Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
w jakie moce celujesz, że przepływke zmieniasz ? :O
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
A jak z ta pompa a raczej koszem z mk4 wejdzie do baku mk3 ? Kosz ma 110mm a flansza kosza ma 120mm. Bak Mk2 ma kolo 70mm wejscie pompy.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: sob lis 02, 2013 15:26
- Lokalizacja: LJA
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Panowie zakupuje 1.8T AJH z Sharana niestety bez skrzyni i sprzęgła... podpowiedzcie mi czy skrzynia o oznaczeniu DUW podejdzie z 1.4 AKQ? no i jakiego sprzęgła szukać?
Dziękuje za podpowiedzi
PozdraVWiam
Dziękuje za podpowiedzi
PozdraVWiam
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
skrzynia z 1.4 ? przy pierwszym dodaniu gazu sie ukręci
kup sobie skrzynie 6ke z leona/a3 i temat załatwiony, skrzynia ta jest niezajeżdzalna.
kup sobie skrzynie 6ke z leona/a3 i temat załatwiony, skrzynia ta jest niezajeżdzalna.
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: sob lis 02, 2013 15:26
- Lokalizacja: LJA
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
GregorzG60 pisze:skrzynia z 1.4 ? przy pierwszym dodaniu gazu sie ukręci
kup sobie skrzynie 6ke z leona/a3 i temat załatwiony, skrzynia ta jest niezajeżdzalna.
pytałem, żeby zweryfikować info dzięki za szybką odp. sprzęgła też szukać z leona/a3?
PozdraVWiam
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
np taka
http://www.racingforum.pl/SkrzyniasprzA ... 16779.html" onclick="window.open(this.href);return false;
sprzeglo tez od leona , tarcza 240mm , przenosi 400nm stockowo
http://www.racingforum.pl/SkrzyniasprzA ... 16779.html" onclick="window.open(this.href);return false;
sprzeglo tez od leona , tarcza 240mm , przenosi 400nm stockowo
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Panowie pytanie względne może ktoś podpowie na PW postawie piwo albo nawet JW wyślę pocztą
przekładka z 1.6 na 1.8T agu ale mniejsza bo wszystkie podzespoły przeszły z agu razem z wiązką wnętrz i podzespołami błedy na vcds to abs i poduszki bo faktycznie nie podpięte cały immo przełożony z dawcy.
Silnik nie odpala czasem coś załapie po wyczyszczeniu świec jak by chciał ale zaraz się zalewa dawca anglik chodził przed wyciągnięciem wiązka silnika nie odpinana od bloku wszystko na swoim miejscu.
jeśli ktoś ma jakiś pomysł albo spotkał się z tym problemem prosił bym o PW
Całość tej zabawy odbywa się w mk 4 braknie mi odrobinę cierpliwości oraz nerwów pozdrawiam
zapomniałem jest iskra masa i paliwo płynie strumieniami wszystko podpięte po za jedną wtyką ale wnioskuje ze 4pin kwadrat bylo pod czujnik klimy ;P
przekładka z 1.6 na 1.8T agu ale mniejsza bo wszystkie podzespoły przeszły z agu razem z wiązką wnętrz i podzespołami błedy na vcds to abs i poduszki bo faktycznie nie podpięte cały immo przełożony z dawcy.
Silnik nie odpala czasem coś załapie po wyczyszczeniu świec jak by chciał ale zaraz się zalewa dawca anglik chodził przed wyciągnięciem wiązka silnika nie odpinana od bloku wszystko na swoim miejscu.
jeśli ktoś ma jakiś pomysł albo spotkał się z tym problemem prosił bym o PW
Całość tej zabawy odbywa się w mk 4 braknie mi odrobinę cierpliwości oraz nerwów pozdrawiam
zapomniałem jest iskra masa i paliwo płynie strumieniami wszystko podpięte po za jedną wtyką ale wnioskuje ze 4pin kwadrat bylo pod czujnik klimy ;P
https://www.facebook.com/pages/Strefa-Cz" onclick="window.open(this.href);return false;ęści-Toruń/549937558451079
Strefa Części Toruń 534405139
Strefa Części Toruń 534405139
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Szukaj dziury w podpięciu modułu zapłonowego. On nie jest diagnozowalny vagiem (bledu nie zobaczysz) a moze narobic sporo bigosu. Do klimy i do alternatora idzie jedna wspólna wtyczna, jesli masz ją podpiętą to nie podpiąłeś czegoś innego co moze mieć znaczenie. Dodatkowo koniecznie przejrzeć trzeba bezpieczniki na akumulatorze (czy cos sie nie popalilo pod ta czarna oslona) i kontrola napięć i mas na sterowniku.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ta wtyczka to nie czasem od czujnika temperatury plynu ??
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam wszystkich. Mam troche pytan otóż posiadam sharana 1.8t awc aktualnie po wgraniu mapy ma 198 koników ale jak sie domyślacie już troche za mało i chce dac mu więcej. Kolega od tuningu(pracuje 10 lat na hamowni i sam pisze programy) powiedział mi że wystarczy założyc turbo k04, wtryski, wgrac mape i po sprawie. Odnośnie k04 czy bedzie to plug&play czy to nie takie proste.
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
jak się łatwo domyślić nie będzie plug and play jeśli masz na myśli że tylko turbo włożysz i wtryski będzie pasować.
kolektor, przeeowdy woda olej, dolot , filtr powietrza, przeplywomierz, downpipe, rura tłocząca, i inne mniejsze zabawki trzeba będzie wymienić.
ze 3kzl z turbem szykowac trzeba lekko.
kolektor, przeeowdy woda olej, dolot , filtr powietrza, przeplywomierz, downpipe, rura tłocząca, i inne mniejsze zabawki trzeba będzie wymienić.
ze 3kzl z turbem szykowac trzeba lekko.
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Panowie przeglądam temat ale nie ma nic o tym co chciał bym wiedzieć mianowicie czy tylna lapa silnika z mk2 podejdzie p&p czy trzeba coś ciąć ? Swap w mk2
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Podchodzi bez żadnego problemu, przynajmniej w AGU mam oryginal z mk2 i jest p&p
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości