Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » ndz paź 19, 2014 16:25

slawko333 pisze:potrzebuje skany z elsy rozpiski pinow ecu silnika 1,8 t aum octavia 2000r
Ratuje Cie schemat AUM z golfa 4 bo w skodzie brakuje mi chyba jakiś plików i się nie otwierają ??


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
pinczi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz mar 18, 2012 15:23

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: pinczi » pn paź 20, 2014 19:15

Siema. Mam pytanie. Jestem w trakcie remontu silnika 1.8T APY z S3 calutki rozebrany i składany na nowo. a konkretniej to rozwiert bloku pod kute tloki 82.5, kute korby, centralny intercooler, wydech, tip z kwasówki, wtryski 525cc bosch, pompa paliwa walbro 255, wałki ADR, turbina hybrydowa oryginalna K04, wiecie moze jaką moc można uzyskac na takim setupie?


--->Golf III GTI 2.0 16v ABF 158ps<--- sell
--->S3 1.8T APY 350ps 460nm<---

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » pn paź 20, 2014 19:19

jakie tłoki bo że kute nie mówi nic, jaki stopien sprezania ile cisnienia da to turbo ?


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
pinczi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz mar 18, 2012 15:23

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: pinczi » pn paź 20, 2014 19:25

Tłoki wossnera 8,5:1 korby techno5. turbo maksymalnie ma dmuchnąć 1,6-1,7 i do odcinki przytrzymać okolice 1,45-1,5 (wymiana koła kompresji na kute i wirnika wydechowego)


--->Golf III GTI 2.0 16v ABF 158ps<--- sell
--->S3 1.8T APY 350ps 460nm<---

Awatar użytkownika
driVWer
Forum Master
Forum Master
Posty: 1564
Rejestracja: pn lip 23, 2007 18:58
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: driVWer » pn paź 20, 2014 21:34

Panowie czy jest jakaś różnica między przepływomierzem 06A906461M a przepływomierzem z dołożoną literką X na końcu czyli: 06A906461MX


Moja golfina mk2 GT SPECIAL 1.8RP: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=356964&start=0

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » pn paź 20, 2014 21:57

driVWer pisze:Panowie czy jest jakaś różnica między przepływomierzem 06A906461M a przepływomierzem z dołożoną literką X na końcu czyli: 06A906461MX
X na końcu oznacza wymianę, oddajesz swój .....M a dostajesz .....MX i jest trochę taniej.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » pn paź 20, 2014 22:51

Tu akurat schemat do leona AUQ 2003, ale chyba większych zmian względem 2000r nie było... A AUM i AUQ to to samo....
Obrazek



Awatar użytkownika
driVWer
Forum Master
Forum Master
Posty: 1564
Rejestracja: pn lip 23, 2007 18:58
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: driVWer » pn paź 20, 2014 23:00

ADi997, czyli wychodzi na to ze jezeli szukam takiej przeplywki uxywanej to lepiej sie zainteresowac ta z koncowka MX bo bedzie "swiezsza"


Moja golfina mk2 GT SPECIAL 1.8RP: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=356964&start=0

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » pn paź 20, 2014 23:01

pinczi pisze:turbina hybrydowa oryginalna K04, wiecie moze jaką moc można uzyskac na takim setupie?
chyba nie ma sensu kuć i wiercić docelowo pod hybryde K04....



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » wt paź 21, 2014 00:03

driVWer pisze:ADi997, czyli wychodzi na to ze jezeli szukam takiej przeplywki uxywanej to lepiej sie zainteresowac ta z koncowka MX bo bedzie "swiezsza"
Ogólnie nie polecał bym kupowania używanej przepływki. Nie jestem do końca pewien ale te z Xem są regenerowane przez producenta. Jak do swojego kupowałem kilka lat temu w aso to oddałem starą i dostałem właśnie taką regenerowaną.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
pinczi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz mar 18, 2012 15:23

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: pinczi » wt paź 21, 2014 18:07

Silnik jest zakuwany tylko dlatego że była awaria. Wtrysk sie zawiesił i stopił tłok. Dlatego taka konfiguracja.


--->Golf III GTI 2.0 16v ABF 158ps<--- sell
--->S3 1.8T APY 350ps 460nm<---

Awatar użytkownika
Cyruss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz paź 12, 2014 22:28

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Cyruss » sob paź 25, 2014 02:13

Panowie patrzac na to ze wielu z was ma dlubane 1.8t moze sie pochwalicie przyspieszeniami do setki? Jestem ciekaw jak to w 1.8t wyglada.. :chytry: 6 sekund przy mocno dlubnietym ?Moze 5? :hmm:



Awatar użytkownika
louderr_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: wt wrz 27, 2011 10:35
Lokalizacja: Biłgoraj

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: louderr_88 » sob paź 25, 2014 06:11

6,6 przy 234km


Obrazek
Mój Czarnuch
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=508605" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Cyruss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz paź 12, 2014 22:28

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Cyruss » sob paź 25, 2014 13:55

louderr_88 pisze:6,6 przy 234km
Ladnie domyslam sie ze wydech przelot i spore fmic siedzi? Wtryski sa zmienione?



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości