Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: dcsp52 » sob sie 21, 2010 21:36

a ze tak zapytam czysto teoretyzujac - czy da sie zalozyc ja 1.8T 20v glowice 16 ? jesli tak to jaka i czy duzo cyrku


dead slow but still forward

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Rafalek114 » ndz sie 22, 2010 13:11

New_Man, prawda jest taka ze obojetnie jakich seryjnych tlokow bys nie dal to one beda dzialaly do momentu w ktorym nie pojawi sie spalanie stukowe ...i czy to beda tloki z AGU ktore moim zdaniem sa bardzo dobre czy to beda tloki z s2 ktore maja podobna wytrzymalosc do tych poprzednio wymienionych to nie sprawi to wielkiej roznicy .... tak jak powiedzialem ta moc ktora planujesz osiagnac, osiagniesz bez problemu na obu zestawach ... ja bym wzial kpl z AGU poniewaz znam jego przyblizona wytrzymalosc "jestesmy w trakcie dalszego testowania" narazie radza sobie z moca ok 350km i ok 400-410nm ... ale jest to zrobione na duzej sprezarce ktora wstaje bardzo pozno i pewnie to utrzymuje ten zestaw przy zyciu.Natomiast zestawem z s2 pewnie lepiej udalo by ci sie odprezyc motor... tak naprawde nie porownywalem jeszcze nigdy tych dwuch tlokow do siebie ,ale gdyby te z s2 byly takie doskonale to pewnie pakowali by je do 20vt

dcsp52, jezeli chodzi ci o wlozenie glowicy z 16v do 20vt to podobno tak juz robia ,ale ja tego jeszcze nie probowalem
Ostatnio zmieniony pn sie 23, 2010 09:19 przez Rafalek114, łącznie zmieniany 1 raz.


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: dcsp52 » ndz sie 22, 2010 17:01

no ja wlasnie trafilem jakis temat w us i same ochy i achy nad takim modem :/

teoretycznie wałków do 16v ktore pociagna pod 8 tys od groma , a i glowica wytrzymalsza od tej 20v

czekam tylko na kogos pierwszego ;D


dead slow but still forward

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Rafalek114 » ndz sie 22, 2010 19:56

moze sie nie dlugo doczekasz , ja stoje przed ciezkim wyborem ... bo wlasnie powoli bede zamawial zawory i caly ten majdan do glowicy .... jak masz gdzies linka do tego tematu to pusc na pw ... chetnie oblukam temat ...pozdro


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Gała
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr cze 20, 2007 15:20
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Gała » pn sie 23, 2010 16:09

Dobra skoro już całe te zamieszanie odnośnie "sp51" minęło, to chcę się zapytać w takim razie jakie turbo pozwoli uzyskać moc 290-300 km. Orientowałem się trochę na temat garretta gt25 ale nie wiem czy nie będzie za mały. Z kolei garrett gt28 będzie wstawał w okolicach 3300-3500, troszkę późno (i wiem że coś za coś) ale może ktoś ma jakąś alternatywę, a żeby turbinka wstawała w miarę szybko i pozwoliła dmuchnąć na te 290-300. Tak więc proszę o poradę



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Rafalek114 » wt sie 24, 2010 09:10

TD 04-18T luknij na wczesniejsze strony w tym temacie .... ps gt28rs bo pewnie o nia ci chodzi jest optymalna , do uzyskania jest prawie maks co jest w stanie zniesc seryjny motor czyli granice 330-350km


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Gała
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr cze 20, 2007 15:20
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Gała » wt sie 24, 2010 13:10

Rafalek114 pisze:TD 04-18T luknij na wczesniejsze strony w tym temacie .... ps gt28rs bo pewnie o nia ci chodzi jest optymalna , do uzyskania jest prawie maks co jest w stanie zniesc seryjny motor czyli granice 330-350km
Trochę pogrzebałem dziś w necie i poczytałem o TD04-16T jest mniejsza od TD04-18T więc szybciej będzie wstawać a max moc podobno 320 km więc może to będzie najlepsza alternatywa?



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Rafalek114 » wt sie 24, 2010 23:47

Mysle ze nie osiagniesz takiego wyniku na tej sprezarce , zreszta pogadaj z GTO on stroil i jezdzil 20vt na TD04 16t moze ci cos podpowie


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Gała
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr cze 20, 2007 15:20
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Gała » śr sie 25, 2010 12:34

Rafalek114 pisze:Mysle ze nie osiagniesz takiego wyniku na tej sprezarce , zreszta pogadaj z GTO on stroil i jezdzil 20vt na TD04 16t moze ci cos podpowie
Zgadzam się. Wczoraj właśnie rozmawiałem z GTO i z jeszcze paroma osobami, w grę wchodzą GT28RS lub TD05-16 w nic mniejszego jednak nie ma co się bawić.



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Rafalek114 » śr sie 25, 2010 14:00

Gała, http://www.racingforum.pl/TD04-16T-t79876.html" onclick="window.open(this.href);return false;


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: New_Man » śr sie 25, 2010 15:07

Rafalek114, A ta TD04-16T styknie do 280 kucy ?


Let's Tune it UP !!

Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Marioo » śr sie 25, 2010 15:07

A jaki kolektor pod taką turbinkę?



Gała
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr cze 20, 2007 15:20
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Gała » śr sie 25, 2010 18:02

Rafalek114, Dzięki bardzo zainteresuję się tym bo cena naprawdę ciekawa.



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Rafalek114 » ndz sie 29, 2010 23:24

New_Man, http://digitun.pl/content/view/18/26/" onclick="window.open(this.href);return false; tu bylo z tego co pamietam 270-280km takze moc ktora podales jest realna ,tyle ze trzeba madry kolektor pod to wyspawac


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości