Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
podobno bosch jest cichszy. Dla mnie bez sensu zmieniać pompę na taką o mniejszej wydajności.
- stolniczkow
- Forum Master
- Posty: 1717
- Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
- Lokalizacja: SD
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
A co to ma za znaczenie jak i tak da radę na dużo większą moc. Prędzej braknie wtrysków, skończy się wydajność turbo a potem głowicy a ori pompa będzie dalej robiła swoje.
Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Jak ktoś chce info na temat swapa z 2.0 na 1.8t to udzielę wszystkich info. U siebie robiłem Elektrykę pamiętam jak coś na priw
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
- Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
mam pytanko,jest sens zmieniać przepływke na tą z eS3 3calową do turbiny k03s? da to jakieś bonusy przy strojeniu? czy odpuścić temat
Ibi 0-100km/h ABF
http://youtu.be/32MQnlPlRL0
http://youtu.be/32MQnlPlRL0
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 533
- Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
- Lokalizacja: KLI
- Auto: Mk4
- Silnik: AQP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Własnie dobre pytanie, wiem że Tip sztywny daje ale co z przepływką?
moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Ma gadane
- Posty: 165
- Rejestracja: pt gru 11, 2009 03:12
- Lokalizacja: kielce
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 533
- Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
- Lokalizacja: KLI
- Auto: Mk4
- Silnik: AQP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
hmmmm ale czy k03s będzie to potrzebne, wiadomo że nie zaszkodzi ale czy pomoże? czy będzie bez różnicy bo itak turbina nie przemieli tyle.
moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Ma gadane
- Posty: 165
- Rejestracja: pt gru 11, 2009 03:12
- Lokalizacja: kielce
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Jak tip od BAM to po co robić zwężkę na przepływce .1.2 bara na takim zestawie to chyba dobry wynik.
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
- Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
ja mam tipa z nierdzewki i polecam każdemu taki zabieg dla turbiny i silnika.
mógłby odezwać się ktoś, z tych co stroją auta i wiedzy jak to jest z większą przepływką 3' daje to coś, czy nie?:)
mógłby odezwać się ktoś, z tych co stroją auta i wiedzy jak to jest z większą przepływką 3' daje to coś, czy nie?:)
Ibi 0-100km/h ABF
http://youtu.be/32MQnlPlRL0
http://youtu.be/32MQnlPlRL0
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 533
- Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
- Lokalizacja: KLI
- Auto: Mk4
- Silnik: AQP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
hmmm właściwie to 1.2 dobijałem na k03-026 na zwykłym dolocie i bez wydechu przelotowego, ale fakt że turbina kręciła sie nie miłosiernie i po nie całym rok koniec jej był.
no racja jak Tip do k04 to faktycznie wtedy przeplywka robi zweżke, ale VR też ma 3" prawda?
no racja jak Tip do k04 to faktycznie wtedy przeplywka robi zweżke, ale VR też ma 3" prawda?
moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Ma gadane
- Posty: 165
- Rejestracja: pt gru 11, 2009 03:12
- Lokalizacja: kielce
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
VR6 ma 3 ''. Coś nie po kolei robisz te modyfikacje bo u mnie po zrobieniu wydechu ,wtrysków i zmianie dolotu na kpl od BAM turbo z 1 bara samo ładowało 1,2 bara bez programu oczywiście jeżdziś sie nie dało bo turbo przeładowywało a wtryski lały.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 533
- Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
- Lokalizacja: KLI
- Auto: Mk4
- Silnik: AQP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
tzn chodziło mi że po samym programie wtedy był.
ale tylko sam dolot i przepływke masz od k04 czy turbo tez i reszte?
bo rura dolotowa z k04 chyba ma inna sednice niz na k03s ?
ale tylko sam dolot i przepływke masz od k04 czy turbo tez i reszte?
bo rura dolotowa z k04 chyba ma inna sednice niz na k03s ?
moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Ma gadane
- Posty: 165
- Rejestracja: pt gru 11, 2009 03:12
- Lokalizacja: kielce
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Turbo k03s reszta to graty łącznie z wtryskami BAM.Rura po lekkiej modyfikacji pasuje idealnie.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 533
- Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
- Lokalizacja: KLI
- Auto: Mk4
- Silnik: AQP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
yhym... a mierzyłeś sie juz ile wyszło teraz? na doładowaniu 1.2?
moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości