Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6155
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rysiektr » śr gru 21, 2016 21:02

Jeżu pisze:To wkoncu jak montować ten silnik do podłużnicy
Jak chcesz spawać mocowania pod poduszki do podłużnic, mierzyć czy półosie będą ok itd. to możesz na podłużnice.
Osobiście zawsze w mk2-mk3 używam OEMowych mocowań i montuję na sankach.
Elektryka, to też jak kto woli, stara/nowa i na tej i na tej 1.8T robiłem i jeżdżą więc się da :bigok:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2322
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » śr gru 21, 2016 21:05

Jeżu, wieszaj tl na sankach bez kombinowania.. podluznice sa do dupy, zdania nie zmienie nigdy..


:dol: 2.8 V6 24V Tornado Rot mk II :dol: :satan: :satan: :dol: VR6 Turbo [?? KM/?? Nm] 4motion mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Jeżu
VW Baron
VW Baron
Posty: 3394
Rejestracja: wt sie 05, 2008 14:35
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Auto: VW Golf mk1 cabrio 91
Silnik: 2H

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Jeżu » czw gru 22, 2016 00:36

rysiektr, też tak zrobie bo widze że z tego najlepsza opcja jest :bigok: na wiosne bede szukał mk4 angola
a sprawa elektryczna mniej wiecne jak bym chciał zostawić stara instalke łacznie z licznikiem ?


Był vw golf Mk2 1,3 GT
Był JazzBlue 1,6 SR mk4 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=437292" onclick="window.open(this.href);return false;
Był Passat 3BG Black Magic 1,9 TDi
Był vw Golf mk4 cabrio 1.8 GT
Był Audi A6 c5 1.9 Tdi AVG
Był a4 b6 cabrio 1.8T BFB
Jest vw tiguan 2.0 tdi 140 4 motion
Jest vw Golf mk1 cabrio 91

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6155
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rysiektr » czw gru 22, 2016 00:40

Nie ma problemu, instalacja może być stara, licznik z mk1/mk2 da się odpalić na sterowniku z 1.8T czy to ME3.8 czy ME7.5.
Jedynym problemem jest podłączenie licznika jeśli masz skrzynie 6 biegową, na 5 biegowej nie ma problemu.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Pablo1010
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn lis 05, 2007 22:32
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Pablo1010 » czw gru 22, 2016 08:30

Jeżu
Ja mam na łapach tak jak oryginał , bo jeśli do podłużnic to spawanie i rzeźba . Co do instalacji u mnie doszedł tylko silnik z jego ori wiązką , cała instalacja z mk2 została łącznie z licznikiem wystarczy kupić inną linkę chyba od passata gdzieś mam numer i do skrzyni 5 biegowej wkręca się daną linkę i zegar działa pięknie z obrotomierzem trzeba się tam coś pobawić ale jeszcze tego nie ogarniałem :)

Dokładnie jak rysiektr napisał


Mk II German Style

ddaan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pn cze 27, 2011 19:18

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ddaan » wt gru 27, 2016 19:32

Witam
Panowie jaką pompę paliwa wstawic do golfa mk1 z silnikiem 1.8t auq
Co najlepiej zakupić żeby nie było problemów ?



Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: darwaz » śr gru 28, 2016 02:26

ddaan pisze:Witam
Panowie jaką pompę paliwa wstawic do golfa mk1 z silnikiem 1.8t auq
Co najlepiej zakupić żeby nie było problemów ?
Ale planujesz coś więcej mocy niż seryjny auq?



ddaan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pn cze 27, 2011 19:18

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ddaan » śr gru 28, 2016 08:51

Tak ok 230 km



Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: darwaz » śr gru 28, 2016 16:24

ddaan pisze:Tak ok 230 km
To ja bym wsadził boscha 044 pod autem obok filtra.



Awatar użytkownika
tom cio
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 14:56
Lokalizacja: Radzyń Chełmiński

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: tom cio » śr gru 28, 2016 21:58

A ja dałbym np DW200 w zbiornik. Jest cichsza nawet od oryginału bym powiedział i wystarczy na sporo więcej niż plany. Tańsza też pewnie ;)



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2322
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » śr gru 28, 2016 23:33

noo na 230km to 044 mocno na wyrost.. ja bym zalozyl jakas ori z R'ki albo VR'a jak da rade i tez uciagnie ;)


:dol: 2.8 V6 24V Tornado Rot mk II :dol: :satan: :satan: :dol: VR6 Turbo [?? KM/?? Nm] 4motion mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6155
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rysiektr » czw gru 29, 2016 01:15

Ja brałem repliki od K64 i dają radę. Cena też lepsza od ori walbro 044.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ciulallex
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr gru 21, 2016 18:29

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ciulallex » czw gru 29, 2016 15:50

Witam, mam pytanie jaki model silnika najlepiej wybrać dla mocy 350+?



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6155
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rysiektr » czw gru 29, 2016 16:54

ciulallex pisze:Witam, mam pytanie jaki model silnika najlepiej wybrać dla mocy 350+?
Ale o co Ci chodzi? Bo trochę mało precyzyjne to pytanie :los2:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości