Większy DP, brak kata i seryjne tłumiki
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Większy DP, brak kata i seryjne tłumiki
Chcąc nieco uwolnić wydech ale bez podgłaszania go pomyślałem o takiej modyfikacji.
Turbo k03s, DP 2,75-3cale i do pierwszego tłumika 2,5 cala. Czy to ma sens ? Wywalać kata czy zostawić ? Auto w przyszłości będzie miało większy IC oraz program.
Turbo k03s, DP 2,75-3cale i do pierwszego tłumika 2,5 cala. Czy to ma sens ? Wywalać kata czy zostawić ? Auto w przyszłości będzie miało większy IC oraz program.
Sprzedam:
panel climatronik golf 4/ Passat B5
Wentylator chłodnicy, nagrzewnica do MK4
panel climatronik golf 4/ Passat B5
Wentylator chłodnicy, nagrzewnica do MK4
Arek84,
-Turbo jak najbardziej
-DP - owszem
-Przelot zamiast kata 2,5" tez
-srodkowy i koncowy seryjny... hmm to juz nie przelot ;/
Ja u siebie kata wywalilem i do srodkowego mam przelot, samochod bardziej rasowo brzmi poprawila sie praca silnika etc.
Ja kata wywalalem przy przebiegu 215tys. to byl masakrycznie zawalony wiec jesli nie miales wymienianego wczesniej to u ciebie to samo jest
PS. Napewno poprawi to dynamike
-Turbo jak najbardziej
-DP - owszem
-Przelot zamiast kata 2,5" tez
-srodkowy i koncowy seryjny... hmm to juz nie przelot ;/
Ja u siebie kata wywalilem i do srodkowego mam przelot, samochod bardziej rasowo brzmi poprawila sie praca silnika etc.
Ja kata wywalalem przy przebiegu 215tys. to byl masakrycznie zawalony wiec jesli nie miales wymienianego wczesniej to u ciebie to samo jest
PS. Napewno poprawi to dynamike
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
Arek84 pisze:Chcąc nieco uwolnić wydech ale bez podgłaszania go pomyślałem o takiej modyfikacji.
Turbo k03s, DP 2,75-3cale i do pierwszego tłumika 2,5 cala. Czy to ma sens ? Wywalać kata czy zostawić ? Auto w przyszłości będzie miało większy IC oraz program.
mhh... jakos mnie nie przekonujesz bo albo chcesz cichy samochod to zostawiasz serie i ewentualnie jakis program ,a jak chcesz robic jakies modyfikacje to nie ma opcji zeby wydech byl rownie cichy jak seryjny ... dlatego ,albo robisz caly przelot ,albo takie kombinacje sa bez sensu
ps a co do k03s to jaka to modyfikacja jak masz leona APP ... z tego co mi wiadomo to masz juz k03s-026 ?? Radze obadac specyfikacje twojego silnika i jego podzespolow,a nie wkladac k03s do silnika ktory seryjnie zostal w nie wyposazony
Ostatnio zmieniony sob sty 30, 2010 16:15 przez Rafalek114, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
Chlopie albo nie znasz znaczenia slowa modyfikacja ,albo robisz z siebie teraz glupka ?? Pomyliles sie ok ,ale nie udawaj teraz ze nie napisales o turbinie bo stoi to wyraznie w twoim pierwszym poscie ... pomylic sie rzecz ludzka ,ale umiec sie do tego przyznac i zachowac pokore przy tym jest wskazane ,a nie odwracac kota ogonem .Arek84 pisze:A czy ja gdzieś napisałem, że chcę zmieniać turbo?
ps a skoro sie nie pomyliles to dlaczego nie wyprowadziles z bledu mojego przedmowce ?? on chyba twoj post zrozumial podobnie jak ja
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość