Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » ndz wrz 24, 2017 23:27

Wykrecic gniazda wtryskiwaczy i zabezpieczyc dobrze wszystkie dziury i gwinty


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
henio098
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 272
Rejestracja: pt paź 27, 2006 17:19
Lokalizacja: Bytom

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: henio098 » pn wrz 25, 2017 11:24

Belol, jak bedziesz piaskowal pokrywe zaworow to chyba jedynym pewnym sposobem pozbycia sie materialu z wyjscia odmy jest roznitowanie blaszki/dlawika odmy od spodu pokrywy. Lub poprostu nie piaskowanie :helm:


VW Golf MK3 Variant 1.8 GL 1993r. Sprzedany.
VW Passat 3BG Variant 1.9 AVF 2002r. Skradziony.
VW Golf MK3 Variant 2.0 Europe 1996r. <3 @ 20VT
VW Golf MK3 Syncro 1.9t

Andrejjo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz sty 25, 2015 10:46
Lokalizacja: Załuki / Białystok

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Andrejjo » czw lis 09, 2017 22:56

Panowie szybkie pytanie, mam golfa mk3 2.0 benz syncro i myślę nad swapem 1.8t. Czy do 1.8t spasuje moja skrzynia?



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » pt lis 10, 2017 07:46

Tak wraz ze sprzeglem ale nie pozyje ono dlugo


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
tom cio
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 14:56
Lokalizacja: Radzyń Chełmiński

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: tom cio » ndz lis 12, 2017 14:16

Mk3 syncro nie mialo juz skrzyni na linki? Tylko passaty?



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » ndz lis 12, 2017 15:08

02c to skrzynia na linki. O co ci tu chodzi


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
tom cio
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 14:56
Lokalizacja: Radzyń Chełmiński

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: tom cio » ndz lis 12, 2017 22:57

Piszesz ze sprzeglo za dlugo nie pozyje, skoro skrzynia na linki to sprzeglo 228mm, dlaczego mialoby nie pozyc?



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » pn lis 13, 2017 07:20

Bo w 1.8t jest 240. Seryjne 228 nie bedzie dlugo dobrze działać.chyba ze auto do miasta bez upalanek to bedzie normalnie. Skrzynia mowia ze ma slaby dyfer. Tego nie wiem nie sprawdzilem tej skrzyni.

Mimo wszystkona miejscu Andrejjo skladał bym na niej i jak sie cos sypnie dopiero myslal o 02m/02q. Odpadnie poki co problem osi przegubów wału poduszek sanek itd.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
majic
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: wt gru 09, 2008 18:31
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: majic » pn lis 13, 2017 11:30

1.8t w 5 biegach ma 228. 240 to raczej w 6 biegach.


Moja dwudziestka 20VT:
viewtopic.php?f=88&t=473958

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6146
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rysiektr » pn lis 13, 2017 17:45

majic pisze:1.8t w 5 biegach ma 228. 240 to raczej w 6 biegach.
Zgadza się :pub: Nawet sprzęgło z G60 z tarczą obitą kevlarem przeżywa upalanie w kolegi 250 konnym 1.8T. Co prawda w ośce ale lekko nie ma :grin:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
tom cio
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 14:56
Lokalizacja: Radzyń Chełmiński

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: tom cio » wt lis 28, 2017 03:18

majic, rysiektr, mowa była o syncro, dlatego Ras pisał o sprzęgle 240mm, bo 4motion w 5b też ma już 240mm. Co do sprzęgła 228mm z tego co pamiętam GMS miał skrzynię syncro a resztę napędu z 4motion i jakoś mu to sprzęgło żyje przy ponad 400ps.



Awatar użytkownika
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 3955
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: trepson_vlcrew » pt gru 08, 2017 23:23

http://fmic.pl/zestawy-vw/976-bmw-e46-d ... ap_sensora

Ktoś posiada taki zestaw u siebie. Planuje w przyszłości coś wrzucic do mojego 1.8t auq 180 i jestem ciekaw czy lepiej oddac komuś do zrobienia od nowa czy taki gotowy zestaw. wiadomo ze od nowa robienie w firmie jest dużo droższe niz kupno gotowego zestawu i montaż samemu.


Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4

Awatar użytkownika
filip2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 746
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 16:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: filip2 » sob gru 09, 2017 10:01

trepson_vlcrew, oni dają Intercooler jednostronny - osobiście bym się nie bawił w taki, po co wydawać kasę co niema swojej wydajności od samego początku. można kompletować zestaw do zmontowania na silikonach i opaskach samemu bez spawania, tylko trzeba się po prostu dobrze zastanowić co jak będzie ułożone i wtedy zamawiasz konkretnie - proste, kolanka, silikony itp -mają części chyba aluminiowe do budowy dolotów. No ale oczywiście jak tak składasz to trzeba się liczyć z tym, że im więcej łączeń tym większa możliwość przedmuchu :) a jak planujesz podnosić moc np to już w ogóle :D Ja osobiście (póki miałem Borę) zaopatrzyłem się w komplet części do budowy FMIC samemu, ale spawany miał być dolot, to wyszło mi coś około 750-850 zł - nie pamiętam dokładnie. Miałem sobie spawać i montować we własnym zakresie z kumplem. Sądzę że znajdziesz kogoś znajomego co by ci to pospawał przyzwoicie za uczciwe pieniądze.
Z drugiej strony masz tu gościa co robi zestaw dedykowany P&P za trochę większą kasę, ale osobiście brałbym ten :)
https://www.olx.pl/oferta/fmic-zestaw-i ... 3c9af24a80" onclick="window.open(this.href);return false;


vRSzkodnik - nic więcej, nic mniej jak Octavia II RS w gnoju :D

Awatar użytkownika
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 3955
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: trepson_vlcrew » sob gru 09, 2017 10:26

Ten co wyslales jest za ponad 1400 u siebie mam firme co ogarnie w przedziale 1600-1800 dlatego zastanawiam sie czy warto oddac komus czy szukac tych zestawów dedykowanych zeby potem probowac samemu to zakladac.


Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości