obsłuży a regulator 4 barowy po prostu zwiększa wydajność wtryskiwaczy benzynowych.
Katalogi zapewne podają 3 bary dla tych pomp bo taki jest regulator ciśnienia paliwa ale przy obciążeniu trzeba dodać do tego ciśnienie doładowania. A jak odepniesz wąż od podciśnienia do regulatora paliwa to ciśnienie na listwie paliwowej też spadnie.
Ile max barów seryjna pompa paliwa wydoła to nie wiem ale to jest według mnie mało istotne bo raczej liczy się ile paliwa napompuje serja to chyba 120L/h a takie walbro to chyba 255/h
Jeśli chcesz sprawdzić ile twoja pompa wydoła to zrób test na jej wydatek i test pod obciążeniem i wtedy będziesz wiedział czy jest ok.
PS. Ja na seryjnej padniętej pompie paliwa przy 1,2 bara miałem 202 KM ale wtryski się zapętlały. Moja pompa miała wydajność coś około 30L/h.
Trochę się rozpisałem ale mam nadzieję że załapiesz o co chodzi.
Przejrzyj ten temat od początku to dużo ciekawych rzeczy się dowiesz.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
homer21, I też z takiego założenia wychodzę, dlatego szukam pompy pasującej w ori kosz ale wydajniejszej, a z tego co wyczytałem w różnych źródłach pompa audi s3 wcale nie jest wydajniejsza niż seryjna, co innego r32 ale troszkę inaczej wygląda i tu potrzeba sprawdzonego info w tym temacie
Znalazłem ten N75, numer 058 906 283 C. Śrubki nie da się całkiem wykręcić i wyjąć, bo na to się nastawiałem Ale od pozycji w jakiej się znajdowała oryginalnie kręciłem ją w lewo na max (bardziej się chyba nie da, bo już zaczęła się obrabiać główka a dalej nie poszła) i... po 3/4 obrotu doszła do końca.
To jest jej maksymalna pozycja kręcąc w lewo i od niej, 3/4 obrotu w prawo, tak żeby wcięcie śrubki było minimalnie za tą plastikową wypustką od kostki po lewo.
czaja86, masz rację wydajność pompy w litrach na godzinę jest bardzo ważna ale ważne jest też przy jakim ciśnieniu jest ten wydatek paliwa, bo prawdopodobnie im większe ciśnienie pompa musi napompować, tym mniej wydajna staje się w l/h. I tak jak pisałeś, przy seryjnej pompie i regulatorze ciśnienia 3 bar ona dawała ciśnienie 3,6-3,7, to wydaje mi się że przy 4 barowym regulatorze, wyda większe ciśnienie, bo większy regulator nie będzie sprawiał jej oporu w układzie ale jeśli wyda wtedy powiedzmy 4,4 bara, to czy jej wydajność w l/h nie spadnie?
Tylko się nie denerwuj bo ogarnąłem to co mi napisałeś w poprzednim temacie i macie rację, żeby pompę sprawdzić, tak chyba zrobię tylko chcę się dowiedzieć, czy to co do tej pory czytałem (a sporo tego było), zrozumiałem porpawnie.
Znalazłem ten N75, numer 058 906 283 C. Śrubki nie da się całkiem wykręcić i wyjąć, bo na to się nastawiałem Ale od pozycji w jakiej się znajdowała oryginalnie kręciłem ją w lewo na max (bardziej się chyba nie da, bo już zaczęła się obrabiać główka a dalej nie poszła) i... po 3/4 obrotu doszła do końca.
To jest jej maksymalna pozycja kręcąc w lewo i od niej, 3/4 obrotu w prawo, tak żeby wcięcie śrubki było minimalnie za tą plastikową wypustką od kostki po lewo.
czaja86, masz rację wydajność pompy w litrach na godzinę jest bardzo ważna ale ważne jest też przy jakim ciśnieniu jest ten wydatek paliwa, bo prawdopodobnie im większe ciśnienie pompa musi napompować, tym mniej wydajna staje się w l/h. I tak jak pisałeś, przy seryjnej pompie i regulatorze ciśnienia 3 bar ona dawała ciśnienie 3,6-3,7, to wydaje mi się że przy 4 barowym regulatorze, wyda większe ciśnienie, bo większy regulator nie będzie sprawiał jej oporu w układzie ale jeśli wyda wtedy powiedzmy 4,4 bara, to czy jej wydajność w l/h nie spadnie?
Tylko się nie denerwuj bo ogarnąłem to co mi napisałeś w poprzednim temacie i macie rację, żeby pompę sprawdzić, tak chyba zrobię tylko chcę się dowiedzieć, czy to co do tej pory czytałem (a sporo tego było), zrozumiałem porpawnie.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Kalik wielkie dzięki że sprawdziłeś , słuchaj powoli do przodu nie od razu Kraków zbudowali xd
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Kalik, podaj specyfikację auta co masz zrobione. Bo regulatora 4 barowego nie zakłada się od tak sobie ale do określonego powodu.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
homer21, nie ma problemu Ja chyba właśnie za dużo na raz w tym sezonie robię, bo i moc i wygląd i jeszcze za środek się brać chciałem...
czaja86, pierwsze co zrobiłem, to wrzuciłem sprężarkę k03-052 i N75 z S3, do tego doszedł wydech przelot, FMiC i auto pojechało na strojenie. Tam tuner wrzucił mi większe wtryski, bo tak chciałem, z audi s2 to chyba 330cc są, okazało się że moja pompa jest trupem i wtedy wrzucili mocniejszą pompę z 2.7 biturbo i regulator ciśnienia 4 bar. W trakcie strojenia turbo które było po regenereacji i zrobiłem na nim może 3 tyś zaczęło się sypać, to znaczy zaczęło puszczać olej i dostało luzu na wirniku, góra - dół. Więc auto wypluło 212 koni i 330 NM, choć dało by się pewnie więcej ale tuner nie chciał go już gnieść, żebym mógł wrócić na kołach do domu i naprawić turbo.
czaja86, pierwsze co zrobiłem, to wrzuciłem sprężarkę k03-052 i N75 z S3, do tego doszedł wydech przelot, FMiC i auto pojechało na strojenie. Tam tuner wrzucił mi większe wtryski, bo tak chciałem, z audi s2 to chyba 330cc są, okazało się że moja pompa jest trupem i wtedy wrzucili mocniejszą pompę z 2.7 biturbo i regulator ciśnienia 4 bar. W trakcie strojenia turbo które było po regenereacji i zrobiłem na nim może 3 tyś zaczęło się sypać, to znaczy zaczęło puszczać olej i dostało luzu na wirniku, góra - dół. Więc auto wypluło 212 koni i 330 NM, choć dało by się pewnie więcej ale tuner nie chciał go już gnieść, żebym mógł wrócić na kołach do domu i naprawić turbo.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
W audi S2 było 2 rodzaje wtryskiwaczy : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=81658" onclick="window.open(this.href);return false; tu masz rozpiskę wtryskiwaczy.
Ja mogę tylko od siebie dodać że seryjne 320cc pętliły mi już na 202KM.
Regulator mógł tuner zastosować żeby zwiększyć wydajność wtryskiwaczy ale u jednego na takich samych wtryskach wyjdzie inna moc u drugiego inna.
Gdzieś na początku tego tematu jest napisane że seryjna pompa starcza na 250KM co jak na K03S jest już blisko jej maxa. Więc obawiasz się o pompę to szukaj wtryskiwaczy z rovera 460cc pakuj regulator 3 barowy i albo seryjną pompę lub coś z TT lub R32 ewentualnie walbro inline.
Ja się zastanawiam jak by dodać drugą pompę obok filtra paliwa inline czy nie zwiększyło by to wydajności całego układu. Ta w baku robiła by za wstępną a ta zewnętrzna wydajniejsza za właściwą. Widziałem na necie takie już rozwiązania i zastanawia mnie to czy cały taki układ jest dużo wydajniejszy.
PS. Jeśli teraz masz 1,1bara doładowania i regulator 4 bary to już robi się pod obciążeniem 5,1 bara
Ja mogę tylko od siebie dodać że seryjne 320cc pętliły mi już na 202KM.
Regulator mógł tuner zastosować żeby zwiększyć wydajność wtryskiwaczy ale u jednego na takich samych wtryskach wyjdzie inna moc u drugiego inna.
Gdzieś na początku tego tematu jest napisane że seryjna pompa starcza na 250KM co jak na K03S jest już blisko jej maxa. Więc obawiasz się o pompę to szukaj wtryskiwaczy z rovera 460cc pakuj regulator 3 barowy i albo seryjną pompę lub coś z TT lub R32 ewentualnie walbro inline.
Ja się zastanawiam jak by dodać drugą pompę obok filtra paliwa inline czy nie zwiększyło by to wydajności całego układu. Ta w baku robiła by za wstępną a ta zewnętrzna wydajniejsza za właściwą. Widziałem na necie takie już rozwiązania i zastanawia mnie to czy cały taki układ jest dużo wydajniejszy.
PS. Jeśli teraz masz 1,1bara doładowania i regulator 4 bary to już robi się pod obciążeniem 5,1 bara
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
I tu właśnie doszedłeś do sedna sprawy i dlatego pytam, czy seryjna pompa, bądź tam mocniejsza z s3/r32 da sobie radę przy takim ciśnieniu. A szukam takiej, bo pasuje w seryjny kosz i nie musiał bym się bawić w rzeźbęPS. Jeśli teraz masz 1,1bara doładowania i regulator 4 bary to już robi się pod obciążeniem 5,1 bara
Co do połączenia pomp szeregowo jest do dobre rozwiązanie ale opłacalne i stosowane głównie w projektach 500+ hp, dlatego sobie ten temat odpuszczam i szukam czegoś co mi przypasuje Wtryski prawdopodobnie mam z tej mocniejszej wersji.
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Też głupot nie pisz bo na wolnych obrotach to 3 bary nie ma. 3 bary ma z odłaczonym weżem podcisniania/nadcisniania.czaja86 pisze:3 bary to jest regulator na listwie paliwowej na wolnych obrotach
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
RasPL, Oczywiście masz rację, wiem co kolega czaja86 miał na myśli, tylko źle to napisał. Dla ścisłości ciśnienie paliwa na listwie na wolnych to coś około 2,5 bara o ile dobrze pamiętam.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
dokładnie to 2,3-2,5 z odpiętym wężem 3 bary
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Mam pewien problem z łapą silnika, swap idzie do B4, łape silnika tył mam od vento 1.9 Tdi i przeszkadza mi spływ oleju z turbo, silnik BAM
Mogę wyciąć kawałek łapy i sie nie bać ze silnik mi kiedyś spadnie czy musze wyrzeźbić nowy spływ oleju?
Drugi problem to pozbycie się węży od dodatkowej pompki wody. Nie wiem co zrobić z przewodem co idzie do turbo, czy wykręcić go i zatkać otwór inną śrubą, a uszczelnić podkładką miedziana, chodzi mi o tą śrubę:
Mogę wyciąć kawałek łapy i sie nie bać ze silnik mi kiedyś spadnie czy musze wyrzeźbić nowy spływ oleju?
Drugi problem to pozbycie się węży od dodatkowej pompki wody. Nie wiem co zrobić z przewodem co idzie do turbo, czy wykręcić go i zatkać otwór inną śrubą, a uszczelnić podkładką miedziana, chodzi mi o tą śrubę:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości