Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » śr gru 11, 2013 14:03

podobno bosch jest cichszy. Dla mnie bez sensu zmieniać pompę na taką o mniejszej wydajności.



Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: stolniczkow » śr gru 11, 2013 14:56

A co to ma za znaczenie jak i tak da radę na dużo większą moc. Prędzej braknie wtrysków, skończy się wydajność turbo a potem głowicy a ori pompa będzie dalej robiła swoje.


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

nikoś151
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz mar 24, 2013 22:47

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: nikoś151 » ndz gru 15, 2013 14:50

Jak ktoś chce info na temat swapa z 2.0 na 1.8t to udzielę wszystkich info. U siebie robiłem :) Elektrykę pamiętam jak coś na priw :)



jawor87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jawor87 » ndz gru 15, 2013 23:31

mam pytanko,jest sens zmieniać przepływke na tą z eS3 3calową do turbiny k03s? da to jakieś bonusy przy strojeniu? czy odpuścić temat


Ibi 0-100km/h ABF
http://youtu.be/32MQnlPlRL0

mlodyluk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 533
Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
Lokalizacja: KLI
Auto: Mk4
Silnik: AQP

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: mlodyluk » pn gru 16, 2013 21:30

Własnie dobre pytanie, wiem że Tip sztywny daje ale co z przepływką?


moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;

piotrekvr6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt gru 11, 2009 03:12
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: piotrekvr6 » pn gru 16, 2013 21:50

Ja mam obudowe od BAM a wkład agu. Większa srednica wiecej powietrza.



mlodyluk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 533
Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
Lokalizacja: KLI
Auto: Mk4
Silnik: AQP

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: mlodyluk » pn gru 16, 2013 22:19

hmmmm ale czy k03s będzie to potrzebne, wiadomo że nie zaszkodzi ale czy pomoże? czy będzie bez różnicy bo itak turbina nie przemieli tyle.


moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;

piotrekvr6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt gru 11, 2009 03:12
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: piotrekvr6 » pn gru 16, 2013 22:54

Jak tip od BAM to po co robić zwężkę na przepływce .1.2 bara na takim zestawie to chyba dobry wynik.



jawor87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jawor87 » wt gru 17, 2013 01:20

ja mam tipa z nierdzewki i polecam każdemu taki zabieg dla turbiny i silnika.
mógłby odezwać się ktoś, z tych co stroją auta i wiedzy jak to jest z większą przepływką 3' daje to coś, czy nie?:)


Ibi 0-100km/h ABF
http://youtu.be/32MQnlPlRL0

mlodyluk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 533
Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
Lokalizacja: KLI
Auto: Mk4
Silnik: AQP

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: mlodyluk » wt gru 17, 2013 10:19

hmmm właściwie to 1.2 dobijałem na k03-026 na zwykłym dolocie i bez wydechu przelotowego, ale fakt że turbina kręciła sie nie miłosiernie i po nie całym rok koniec jej był.
no racja jak Tip do k04 to faktycznie wtedy przeplywka robi zweżke, ale VR też ma 3" prawda?


moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;

piotrekvr6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt gru 11, 2009 03:12
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: piotrekvr6 » wt gru 17, 2013 13:48

VR6 ma 3 ''. Coś nie po kolei robisz te modyfikacje bo u mnie po zrobieniu wydechu ,wtrysków i zmianie dolotu na kpl od BAM turbo z 1 bara samo ładowało 1,2 bara bez programu oczywiście jeżdziś sie nie dało bo turbo przeładowywało a wtryski lały.



mlodyluk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 533
Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
Lokalizacja: KLI
Auto: Mk4
Silnik: AQP

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: mlodyluk » wt gru 17, 2013 13:59

tzn chodziło mi że po samym programie wtedy był.

ale tylko sam dolot i przepływke masz od k04 czy turbo tez i reszte?
bo rura dolotowa z k04 chyba ma inna sednice niz na k03s ?


moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;

piotrekvr6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt gru 11, 2009 03:12
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: piotrekvr6 » wt gru 17, 2013 22:37

Turbo k03s reszta to graty łącznie z wtryskami BAM.Rura po lekkiej modyfikacji pasuje idealnie.



mlodyluk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 533
Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
Lokalizacja: KLI
Auto: Mk4
Silnik: AQP

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: mlodyluk » wt gru 17, 2013 23:09

yhym... a mierzyłeś sie juz ile wyszło teraz? na doładowaniu 1.2?


moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości