Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » pn cze 18, 2012 15:34

Jeśli chodzi o katalizator to nie ma z tym problemu przegląd przejdzie bez problemu.
Chodziło mi o długość tłumika 50cm a nie grubość. Dał bym go zaraz za DP później rura do ostatniego i ostatni w razie czego też bym zmienił na jakiś inny jak ten by był za głośny.

Ceny jakie dostałem to od proexa : 350zł za ostatni i 250zł za środkowy (ale znalazłem na allegro chłopak z okolic Łap ma środkowy na 2,5" do oddania za 200zł)
Hubanek zaproponował mi 629zł za oba tylko środkowy 40cm

Ten ostatni to jakiś chyba z USA od razu był na samochodzie zauważyłem też że ktoś przed nim zamontował chyba strumienice czy coś bo takie małe tam wspawane a po hu** to sam nie wiem może to ona robi ten hałas bo jest blisko końcowego.



Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jakubek » pn cze 18, 2012 16:11

Ja mam od Hubanka ostatni a reszta rura 70mm i jak dla mnie jest ok. Jesli chcesz wymieniac oba to bierz od jedego sprzedawcy moim zdaniem bedzie to lepiej ze soba współgrało.


Obrazek

Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Yuri » pn cze 18, 2012 18:26

bvw08 pisze:Co do rury zamiast kata to tylko wtedy jeśli masz znajomego na stacji diagnostycznej
Eeee tam. Już dwa przeglądy przeszedłem i nikt się nie czepiał :). A nie byłem u żadnego znajomego.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Dario84 » pn cze 18, 2012 23:42

źle zrozumiałem w takim razie :-)


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » wt cze 19, 2012 18:33

Panowie silnik 1.8T AWP na dzień dzisiejszy DP 2,5" dalej już tylko rura i na końcu końcowy i chyba strumienica jakaś dodatkowo stożek zabudowany z dolotem zimnego powietrza z kratki w zderzaku oczywiście rura z turbo do przepływki z sylikonu dodatkowo rura z przepustnicy do IC też z sylikonu podobno też był jakiś program, Coś jeszcze robić w tym aucie żeby poprawić osiągi ?? Nie chcę wymieniać turbo na większe bo te ładnie wcześnie wstaje a na tym mi zależy ma to być auto na co dzień. Bawić się w większe wtryski i program pod nie ?? Wtryski chyba są 320 turbo K03s. Planuje jeszcze jak coś FMIC i zastanawiam się czy jak go zrobię to muszę znowu jechać poprawiać program??



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Rapix » śr lip 04, 2012 13:27

Nie musisz ale przydało by się. Wydaje mi się że wtryski 380cc by się przydały



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Marszall » sob lip 07, 2012 00:31

adam1985 pisze:
ziutsane pisze:Na 1 ogień idzie katalizator. Macie jakieś sensowne gotowce.
Z sensownych gotowcy to rura prosta i kolanka 3" oraz spawarka :)
3" to nie za dużo?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » ndz lip 08, 2012 12:40

Nie za dużo łatwiej turbina pozbędzie się spalin.

Panowie potrzebuje coś wymodzić Z IC bo wczoraj po jeździe w te upały nie dość że auto później zaczyna ciągnąć to jeszcze jak by z 20-30% mocy mniej miało.
Zastanawiam się nad jakimś IC co ma zasilanie i odejście z jednej strony żeby za dużo sobie pod górkę nie robić. Czytałem że w jakiś saaabach takie montowali co o tym myślicie ??



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Marszall » ndz lip 08, 2012 15:22

to dlaczego wszyscy wsadzają 2,5' nawet do mcy 250 - 300? Bo już nie wiem jaka byc powinna. Wzdłużniak a poprzeczniak ma jakies znaczenie?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » ndz lip 08, 2012 17:33

Przy turbo 3" a później redukcja na 2,5" ale jak chcesz to rób na 2,5" ja tak teraz mam ale mam zamiar to przerobić na 3" żeby szybciej spaliny poleciały. Jak na moje rozumowanie to jak szybciej odprowadzisz spaliny to i temp na egt będzie mniejsza.



mabu79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob sty 01, 2011 15:16
Lokalizacja: Olsztyn

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: mabu79 » ndz lip 08, 2012 17:51

Macie chłopy jakieś fajne sprawdzone tłumiki przelotowe na 3 cale?Chodzi mi o konkrety.Maja być bardzo dobrze wykonane,cena tez nie bardzo powalająca z nóg.Wcześniej myślałem o RM Motors ale dowiedziałem się ze środki się zapadają.Będę wdzięczny za sugestie.


...it has so much torque,that could tear a whole in time :)
...this is not acceleration. It's TELEPORT

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » wt lip 10, 2012 11:07

Jeśli chodzi o tłumiki poszukaj proexa lub hubanka zrobią Ci co chcesz.

A ja z innej beczki. Z czego najlepiej zaadoptować IC żeby zrobić z niego FMIC. Zderzak przedni mam oryginalny i przy nim chciałbym zostać. Wczoraj tak se oglądałem miejsce za zderzakiem i trochę mało go tam jest. Jak to coś zmienia to mój GTI jest z klimą IC ma być z zapasem na około 250KM



Awatar użytkownika
szpieg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 536
Rejestracja: sob mar 26, 2011 17:02
Lokalizacja: krk

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szpieg » wt lip 10, 2012 11:22

czaja86 pisze:Jeśli chodzi o tłumiki poszukaj proexa lub hubanka zrobią Ci co chcesz.

A ja z innej beczki. Z czego najlepiej zaadoptować IC żeby zrobić z niego FMIC. Zderzak przedni mam oryginalny i przy nim chciałbym zostać. Wczoraj tak se oglądałem miejsce za zderzakiem i trochę mało go tam jest. Jak to coś zmienia to mój GTI jest z klimą IC ma być z zapasem na około 250KM
jesli chcesz tanio to poszukaj czegos uzywanego o wymiarach 550x140x65mm, na fmic.pl masz za 300 zl http://fmic.pl/product.php?id_product=197" onclick="window.open(this.href);return false;
pasuje pod standardowy zderzak (trzeba uciac 3 cm kratki, przesunac chłodnice o 2 cm i uciac pas przedni o 1 cm)
zamieszcze kilka zdjec w odpowiednim tamacie jak znajde chwile


Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"

Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jakubek » wt lip 10, 2012 15:00

A co myslicie o coolerze od T5 ?


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości