Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » śr sie 24, 2016 18:16

Pablo1010, nie moze.. nizej masz schemat sterownika, jesli ma Ci to pomoc..

Obrazek


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » śr sie 24, 2016 19:59

Pablo1010 pisze:
ADi997 pisze:
Pablo1010 pisze:No niestety próbowałem na różne sposoby ale dalej to samo i nie wiem jakieś inne pomysły . Ma ktos rozpiskę wszystkich pinów kostek ECu duzej i małej bo moze tu mam gdzieś błąd (szukałem na google ale całej nie mogę znaleźć ) z góry dzięki za pomoc.
Wygląda bardziej na problem z zasilaniem ecu niż złączem obd. Co to za silnik to podrzucę schemat ?

Silnik AGU sterownik Bosch 06a 906 018R

Kurcze tez tak myślę( z tym że generalnie to zasilanie jest na ECU ) ale jest jedna kwestia w golfie 4 Linia K idzie najpierw na licznik a z drugiego kostki wychodzi na obd . A ja tutaj mam podłączoną Linie K z ECU bezpośrednio do złącza OBD może mieć to wpływ ?
Pin1 ECU zasilanie po stacyjce
Pin2 ECU masa
Pin3 ECU stałe zasilanie z aku

Też mam linie K z ecu prosto do obd i nie ma problemu z komunikacja.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Pablo1010
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn lis 05, 2007 22:32
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Pablo1010 » śr sie 24, 2016 20:26

Ok Panowie ogarnąłem temat posiedziałem pokminiłem i jest łączy się ale Dziękuje wszystkim którzy byli zainteresowani moim problemem :)


Mk II German Style

Lukas1993
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sie 29, 2016 18:11

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Lukas1993 » pn sie 29, 2016 18:24

Witam Panowie. Jestem nowy. Mam silnik 1.8t w golfie 4 2002r silnik AUM 150 km po programie na 200 km. Mój problem polega na tym że ma spadki mocy. Więc tak autko jedzie super zaostawiam go np na noc i rano tej mocy nie ma. W trakcie jazdy go ponownie pale i już przez cały czas jest ok. Zawór dv i n75 sprawny. Robiłem podmiane. Ciśnienie to 1bar. Przed programem było ok. Proszę o pomoc.



Awatar użytkownika
wronek1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 788
Rejestracja: wt lut 24, 2009 20:25
Lokalizacja: Żary

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: wronek1 » pn sie 29, 2016 18:27

skąd masz program ?


Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm

Lukas1993
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sie 29, 2016 18:11

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Lukas1993 » pn sie 29, 2016 20:20

Program robiony na hamowni w Jabłonnie. Koleś od lat tym się zajmuje więc powinien być ok. A wspomnę że kiedyś na innej turbinie też robiłem program na 180 km i sytuacja była identyczna. Czy przeplywka lub egr mogą to powodować? Dziwne jest to że zgasze samochód i za chwilę odpale i jest ok. W trakcie jazdy się to nie robi że się jedzie i nagle pupa. Od razu chwilę po odpaleniu moc zanika. Po ponownym odpaleniu już jest ok.



Awatar użytkownika
wronek1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 788
Rejestracja: wt lut 24, 2009 20:25
Lokalizacja: Żary

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: wronek1 » pn sie 29, 2016 20:47

obawiam się że soft skopany. Widziałem kilka podobnych przypadków


Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm

Lukas1993
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sie 29, 2016 18:11

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Lukas1993 » pn sie 29, 2016 21:03

Ale to możliwe by było zeby dwa razy zrobiło się to samo? Wcześniejszy program nie był robiony u tego samego kolesia. A co się działo w innych przypadkach?



Lukas1993
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sie 29, 2016 18:11

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Lukas1993 » pn sie 29, 2016 21:09

Dodam że jak była seria normalne niutony konie i ciśnienie to było normalnie. Jak by było coś nie tak to raczej w trakcie programowania by wyszło



Awatar użytkownika
wronek1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 788
Rejestracja: wt lut 24, 2009 20:25
Lokalizacja: Żary

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: wronek1 » pn sie 29, 2016 21:21

na właśnie często jak za pierwszym odpaleniem na zimno auto wpada w tryb awaryjny nie ma mocy i pompuje 0.3 bara to winny jest soft. Miałem to u siebie w skodzie.


Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm

Lukas1993
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sie 29, 2016 18:11

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Lukas1993 » pn sie 29, 2016 21:30

Ale jak by wpadał w tryb to by chack się zapalał tak? mi sie nie pali. I co z tym zrobiłeś?



Awatar użytkownika
wronek1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 788
Rejestracja: wt lut 24, 2009 20:25
Lokalizacja: Żary

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: wronek1 » pn sie 29, 2016 21:45

nie zapali CI się check , mi się nie palił , co zrobiłem ? wgrałem inny soft , który nie wywala mi trybu awaryjnego.


Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm

Lukas1993
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sie 29, 2016 18:11

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Lukas1993 » pn sie 29, 2016 21:49

Jak? Ktoś kto robił program to to zmienił czy jak? Do kogo mam się zgłosić? To w błędach powinno wykazać?



Awatar użytkownika
wronek1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 788
Rejestracja: wt lut 24, 2009 20:25
Lokalizacja: Żary

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: wronek1 » pn sie 29, 2016 22:04

podjedź do prawdziwego tunera , niech zgra ten soft i zobaczy co jest skopane .Ewentualnie postaraj się sam go sczytać i wrzuć tutaj w odpowiedni dział niech ktoś sprawdzi.
Ja wgrałem sobie przez program i kabel obd2, jest na necie opis jak na sterownik me7.5 czytać i wgrać mapy.
U mnie nie waliło błędem i nie było checka na desce , ale na zimno pierwsze odpalenie i wpadał w tryb awaryjny , przewertowałem trochę neta aby nie zacząć przypadkiem wymieniać pół auta i znalazłem podobny przypadek rozwiązany wgraniem seryjnej mapy . Zrobiłem identycznie i problem zniknął .


Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości