Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: jakubek » czw kwie 12, 2012 14:33

vr6syncro pisze:że jak się chce to można
No nie tak do konca ze jak sie chce :) bo to zalezy od wielu czynnikow :P :) ale spoko tak jak mowisz sa wyniki w okolicach 300 ;)


Obrazek

Perhydrol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz kwie 25, 2010 01:52
Lokalizacja: Śląsk

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Perhydrol » czw kwie 12, 2012 22:17

To k04 odpada, bo nie chce naciąganych do granic możliwości wyników, wolałbym turbinę która 300km robi z lekkim zapasem, powiedzmy max jej to 350km..



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Fahoo » czw kwie 12, 2012 22:57

Perhydrol, ty to do ibizy chcesz wkładac?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Perhydrol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz kwie 25, 2010 01:52
Lokalizacja: Śląsk

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Perhydrol » pt kwie 13, 2012 00:30

Fahoo pisze:Perhydrol, ty to do ibizy chcesz wkładac?
Skąd wiedziałeś? i tak swoją drogą jakie to ma znaczenie :jezor:

Szukam porad na kolejny sezon, co zbierać na zimę, żeby na wiosnę założyć.. teraz pękło 200, na następny rok musi pęknąć 300...



Awatar użytkownika
vr6syncro
PREZES 4x4
PREZES 4x4
Posty: 1249
Rejestracja: czw sty 01, 2009 23:30
Lokalizacja: ZachPom

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: vr6syncro » pt kwie 13, 2012 08:00

na ośce?


2,9vr6syncro viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: bugalon » pt kwie 13, 2012 13:23

Panowie, temat się rozjeżdża maksymalnie, skupcie się trochę na przedmiocie dyskusji. Na dobrą sprawę powinienem to posprzątać, ale to temat TAZa. Jeśli będzie chciał to na pewno wywali posty nie związane z tematem swapu 1.8T (a takie są w większości te powyżej)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Perhydrol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz kwie 25, 2010 01:52
Lokalizacja: Śląsk

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Perhydrol » sob kwie 14, 2012 22:47

vr6syncro pisze:na ośce?
Si, nie pytam czy warto czy nie.. chcę żeby pękło 300km i proszę o porady..

Jeżeli seryjne turbiny odpadają to co zostaje? garret jakiś? czy może pasuje coś z innej marki? Volvo/Honda itp? tylko pewnie przeróbek sporo...

Co poza turbiną i wtryskami? kolektor pewnie do przeróbki.. no i sprzęgło z g60 musi chyba awansować na vr6, poza tym na coś jeszcze muszę się szykować?



mabu79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob sty 01, 2011 15:16
Lokalizacja: Olsztyn

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: mabu79 » ndz kwie 15, 2012 13:13

Garret T3/T4,Gt28rs,TD 05 i jeszcze kilka innych.Sprzeglo na bank do wymiany i nie wiadomo czy normalne Vrowskie da rade(jego max to podobno 300km).Wtryski 440ccm w gore,no i dochodzi jeszcze problem kolektora.Czy bedzie mialo byc TS czy normalny,od tego bedzie zalezalo dalsze modzenie.Nie zapominaj tez o wydechu.Przy mocy 300 powinien juz byc kolo 2,5-2,75 cala na przelocie.


...it has so much torque,that could tear a whole in time :)
...this is not acceleration. It's TELEPORT

Awatar użytkownika
Kevin_mkII
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
Lokalizacja: Worthersee
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Kevin_mkII » pn kwie 16, 2012 17:42

siema

panowie... pacjent... moj 1.8t...obecnie załozone juz wtryski 550tki boscha (@3Bar wiadomo przy 4bedzie okolo 600) potrzebuje pompe paliwa o wydajnosci okolo 150L/h, obecnie mam zamiennik Boscha dedykowany do silników 2.0 16V/2.8 taki plug&play ktory jest w sumie nowy daje cisnienie 4Bar ale niestety ma wydajnosc tylko 100L, pytanie czy macie opatentowane lub wiecie jaka pompa pasuje w seryjny kosz, niechce tutaj takich pomp które nie daja rady lub dzieja sie jaja gdy jest pół zbiornika paliwa typu WALBRO...

czy jedyna opcja dla mnie to zewnetrzna pompa przepływowa wstawiona za obecna pompe?? np Bosch044??? lub Walbro przepływowe?


Pozdrawiam
Kevin

http://www.facebook.com/ksystem1 - K-system Car Detailing

HGP vr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz cze 20, 2010 23:47
Lokalizacja: z garażu..:P

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: HGP vr6 » sob kwie 21, 2012 12:12

ja mam walbro i śmiga na rezerwie nawet więc nie wiem o co chodzi z tymi jajami :) pompe ładnie zmodziłem i pasuje w orgyginalny kosz od vr6 bo szybciej taki silnik u mnie siedział :) i jest git :) a ma wydajność 255 l/h ;) :bajer:



Awatar użytkownika
Kevin_mkII
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
Lokalizacja: Worthersee
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Kevin_mkII » sob kwie 21, 2012 12:25

no ja mam kosz i z 2.0 16V a ten pewnie i z tego co pamietam po etce jest taki jak w VR6 i zamiennik boscha 4 barowy tez z koszem
nic nie musiałes przerabiac czy modyfikowac kosz i siadła bezproblemu?


Pozdrawiam
Kevin

http://www.facebook.com/ksystem1 - K-system Car Detailing

HGP vr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz cze 20, 2010 23:47
Lokalizacja: z garażu..:P

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: HGP vr6 » sob kwie 21, 2012 17:21

poszukam zdjęć to Ci pokaże jak to wygląda była mała zabawa z tym ale gra :bajer:



Michal 6n
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 13:04
Lokalizacja: Jaworzno

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Michal 6n » ndz kwie 29, 2012 15:15

witam ja mam takie pytanko czy jest sens inwestowania w taki kolektor czy spełni on faktycznie swoje zadanie czy jest to raczej nic nie warty bubel ?
http://allegro.pl/kolektor-sportowy-1-8 ... 39164.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Geoff
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: sob sie 21, 2010 00:12
Lokalizacja: Białystok/Biała Podlaska

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Geoff » pn kwie 30, 2012 00:52

Michal 6n, zbieraj na k04 z kolektorem lepiej :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości