Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: bugalon » pn maja 28, 2012 21:58

Jeśli APU ma elektroniczną przepustnicę to powinien mieć już K03s (Bo można przyjąć że tak jest w golfach i A3)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Marszall » pn maja 28, 2012 22:20

hmm i w octaviach chyba nawet, no ale AJL też musi mieć chyba k03s coby te 180 KM miał?

wogóle to nie wiem czy ktoś z was w tym temacie poruszał taki wątek najlepszego turbo P&P do 1.8T na zwykłym kolektorze
wiem że są jakieś k03 - ... ? które mają dużą suszarę i pasują na kolektor i wszystkie przyłacza


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: bugalon » pn maja 28, 2012 22:36

był taki temat, poszukaj w szukajce. Wszystkie K03 i K04 były rozpisane. Z K03 to trzeba szukać od K03-52 w górę :)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Marszall » pn maja 28, 2012 23:06

dobra a idzie znaleć jakie turba szły w A4 b5?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: bugalon » wt maja 29, 2012 09:44

Nie wiem, nigdy nie szukalem :)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » wt maja 29, 2012 09:53

Marszall pisze:dobra a idzie znaleć jakie turba szły w A4 b5?
zwroc uwage ze silniki w A4 byly montowane wzdłuznie, turginy sa inne niz w silnikach montowanych poprzecznie, sam sie na tym przejechalem :/ i musialem dwa razy pokonac trase do Trans-turbo


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Marszall » śr maja 30, 2012 13:20

to jaki silnik w A4 1.8T najlepszy do tuningu? Moze ktoś tak w skrucie (Gdzie ja byłem na lekcjach jak mnie ortografii uczyli?)odpowie?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » czw maja 31, 2012 19:14

Może mi ktoś powiedzieć jak myć taki filtr ?? http://www.bshspeedshop.com/bshstore/pr ... ystem.html był od razu na aucie jest strasznie zabrudzony. teraz jest suchy ale nie wiem czy był nasączany. Potrzebny jakiś specjalny preparat czy normalnie pod wodą + jakieś mydło lub coś innego ??



Awatar użytkownika
louderr_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: wt wrz 27, 2011 10:35
Lokalizacja: Biłgoraj

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: louderr_88 » pn cze 04, 2012 14:53

ja dalej odnośnie tych wtrysków mjy 000490 od rovera 2.0 v6....
mysle ze moje agu po zebraniu wszystkich gratów wypluje jakieś 210-230km w taka moc bym celował dadzą rade???


Obrazek
Mój Czarnuch
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=508605" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jakubek » pn cze 04, 2012 15:42

KOlego jesli te wtryski to 490cc to one dadza radze i 300km jak Ci wypluje ;)

Czaja ja ostatnio mylem stozek. Powinno sie go spryskac srodkiem takim do czyszczenia spłukac pod wodą i po wyschnieciu naoliwic. Ja tylko spłukalem i na oliwilem i wyszło dobrze.


Obrazek

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » pn cze 04, 2012 18:34

Stożek już umyty sama woda z dodatkiem mydła później płukanie samą wodą i sprężarka od wewnątrz. Wyczytałem że to jest suchy stożek i się go nie naoliwia. Ale i tak się zdziwiłem ile tego brudu było .



Awatar użytkownika
qba505
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pn sie 31, 2009 00:24
Lokalizacja: Łęczna

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: qba505 » pn cze 04, 2012 21:20

Witam, w niedługim czasie chcę ugrać około 220-230 koni w swojej Ibizie 2001r. silnik AYP (156PS)
Obecnie mam zrobiony:
IC Iveco z orurowaniem 2'
DP 3'
reszta wydechu 2,5' na jednym tłumiku, wydech i DP robione przez MG Motorsport

proszę o porady co warto zmienić przed wizytą na strojeniu u tunera. Prawdopodobnie będę chciał to robić w MR Motors
póki co planuję zakup K03-052 czyli popularnie zwanej K03s używki ale w dobrym stanie, co oprócz wymiany turbo mogę wymienić w miare niskim kosztem co później zrewanżuje się podczas strojenia

i czy moje oczekiwania nie są zbyt na wyrost od obecnego setupu +k03s?



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » pn cze 04, 2012 21:38

TIP + wtryski okolo 350 cc , do tego musisz usztywnic całość, jednak ponad 200 KM w takim małym aucie wymaga sztywnosci na poziomie taczek


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
qba505
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pn sie 31, 2009 00:24
Lokalizacja: Łęczna

Post autor: qba505 » pn cze 04, 2012 22:42

a 320 nie starcza? hmm 380 z s3 podejda w miare p&p?
co do tipa macie jakies gotowe przepisy jak go dobrze zrobic? ew z czego podpasowac zeby byl w miare wydajny.
co masz na mysli piszac o usztywnianiu? sztywniejsze poduszki silnika czy chodzilo ci o zawieszenie?



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 19 gości