Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » sob sie 25, 2012 23:52

250KM to raczej już k04 ale do tego poczytaj sobie to musisz wszystko na nowo robić nawet chyba wydech i fmic a po za tym turbo k04 wymaga zmiany kolektora i przewodów różnych.

Jak masz już wydech i FMIC a silnik jest w dobrym stanie zainwestuj w dolot turbo k03s (k03 052) wtryski przynajmniej 380cc lub do AGU z rovera jakiegoś pasują i są dużo tańsze i wystrój i powinno być 220-230KM po za tym masz AGU a to stara konstrukcja i podobno ciężej jest ją tuningować a zwłaszcza program robić.



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Yuri » ndz sie 26, 2012 10:09

czaja86 pisze:AGU a to stara konstrukcja i podobno ciężej jest ją tuningować
Skąd Ty takie rewelacje wytrzasnąłeś? :goof:



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » ndz sie 26, 2012 11:53

AGU ma jedną sondę wąsko pasmową i nie ma map sensora przez co gorzej się je diagnozuje. Po za tym jak hamowałem auto to słyszałem że nowsze silniki są lepsze do tuningu niż stary AGU. Na samym starcie jest turbina K03 a nie K03s wtryski są 280cc a nie 320cc :jezor:



Mruffka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: sob sie 28, 2010 14:05

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Mruffka » ndz sie 26, 2012 12:02

AGU "stuningować" można tak samo jak inne motory np. AUQ, tu chodzi o wystrojenie. Trzeba nazywać rzeczy po imieniu ;)



Awatar użytkownika
rc-men
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw mar 22, 2012 22:07
Lokalizacja: Łomża/WWA

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rc-men » ndz sie 26, 2012 18:28

No a odpowie mi ktoś, którą z tych turbin wybrać i czy K04-001 pasuje P&P?



Mruffka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: sob sie 28, 2010 14:05

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Mruffka » ndz sie 26, 2012 19:51

Z grupy k04 właśnie k04-001 pasuje p&p :) suszarki k04-022, k04-023 nie pasują p&p potrzeba wymienic tip, flansze pod DP, przewody wodno olejowe. Myślę że znajdź sobie k03-052, zrób porządny TIP i porządnie to wystrój i będziesz miał praktycznie to samo co k04-001 ;)



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » ndz sie 26, 2012 23:28

Yuri pisze:
czaja86 pisze:AGU a to stara konstrukcja i podobno ciężej jest ją tuningować
Skąd Ty takie rewelacje wytrzasnąłeś? :goof:
cieżej ... trzeba ecu demontowac ;) przez kabelek nie pojdzie, w v-techu w krk powiedzieli ze juz tego silnika nie robia ;)


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Yuri » pn sie 27, 2012 00:03

szpieg pisze:
Yuri pisze:
czaja86 pisze:AGU a to stara konstrukcja i podobno ciężej jest ją tuningować
Skąd Ty takie rewelacje wytrzasnąłeś? :goof:
cieżej ... trzeba ecu demontowac ;) przez kabelek nie pojdzie, w v-techu w krk powiedzieli ze juz tego silnika nie robia ;)
No trzeba. U mnie zdemontowali i program zrobili. Jeśli ktoś patrzy na mody pod kątem tego, czy trzeba wyciągać ECU, czy robić przez kabel, to nie mam pytań :).



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3842
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: toffic » pn sie 27, 2012 10:18

szpieg pisze:cieżej ... trzeba ecu demontowac ;) przez kabelek nie pojdzie,
Pójdzie, tylko trzeba wiedzieć jak się do tego zabrać



Awatar użytkownika
rc-men
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw mar 22, 2012 22:07
Lokalizacja: Łomża/WWA

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rc-men » sob wrz 01, 2012 12:28

Panowie, potrzebny mi na "już" TIP silikonowy do K03s. Ma ktoś do sprzedania w rozsądnej cenie, lub ma namiary? Jedyny jaki znalazlem to forge-a za "bagatela" 850 zł.. co jest śmieszną ceną za kawałek silikonu.



Mruffka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: sob sie 28, 2010 14:05

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Mruffka » sob wrz 01, 2012 13:07

^^ Nie tylko Ty poszukujesz ;) ja również silikonowy lub uspawany ;)



mabu79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob sty 01, 2011 15:16
Lokalizacja: Olsztyn

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: mabu79 » ndz wrz 02, 2012 12:46

Panowie,zamiast wydawać kasę na TIPa za 850zl zmieńcie turbo na K04 :).Będzie taniej.A tak serio to może na Ebayu cos będzie?


...it has so much torque,that could tear a whole in time :)
...this is not acceleration. It's TELEPORT

Mruffka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: sob sie 28, 2010 14:05

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Mruffka » ndz wrz 02, 2012 14:46

hmmm k04 taniej jak tip za 850pln ok :bigok: ok dam Ci nawet te 850 niech stracę tylko znajdź mi w dobry stanie z przewodami wodno-olejowymi i kolektorem wydechowym :helm: na ebay wychodzi też drogo. Trzeba szukać i tyle ;)



Awatar użytkownika
siwysdz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: sob wrz 12, 2009 15:25
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: siwysdz » pn wrz 03, 2012 00:53

Panowie, na pewno było już wałkowane w tym temacie ale nie chcę mi się przeglądać wszystkich stron. Ile wyciśnie się samym softem z AGU? 180-185 ps i z 300nm?



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości