Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » czw gru 05, 2013 11:07

Nowa to koszt jeszcze jakiś czas temu ponad 1 tys zł i dostępność była tylko w ASO chyba że się coś zmieniło. Jeśli dysponujesz kasą na Twoim miejscu nie bawił bym się w używki tylko kupił od razu nową tym bardziej że masz 300KM gdzie już używana taka pompa może mieć problem albo nie wydoła. Ja do 1.8T kupiłem z 4 pompy i dopiero 4 okazała się w miarę sprawna.



ŁukaszZMC
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: śr cze 19, 2013 10:50

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ŁukaszZMC » pt gru 06, 2013 09:46

Tak się zastanawiam...

Czy do Golfa V z silnikiem 1.6 FSI da rade włożyć 1.8 T (czy duża rzeźba i jak wygląda sprawa CAN) ?


VW Golf V 1.6 FSI Sportline 5d. 2003/2004 (kolor LA6Q - Sagegreen Mts 2Ct)

Awatar użytkownika
maj0nez
VR6 user
VR6 user
Posty: 3231
Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
Lokalizacja: LOP
Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
Silnik: AUQ
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: maj0nez » pt gru 06, 2013 10:19

Witam
Planuje wrzucić do mk3 1.8T AJH mam taki silnik z Sharana którego kupiłem na części.
Auto z przebiegiem 177 000km przyjechało z Niemiec bez gazu.
Jak z jego dalszym rozwojem interesuje mnie około 200KM?
Pozdrawiam i proszę o wszystkie za i przeciw:
Obrazek
Obrazek


VW Golf 5 R32 DSG
Szkodnik Skoda Octavia 1 RS 1.8T
Audi S3 8L ABT
Volkswagen Golf 1980r 1.6D

Awatar użytkownika
italia-viva
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt gru 03, 2013 21:21

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: italia-viva » pt gru 06, 2013 15:02

szpieg, czaja86, Dziękuje koledzy za podpowiedz :)



Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: GregorzG60 » sob gru 07, 2013 00:55

majonez- no problem , siedzi tam turbo które pozwoli przy full modach typu dp 3cale , wydech , tip , dojscie do 200ps o ile turbo sprawne.


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Awatar użytkownika
maj0nez
VR6 user
VR6 user
Posty: 3231
Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
Lokalizacja: LOP
Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
Silnik: AUQ
Kontakt:

Re: Odp: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: maj0nez » sob gru 07, 2013 09:05

GregorzG60 pisze:majonez- no problem , siedzi tam turbo które pozwoli przy full modach typu dp 3cale , wydech , tip , dojscie do 200ps o ile turbo sprawne.
Czyli powoli będzie trzeba organizować turbo ok auto przyjechało na kołach i nie było z nim problemów.


VW Golf 5 R32 DSG
Szkodnik Skoda Octavia 1 RS 1.8T
Audi S3 8L ABT
Volkswagen Golf 1980r 1.6D

Awatar użytkownika
Mr Coffee
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:31
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Mr Coffee » sob gru 07, 2013 14:38

ŁukaszZMC pisze:Tak się zastanawiam...

Czy do Golfa V z silnikiem 1.6 FSI da rade włożyć 1.8 T (czy duża rzeźba i jak wygląda sprawa CAN) ?
Uderz do kolegi Apsik "PRO-TUNE" ;)



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » sob gru 07, 2013 14:46

Siedzi tam chyba turbo k03-22 więc nie aż takie wydajne. Przepustnica jest chyba na linkę. Nie wiem wogóle czy ten silnik nie jest zbliżony do AGU nawet wtryski podobne siedzą lub takie same które nie dadzą przekroczyć 200KM. Dodatkowo turbina siedzi odwrotnie niż w golfie i tego podobnych autach strona ssąca jest tu od strony zbiorniczka wyrównawczego może tu dało by się odwrotnie turbinę założyć w przeciwnym razie od razu wymiana kolektora i turbiny. Gdzieś czytałem na necie że też sterownik do chipa trzeba wymontować i wy lutować scalak.



Awatar użytkownika
maj0nez
VR6 user
VR6 user
Posty: 3231
Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
Lokalizacja: LOP
Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
Silnik: AUQ
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: maj0nez » sob gru 07, 2013 16:11

czaja86 pisze:Siedzi tam chyba turbo k03-22 więc nie aż takie wydajne. Przepustnica jest chyba na linkę. Nie wiem wogóle czy ten silnik nie jest zbliżony do AGU nawet wtryski podobne siedzą lub takie same które nie dadzą przekroczyć 200KM. Dodatkowo turbina siedzi odwrotnie niż w golfie i tego podobnych autach strona ssąca jest tu od strony zbiorniczka wyrównawczego może tu dało by się odwrotnie turbinę założyć w przeciwnym razie od razu wymiana kolektora i turbiny. Gdzieś czytałem na necie że też sterownik do chipa trzeba wymontować i wy lutować scalak.
Piszesz o AJH?


VW Golf 5 R32 DSG
Szkodnik Skoda Octavia 1 RS 1.8T
Audi S3 8L ABT
Volkswagen Golf 1980r 1.6D

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » sob gru 07, 2013 16:28

Tak o silniku 1.8T z sharana



Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: stolniczkow » sob gru 07, 2013 16:55

czaja86 pisze:Nowa to koszt jeszcze jakiś czas temu ponad 1 tys zł i dostępność była tylko w ASO
Do S3 można kupić oryginalną pompę po numerze z VDO za około 500zł przed zniżkami. W ASO to około 800zł.


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

Awatar użytkownika
italia-viva
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt gru 03, 2013 21:21

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: italia-viva » sob gru 07, 2013 19:43

stolniczkow, czy możesz jakiś link lub sklep polecić gdzie mógłbym kupić ?



Awatar użytkownika
stolniczkow
Forum Master
Forum Master
Posty: 1717
Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
Lokalizacja: SD
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: stolniczkow » sob gru 07, 2013 20:53

Poszukaj pompy o numerze Siemens VDO 993 745 117 Z. Niektóre katalogi pokazują, że to do 180km ale w TT wkładali to także do silnika APX a więc 224km. Jak się przyjrzysz dokładnie to pompa, która wg katalogów pasuje do S3 tak samo była stosowana do 180km wersji silnika 1.8t. Ten numer to dobrze sprawdzony patent i spokojnie 300km jest na niej osiągalne.
Gdzie masz kupić to nie podpowiem, szukaj gdzie najtaniej. Teraz widzę, że w detalu w IC kosztuje 700zł więc na warsztat będzie z 500zł.


Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice
Obrazek

Awatar użytkownika
italia-viva
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt gru 03, 2013 21:21

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: italia-viva » sob gru 07, 2013 22:04

stolniczkow, dziękuje za pomoc :) :pub:



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości