Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

rafik_xx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rafik_xx » pt wrz 03, 2010 13:01

mam już w domu wtryski 320 wiec chyba łatwiej będzie dokupić do tego regulator...
jeszcze jedno, seryjna pompa ogarnie czy trzeba szukać czegoś wydajniejszego?



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Rafalek114 » pt wrz 03, 2010 23:38

niestety nie jestem w stanie ci podpowiedziec bo nie mam pojecia o jakiej mocy piszesz , jaka masz sprezarke i czego oczekujesz . W kazdym razie jak regulator 4 bary to raczej wydajniesza pompa bo regulatorem 4 barowym obciazasz ja bardziej


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

rafik_xx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rafik_xx » sob wrz 04, 2010 10:00

Rafalek114 pisze:niestety nie jestem w stanie ci podpowiedziec bo nie mam pojecia o jakiej mocy piszesz , jaka masz sprezarke i czego oczekujesz . W kazdym razie jak regulator 4 bary to raczej wydajniesza pompa bo regulatorem 4 barowym obciazasz ja bardziej
k03-052, fmic, tip, wydech czyli jak wyskoczy ze 230 kucy to będę zadowolony

w takim razie możne ma ktoś do sprzedania wtryski 380cc ?



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Rafalek114 » sob wrz 04, 2010 11:06

Ogolnie te wtryski powinny dac rade na 230km przy regolatorze 3 barowym ,ale gdybym ja to robil dalbym wieksze wstryski i zrobilbym jeszcze adaptacje pod wieksza obudowe MAF. (np. s3) dropiero po tych zabiegach jedz to zestroic , moze wynik zaskoczy cie pozytywnie :bajer:


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

rafik_xx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rafik_xx » sob wrz 04, 2010 15:17

dobra powiedzmy ze wtryski już mam 380cc z silnika BAM,
a jak zrobić tą adaptacje pod MAF? trzeba przerabiać cały dolot czy tylko jakąś redukcje wstawić?



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Rafalek114 » ndz wrz 05, 2010 17:08

Najrozsadniej poluznic caly dolot , a adaptacje zrobi ci ten co bedzie stroil twoj samochod


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: dcsp52 » pt wrz 10, 2010 22:53

czy kogos by interesowala glowica agn i wałki rozrządu z tego silnika ??


dead slow but still forward

Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Marioo » śr wrz 15, 2010 12:53

a czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć, gdzie znajduje się dokładnie czujnik g28 w agu? wdzięczny byłbym za jakieś zdjęcie z zaznaczonym tym czujnikiem.



strikerbest
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 10:38
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: strikerbest » pn wrz 20, 2010 13:00

Mam takie coś z AGN. W AGU powinno być w tym samym miejscu raczej. Może się przyda...
Obrazek



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Marioo » pn wrz 20, 2010 13:11

Dzięki ale już wymienione:D



thorrado
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 10:44
Lokalizacja: DDZ

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: thorrado » wt wrz 21, 2010 02:28

witam, mam K03 zrobilem pod niego Downpipe 3" jak zmnie turbawke na K04-023 to bede musial przerabiac DP ? chodzi mi czy flansza DP jest taka sama jak K03


[img]http://img177.imageshack.us/img177/1136/sygnaturka2tq2.jpg[/img]

strikerbest
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 10:38
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: strikerbest » wt wrz 21, 2010 04:02

Z moich informacji wynika że za równo flansza jak i cały DownPipe jest inny.



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Marioo » wt wrz 21, 2010 08:20

thorrado pisze:witam, mam K03 zrobilem pod niego Downpipe 3" jak zmnie turbawke na K04-023 to bede musial przerabiac DP ? chodzi mi czy flansza DP jest taka sama jak K03
Jak będziesz zmieniał na k04 to ja chętnie odkupię DP 3" pod k03 jak dasz dobrą cenę:), a i mam na sprzedaż k04-022 plus węże olejowe + kolektor jakby co, tylko turbina raczej do regeneracji, chociaż wyjęta z jeżdżącego (do rozbicia) s3.



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Marioo » wt wrz 21, 2010 14:00

Witam
A co sądzicie o turbince GT2x eliminator, która podobno jest P&P zamiast k03?



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 16 gości