Falujace obroty

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
the flock
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pn paź 27, 2008 18:15
Lokalizacja: Zgorzelec
Kontakt:

Falujace obroty

Post autor: the flock » sob lut 20, 2010 17:44

Witam mam maly problem przy odpalaniu samochodu falują obroty(nie zawsze) ida poza 1000obr.spadaja prawie do zera nie raz minimalnie za falujatrwa to chwile silnik co jakis czas przerwie.Dodam ze na gazie obroty sa normalne silnik pracuje rowno.Mysle ze stalo sie to po przejsciu silnika w tryb awaryjny podczas regulowania gazu chdzil na 3 gary.Czyzby sada lamb. sie ze psuła? (silnik AGU)



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » sob lut 20, 2010 20:06

Podpinałeś pod VAG'a? Jeśli nie to od tego zacznij.



Awatar użytkownika
the flock
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pn paź 27, 2008 18:15
Lokalizacja: Zgorzelec
Kontakt:

Post autor: the flock » sob lut 20, 2010 20:21

pojade we wtorek do warsztatu podpiac, ten typek co mi gaz regulowal podpinal mowil ze sa dwa bledy nie pamietam dokladnie ale bylo cos o niskim spalaniu stukowym .....



Tobi80
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 14:04
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: Tobi80 » sob lut 20, 2010 21:37

Jeśli to chodzenie na 3 gary się będzie powtarzać to może być oznaka kończącego się modułu zapłonu lub cewki niedawno to przerabiałem - na VAGu zero błędów było ,


AFN+ 137/305 & 1.8t

Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » sob lut 20, 2010 21:48

Ale uszkodzoną cewkę to raczej by VAG wykazał.



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » sob lut 20, 2010 23:37

Yuri pisze:Ale uszkodzoną cewkę to raczej by VAG wykazał.
nie koniecznie i do sprawdzenia cewek nie jest potrzebny vag... bardzo mozliwe ze to cewka ...a dzieje sie tak na benzynie poniewaz benzyna potrzebuje mocniejsza iskre niz gaz ... i cewka moze nie domagac na benzynie ....
Ostatnio zmieniony sob lut 20, 2010 23:38 przez Rafalek114, łącznie zmieniany 1 raz.


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
the flock
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pn paź 27, 2008 18:15
Lokalizacja: Zgorzelec
Kontakt:

Post autor: the flock » ndz lut 21, 2010 00:25

zapomnialem dodac ze swiece wymienialem na nowe



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » ndz lut 21, 2010 01:58

the flock pisze:zapomnialem dodac ze swiece wymienialem na nowe
Jakie?

[ Dodano: Nie Lut 21, 2010 00:59 ]
Rafalek114 pisze:
Yuri pisze:Ale uszkodzoną cewkę to raczej by VAG wykazał.
nie koniecznie i do sprawdzenia cewek nie jest potrzebny vag... bardzo mozliwe ze to cewka ...a dzieje sie tak na benzynie poniewaz benzyna potrzebuje mocniejsza iskre niz gaz ... i cewka moze nie domagac na benzynie ....
Czyli padniętą cewkę nie zawsze VAG pokaże?



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » ndz lut 21, 2010 02:27

Yuri pisze: Czyli padniętą cewkę nie zawsze VAG pokaże?
tak...moze sie tez okazac ze ktoras z cewek nie posypala sie jeszcze calkowicie ...i kuleje ...na gazie daje rade ,a na benzynie gdzie musi dawac wiecej nie wyrabia juz


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
the flock
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pn paź 27, 2008 18:15
Lokalizacja: Zgorzelec
Kontakt:

Post autor: the flock » ndz lut 21, 2010 11:14

swiece NGK PFR6Q



Tobi80
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 14:04
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: Tobi80 » ndz lut 21, 2010 13:06

Co do świec to sprawdź szczelinę 0,8mm będzie akurat dla LPG i cewka będzie miała lżej . Jeśli gazownik odłanczał aku to może adaptację przepustnicy wystarczy zrobić


AFN+ 137/305 & 1.8t

Awatar użytkownika
the flock
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pn paź 27, 2008 18:15
Lokalizacja: Zgorzelec
Kontakt:

Post autor: the flock » ndz lut 21, 2010 20:28

samochod jezdzil normalnie przez miesic po zalozeniu inst.lpg.Stalo sie to po wymianie swiec i po 3 krotnym przejsciu w stan awaryjny(jesli to byl stan awaryjny)przy regulacji na gazie. przy nastepnym odpaleniu obroty falowaly teraz faluja ale nie zawsze(tylko pchwile po odpaleniu)...Moze sprobowac wymienic swiece na te stare?
Ostatnio zmieniony ndz lut 21, 2010 20:31 przez the flock, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » pn lut 22, 2010 01:18

jak ci faluja obroty auto chodzi na wszystkie gary czy na 3 ?? jak chodzi na trzy to sprawdz po kolei cewki i bedziesz wiedzial na ktorym cylindrze jest pupa... jak juz to bedziesz wiedzial to wtedy przemien cewki tzn z tego co kuleje na inny i bedziesz wiedzial czy to cewka czy cos innego


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
the flock
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pn paź 27, 2008 18:15
Lokalizacja: Zgorzelec
Kontakt:

Post autor: the flock » pn lut 22, 2010 11:53

dzis zauwazylem ze z filtra powietrza dobiega dziwny dzwiek jak by gwizd z szeleszczeniem dosyc glosny ,filtr jest prawie nowy (moze juz przeczulony jestem)

[ Dodano: 27 Lut 2010 13:15 ]
Po podpieciu vag-a wyskoczyl blad w nastawieniach podstawowych sporadyczny
Po dokladnym umyciu przepustnicy i zrobieniu adaptacji przepustnicy wszystko wrocilo do normy DZIEKI za pomoc.Temat mozna zamknac
Ostatnio zmieniony pn lut 22, 2010 11:57 przez the flock, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości