Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
rc-men
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw mar 22, 2012 22:07
Lokalizacja: Łomża/WWA

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rc-men » śr gru 26, 2012 04:24

Mam bosch-a zielone 440 i pasuja w kolektor..



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » śr gru 26, 2012 11:11

rc-men pisze:Mam bosch-a zielone 440 i pasuja w kolektor..
mozesz podac ich numer ?


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
pusieq
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: śr gru 30, 2009 19:43
Lokalizacja: Puławy (okolice)
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: pusieq » śr gru 26, 2012 13:35

chyba takie: 0 280 150 558 ??
Bosch 440cc injector - 14mm o ring top & 14mm o ring bottom 41lb/hr @ 3.0 bar fuel pressure. 82 hp naturally aspirated, high impedance. 14.6 Ohms resistance uses square Bosch electrical plug

http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 4138_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » śr gru 26, 2012 16:26

numery seryjne 0280150xxx pasują do AGU, ale sa jeszcze zielone boscha 0 280 155 968 ktore niestety nie pasuja p&p pod seryjny kolektor


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
rc-men
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw mar 22, 2012 22:07
Lokalizacja: Łomża/WWA

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rc-men » śr gru 26, 2012 17:46

pusieq pisze:chyba takie: 0 280 150 558 ??
Bosch 440cc injector - 14mm o ring top & 14mm o ring bottom 41lb/hr @ 3.0 bar fuel pressure. 82 hp naturally aspirated, high impedance. 14.6 Ohms resistance uses square Bosch electrical plug

http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 4138_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak te mam, z forda są bodajże



gentki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lip 06, 2009 23:39
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: gentki » sob gru 29, 2012 19:41

panowie nie chcę zakładać nowego tematu, może ktoś z was posiada schemat elektryczny wiązki silnika do ecu i z ecu do skrzynki bezpieczników. Pacjent to audi a4 a silnik 1.8t AJL



Awatar użytkownika
brylantx8
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: czw paź 20, 2011 17:06

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: brylantx8 » pn gru 31, 2012 20:46

w autodacie powinny byc....


Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI

Awatar użytkownika
pczerniej
Forum Master
Forum Master
Posty: 1928
Rejestracja: śr sty 31, 2007 15:16
Lokalizacja: nord-vag
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: pczerniej » ndz sty 06, 2013 14:49

nie wiem czy było czy nie ale fajny opis usunięcia zaworków itp ( podesłane przez Virus177 )

http://forums.subdriven.com/showthread. ... VAP-Delete" onclick="window.open(this.href);return false;


Capo di tutti capi
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT

Awatar użytkownika
brylantx8
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: czw paź 20, 2011 17:06

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: brylantx8 » ndz sty 06, 2013 17:55

A wiec mam problem takiego rodzaju ze jestem podczas robienia swapa z 2.3 v5 na 1.8 t silnik już włożony wszytskie kabelki podłonczone tak jak powinno byc według schematów,zegary przełożone itp , samochód odpala na 2 sek i gaśnie i tak za każdym razem przy próbie odpalnia, myslałem ze to problem z immo bo miałem tak kiedyś ze odpalał i gasł za 2 sek ale wtedy na zegarach zaczynał mrygac kluczyk ..... i wtedy nie odapalał , a teraz ten kluczyk nie mryga ;/i nie odpala , co to może byc? błedy jakie sie wyświetlają na kompie to :

17978 - moduł sterujący zablokowany
18058 - magistral can tablica przyrządów


Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » ndz sty 06, 2013 19:00

ja znalazłem coś takiego :

Przyczyną usterki może być:

- próba uruchomienia silnika nieprawidłowym kluczykiem
- próby manipulacji
- zwarcie przewodu przesyłania danych
- błędne kodowanie
- usterka w systemie immobilizera
- uszkodzony lub nie działa komputer sterujący immobilizerem
- nastąpiła wymiana komputera sterującego bez dopasowania immobilizera

Skutki:

- silnika pracuje przez chwilę i zatrzymuje się
- miga lampka sygnalizacyjna rozgrzewania świec.

Sposoby na usunięcie usterki:

- dopasować komputer sterujący silnikiem do immobilizera
- sprawdzić instalację i sam immobilizer



mabu79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob sty 01, 2011 15:16
Lokalizacja: Olsztyn

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: mabu79 » ndz sty 06, 2013 20:58

licznik zmieniles na ten z anglika?


...it has so much torque,that could tear a whole in time :)
...this is not acceleration. It's TELEPORT

Awatar użytkownika
brylantx8
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: czw paź 20, 2011 17:06

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: brylantx8 » pn sty 07, 2013 01:53

czaja86, dzieki za podpowiedzi :pub: coś bede kminił

mabu79, tak licznik jest z anglika


Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » pn sty 07, 2013 21:22

podejdzie mi pod silnik AWP i wtryski od BAM kolektor ssący z sharana 1.8T lub audi TT 1.8T APX ?? Czy trzeba coś przerabiać odnośnie mocowania listwy wtryskowej bo węże od podciśnienia wiem że będą inaczej.



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » pn sty 07, 2013 22:47

czaja86 pisze:podejdzie mi pod silnik AWP i wtryski od BAM kolektor ssący z sharana 1.8T lub audi TT 1.8T APX ?? Czy trzeba coś przerabiać odnośnie mocowania listwy wtryskowej bo węże od podciśnienia wiem że będą inaczej.
w tych silnikach byly uzywane wtryskiwacze EV6 (BAM, AWP) i EV12 (APX, AWC) ktore sie różnia punktem wtrysku, rozmiarami pasuja p&p

http://www.borlainduction.com/bosch/bosch_ev_6.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.borlainduction.com/bosch/bosch_ev_12.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Obrazek

mozliwe ze wtryski z BAM beda za krotkie do kolektora przystosowanego pod wtryskiwacze EV12, lecz moge sie mylic i bedzie hulało :)

nie wiem czy zamieszalem czy pomogłem ale niedawno zmagałem sie z tym tematem i troche wiedzy przyswoilem


masz zapewne wtryskiwacze bosch 0280156063 czarne/szare 380 cc ?


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości