Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2324
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » ndz lis 13, 2016 21:24

Banita95, agu to stare sterowanie, szukaj od razu czegos na me7.5.. oszczedzisz sobie problemow na potem..


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Banita95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 958
Rejestracja: ndz kwie 28, 2013 10:35
Lokalizacja: Pasłęk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Banita95 » ndz lis 13, 2016 22:09

kkkacper,a mógł byś coś doradzić ? Bo ogólnie będę kupował całego Anglika ,a teraz zbieram informacje żeby później draki nie było



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » ndz lis 13, 2016 22:17

Google i wpisz vw me7.5


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6155
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rysiektr » ndz lis 13, 2016 23:51

np: AUQ, 180 koni w serii, po programie i kilku modach 200 pare kuni jest do osiągnięcia.
oprócz standardowych rzeczy to będziesz miał pedał gazu do przerobienia bo przepustnica jest elektronicznie sterowana a nie na linkę


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: darwaz » wt lis 15, 2016 21:25

Panowie. Taki problem.

Obrazek

Co wy na to?

Dla ścisłości.

Blok i głowica AUM, korby kute tłoki BAM( 9:1 zamiast 9,5:1) Turbina seria k03s, program seria, wszystko seria.

Jedyne co mi przychodzi do głowy to źle ustawiona sztanga WG ( tak wkręciłem na pałę żeby była naprężona) albo gumowy TIP się zapada przy dużych przepływach ( mam go ściśniętego rurą). Albo szukam dziury w całym :)



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » wt lis 15, 2016 21:43

Ja mysle ze spada Ci moment. Wklej cisnienie zadane i aktualne.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6155
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rysiektr » śr lis 16, 2016 01:10

A sprawdzałeś czy dolot jest szczelny?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Jeżu
VW Baron
VW Baron
Posty: 3395
Rejestracja: wt sie 05, 2008 14:35
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Auto: VW Golf mk1 cabrio 91
Silnik: 2H

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Jeżu » wt gru 20, 2016 11:56

Witam forumowiczów mam golf4 (3,5) cabrio z roku 1999 z zabójczy motory 1.8 8v 90 koni kodu silnika nie znam.
Chciał bym swapa zrobić na 1,8 turbo poradzcie mi z jakiego auto wstawić motor a3 lub mk4 gdzie najmniej przeróbek będzie z mocowaniami silnika,dodam że jak coś będę angola kupował całego na chodzie swapowal.


Był vw golf Mk2 1,3 GT
Był JazzBlue 1,6 SR mk4 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=437292" onclick="window.open(this.href);return false;
Był Passat 3BG Black Magic 1,9 TDi
Był vw Golf mk4 cabrio 1.8 GT
Był Audi A6 c5 1.9 Tdi AVG
Był a4 b6 cabrio 1.8T BFB
Jest vw tiguan 2.0 tdi 140 4 motion
Jest vw Golf mk1 cabrio 91
Jest vw sirocco mk2 White scala 87 JH

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6155
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rysiektr » wt gru 20, 2016 12:14

Czy weźmiesz z mk4 czy z a3, roboty będziesz miał tyle samo, wszystko zależy od tego jaki chcesz silnik, czy nowszy na elektronicznej przepustnicy czy starszy z gazem na linkę.
Jak nowszy to ponad to czeka Cię przeróbka pedału gazu na elektroniczny z dawcy, poza tym roboty i tu i tu będziesz miał tyle samo. W każdym wypadku elektronikę będziesz miał do zrobienia od nowa, dolot wydech, sterowanie sprzęgłem, ale nie jest to jakoś mega ciężkie do zrobienia, jak nie boisz się kluczy to dasz sobie radę.
Raczej nie szukaj na dawcę samochodów z silnikiem umieszczonym wzdłużnie np a4, passat, bo roboty będziesz miał ciut więcej.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Jeżu
VW Baron
VW Baron
Posty: 3395
Rejestracja: wt sie 05, 2008 14:35
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Auto: VW Golf mk1 cabrio 91
Silnik: 2H

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Jeżu » wt gru 20, 2016 16:35

rysiektr, tak tylko silnik z a3 Leon golfa lub Octavia
Prędzej kupię od a3 lub golfa.
Od a3 widziałem że łapy są na podłużnicy a od golfa mk4 jakb w mk3 do sanek.
Najbardziej obawiam się o montażu silnika bo elektryka ogarnę.


Był vw golf Mk2 1,3 GT
Był JazzBlue 1,6 SR mk4 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=437292" onclick="window.open(this.href);return false;
Był Passat 3BG Black Magic 1,9 TDi
Był vw Golf mk4 cabrio 1.8 GT
Był Audi A6 c5 1.9 Tdi AVG
Był a4 b6 cabrio 1.8T BFB
Jest vw tiguan 2.0 tdi 140 4 motion
Jest vw Golf mk1 cabrio 91
Jest vw sirocco mk2 White scala 87 JH

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6155
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rysiektr » wt gru 20, 2016 17:41

Jeżu pisze:Od a3 widziałem że łapy są na podłużnicy a od golfa mk4 jakb w mk3 do sanek.
i w a3 i mk4 silnik jest powieszony na podłużnicach i w obu przypadkach 1 łapa pod skrzynią jest do sanek
Jeżu pisze:Najbardziej obawiam się o montażu silnika bo elektryka ogarnę.
z reguły ludzie obawiają się elektryki bo montaż ogarną :grin:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Pablo1010
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn lis 05, 2007 22:32
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Pablo1010 » śr gru 21, 2016 10:21

Jeżu pisze:rysiektr, tak tylko silnik z a3 Leon golfa lub Octavia
Prędzej kupię od a3 lub golfa.
Od a3 widziałem że łapy są na podłużnicy a od golfa mk4 jakb w mk3 do sanek.
Najbardziej obawiam się o montażu silnika bo elektryka ogarnę.
Jeżu ja mam agu plus ecu det 3 plus turbo z s3 teraz i jest klasyka mam dwie mapy jedna na 1 bar druga będzie na 1.5 bara .

Z umocowaniem silnika jest banał pomogę jak będziesz coś potrzebował na wstępie tylna łapa zostaje ori z nawet i 1.3 silnika przód generalnie też, aby na skrzynie do mnie poszła od passata b3 . Z elektryką ludzie pisali że na starej instalacji którą ja posiadałem od kr będzie dużo gorzej ogarnąć , i to nie prawda przyszedł kolega poł godziny i auto było odpalone :)

Także chętnie pomogę mam też jakieś fotki także jak coś to pytaj .


Mk II German Style

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2324
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » śr gru 21, 2016 11:06

Pablo1010, jak robisz od zera to jeden ciort, ale robienie na starej jest bezsensu troche, ale kto co lubi ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Jeżu
VW Baron
VW Baron
Posty: 3395
Rejestracja: wt sie 05, 2008 14:35
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Auto: VW Golf mk1 cabrio 91
Silnik: 2H

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Jeżu » śr gru 21, 2016 12:01

Z elektryka to prawdopodobnie przełożenie wszystko od młodszego brata łącznie z licznikiem :-)
To wkoncu jak montować ten silnik do podłużnicy
Czy jakPablo1010, kolega radzi?


Był vw golf Mk2 1,3 GT
Był JazzBlue 1,6 SR mk4 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=437292" onclick="window.open(this.href);return false;
Był Passat 3BG Black Magic 1,9 TDi
Był vw Golf mk4 cabrio 1.8 GT
Był Audi A6 c5 1.9 Tdi AVG
Był a4 b6 cabrio 1.8T BFB
Jest vw tiguan 2.0 tdi 140 4 motion
Jest vw Golf mk1 cabrio 91
Jest vw sirocco mk2 White scala 87 JH

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości