Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Kevin_mkII
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
Lokalizacja: Worthersee
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Kevin_mkII » sob kwie 16, 2011 23:35

o tym jest pełno.. wystarczy choc troche sie wysilic


Pozdrawiam
Kevin

http://www.facebook.com/ksystem1 - K-system Car Detailing

rafik_xx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rafik_xx » ndz kwie 17, 2011 10:52

http://allegro.pl/nowa-turbina-k03s-k04 ... 76960.html" onclick="window.open(this.href);return false;
miał ktoś do czynienia z tym turbo?
rzeczywiście jest wydajniejsza od k03-052?



Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: dcsp52 » ndz kwie 17, 2011 11:34

moze i wydajniejsza ale poco placic za to 2500 skoro k03 052 dorwiesz juz od 500 zł bo co drugi sprzedawca niewie co ma ?? :) lepiej kupic 4 nawet jak by ktoras miala pasc niz 1 :/ takie moje skromne zdanie


dead slow but still forward

Kryza
Forum Master
Forum Master
Posty: 1102
Rejestracja: wt mar 08, 2011 21:53
Lokalizacja: Kraków

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Kryza » ndz kwie 17, 2011 22:07

Jakie oznaczenie silnika jest w 1.8T 225KM chyba z Audi??
I ile można z tego wyciągnąc na seryjnym słupku?


KUPIĘ NIEBIESKIE WNĘTRZE WELUROWE DO GOLFA MK2 USA 3Drzwi.Jak ktoś coś ma to pisać na PW

HGP vr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz cze 20, 2010 23:47
Lokalizacja: z garażu..:P

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: HGP vr6 » ndz kwie 17, 2011 22:44

jakie wy ludzie pytania zadajecie...masakra..


typu jakie oznaczenie ma 2.8 vr6 montowany chyba w golfie i ile mozna z tego wyciagnac hahahha


kolego jak masz kase to i 500 da rade jaki to problem teraz pełno ludzi i sprzętu !! kwestia kasy powiedz lepiej ile masz kasy to ci powiemy ile da rade wyciagnac :D

hahaha :bajer: a po 2 to wszystko pisze co i jak na jakim osprzęcie i jakie co ma zonaczenie wystarczy poszukac.. a nie zadawac głupie pytania ...masakra :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:



Kryza
Forum Master
Forum Master
Posty: 1102
Rejestracja: wt mar 08, 2011 21:53
Lokalizacja: Kraków

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Kryza » wt kwie 19, 2011 10:51

Kolego wybacz tak głupiego pytania ale z zawodu jestem Kucharzem wiec co ja moge wiedziec,dla tego jak czegoś nie wiem to pytam a ty jak byś był takim zaciekłym forumowiczem to bys w swojej odpowiedzi napisał to o co pytam a nie opierdzielał ze takie pytania zadaje,nie wiem czy bez zakuwania taka jednostka wytrzyma 300KM.chce to wiedziec bo to wydzie w kosztach realizacji takiego projektu.i wole zapytac bo tu wiecie takie zeczy.
a kasy na mam na zrobienie takiego silnika nie bój się.


KUPIĘ NIEBIESKIE WNĘTRZE WELUROWE DO GOLFA MK2 USA 3Drzwi.Jak ktoś coś ma to pisać na PW

Awatar użytkownika
Kevin_mkII
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
Lokalizacja: Worthersee
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Kevin_mkII » wt kwie 19, 2011 15:44

Kryza pisze:Kolego wybacz tak głupiego pytania ale z zawodu jestem Kucharzem wiec co ja moge wiedziec,dla tego jak czegoś nie wiem to pytam a ty jak byś był takim zaciekłym forumowiczem to bys w swojej odpowiedzi napisał to o co pytam a nie opierdzielał ze takie pytania zadaje,nie wiem czy bez zakuwania taka jednostka wytrzyma 300KM.chce to wiedziec bo to wydzie w kosztach realizacji takiego projektu.i wole zapytac bo tu wiecie takie zeczy.
a kasy na mam na zrobienie takiego silnika nie bój się.

mało kto jest tu mechanikiem... i mało który informatykiem... ale dzieci w podstawówce wiedzą ze google prawde ci powie wystarczy odrobinnka wysiłku


Pozdrawiam
Kevin

http://www.facebook.com/ksystem1 - K-system Car Detailing

Kryza
Forum Master
Forum Master
Posty: 1102
Rejestracja: wt mar 08, 2011 21:53
Lokalizacja: Kraków

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Kryza » pt kwie 22, 2011 00:03

zabba88

no poczytałem,przetrząsnołem tez temat abf+turbo i nie wiem juz w co się pchac.

A mam jedno pytanie wie ktoś czy skrzynka automatyczna taka jak w golfach mk3+AFN 110konny,
czy taka skrzynia dała by rade przy benzynie i 220/230KM??? moze z benzynowego automata?


KUPIĘ NIEBIESKIE WNĘTRZE WELUROWE DO GOLFA MK2 USA 3Drzwi.Jak ktoś coś ma to pisać na PW

Awatar użytkownika
abt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:38
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: abt » ndz kwie 24, 2011 00:40

Da rade wkładaj :kac:


....skąd brać na to wszystko siano....

Rapcio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:28
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Rapcio » ndz maja 01, 2011 13:30

Witam
Jest silnik 1.8t apx 225km i chce go wkładać w cordobe coupe 99r.
Czy skrzynia CDA z abfa bedzie odpowiednia do tego silnika? Jak nie to jaką zakładac z jakiego auta/silnika? (przewiduje tylko program w tym silniku wiec moc ok 260km)
Mam w tej chwili gaz na linke i wiem że do zmiany i leżą mi w garażu pedały z takiej cordoby ale z 1.9 tdi ahu. Czy z tdi gaz na potencjometr bedzie chodził w apx?
Układ wydechowy w tej chwili mam 2,5 cala z nierdzewki na 2 przelotowych tłumikach by mg motorsport czy taki układ bedzie wystarczajacy na ok 260km ?



HGP vr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz cze 20, 2010 23:47
Lokalizacja: z garażu..:P

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: HGP vr6 » pn maja 02, 2011 09:59

ale dp zrób na 3'' po za tym jak wyzej ..<



Rapcio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:28
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Rapcio » pn maja 02, 2011 11:57

ok dzieki za odpowiedz czyli pedał musi być z 1.8T ok. Mam jeszcze jedno pytanie. Golf 2 syncro silnik 1.8 8v 112km. Skrzynia chyba już na linki. Wkładając mu 1.8T pod tą skrzynie, most i wał z 1.8 8v to do jakich mocy powinno to wszystko wytrzymac ? Bo zastanawiam się właśnie czy odrazu nie isć w syncro czyli kupic org takie mk2 niż póżniej płakać na brak trakcji w fwd w cordobie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości