Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » pn sty 26, 2015 22:30

czaja86 pisze:czy to k04-22 czy td04 to i tak nie podejdzie pod seryjny kolektor.
Z k04 kolektor kupisz w zestawie jak i resztę gratów z S3, TT lub Cupry R natomiast do TD04 musisz spawać kolektor, Downpipe, Tip i resztę gratów co pociągnie kilkakrotnie większe koszta.
Tutaj chodzi o całkiem co innego, chyba sie nie zrozumieliśmy ;)

K04-064 jest zintegrowana z kolektorem, bez posadzenia jednej strony silnika na podłużnicy można tylko pomarzyć żeby upchac to do mk2 ;)

U Ciebie w mk4 wchodzi bez problemu, w mk2 nie ma tak kolorowo ;)

Powiesic silnik na podłużnicy, nie każdemu się to uśmiecha, niektórzy nie mają warunków.



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » pn sty 26, 2015 22:56

flansze już kupiłem pod td04 16t więc wyspawam kolektor pod to , jak myślicie na jakim doładowaniu można zrobić 250km na takiej suszarce ?


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » pn sty 26, 2015 23:10

homer21 pisze:flansze już kupiłem pod td04 16t więc wyspawam kolektor pod to , jak myślicie na jakim doładowaniu można zrobić 250km na takiej suszarce ?
Nie robisz sobie za bardzo pod górkę przy takiej małej mocy ??


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » wt sty 27, 2015 09:37

czemu ? narazie 250 będzie a mozliwość zwiększenia będzie zawsze. A kolektor pod turbo czy inne robię sam tek że nie ma problemu :D


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Cezar13
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw wrz 01, 2011 23:26

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Cezar13 » czw sty 29, 2015 15:26

Orientuje sie ktoś ile jest do ugrania w AGU na osprzęcie z BAM (turbo, wtryski i wszystko co potrzebne do konwersji) ori ECU, IC mam ze sprintera 71x26x4 chyba takie to są wymiary. 250KM da się ugrać? Gdzie to stroić w wawie i okolicach?



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » czw sty 29, 2015 16:20

do agu nie wejda P&P wtryski z BAM, intercooler za maly na 250 km. na turbinie K04 zrobisz 270-280 km.


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Cezar13
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw wrz 01, 2011 23:26

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Cezar13 » czw sty 29, 2015 16:55

To był skrót myślowy ;) chodziło o to że większe. Jaki IC byłby potrzebny? 270-280KM to na sterowniku 3.8?



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » czw sty 29, 2015 21:21

normalnie do 350 na ori AGU z osprzętem z evo osiąga się


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » śr lut 04, 2015 21:15

Pany potrzebuję wymiarów obu flansz z tego DP audi a4 b6
Obrazek


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: GregorzG60 » pt lut 06, 2015 01:51

homer21 pisze:normalnie do 350 na ori AGU z osprzętem z evo osiąga się
Zgadza się , aczkolwiek proponuje przy mocach rzędu 350KM odświeżyć silnik , bo AGU mają już blisko prawie 20lat :)

Bolączkami są najczęściej pompy oleju, łancuch, napinacz, prowadnice zaworowe, zawory (urywające się), a także pobór oleju.


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Cezar13
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw wrz 01, 2011 23:26

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Cezar13 » sob lut 07, 2015 20:35

Panowie, szykuje auto na sezon. Narazie jest seria AGU. Mysle o konwersji na K04 z BAM bo wydaje się ze to bedzie niskokosztowy mod, bez spawania kolektora i wydechu. Przewiduję na graty 2k, montaż własny + strojenie w firmie. Pewnie 4k wyjdzie na gotowo. Jakiś mocniejszy setup w takiej kasie jest do ogarniecia? Jaki IC powinien byc zeby ogarnac +250KM?



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » ndz lut 08, 2015 15:49

no to na tych gratach 270-280km . a jak chcesz więcej 300+ to t16 z volvo ja będe robił taki zabieg u siebie ale moc będzie w granicach 280km jak na mk2 jest to i tak za dużo


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » ndz lut 08, 2015 17:34

szybko zmienisz zdanie że nigdy nie jest za dużo :hmm: mam trochę mniej ale szybko się nudzi i chce się więcej.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » ndz lut 08, 2015 21:09

RasPL, kurde ja jak wsadze to t16 i zrobię lajtowe 250 to pewnie po tygodniu będze robil więcej xD wiem jak to jest ciągle mało zawsze się chce więcej xD


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości