doladowanie
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
odnosnie k03s ... to moze wykonawaca sam sie pochwali co i jak ja tylko powiem ze w k-k mumin zrobil w mk1 AUQ 235km na k03s ... pewnie wykres wrzuci
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
wynik jest bardzo dobry i nie badz juz taki skromny ... warunki ,warunkami ... nawet jak bedzie wyzsza temp . to pod 225-230 powinno sie utrzymac ,a to jest bardzo ladnie jak na k03s_mumin_ pisze:Po prostu warunki były sprzyjające Na dworze 5st. C w dolocie <30st. C
W aucie jest dolot 3" i wydech 3"DP i dalej 2,75" co też przyczyniło się do
wyniku. Seria na tych gratach wyszła 202PS i 255Nm . Więc przyrost całkiem
normalny. Wykres wkleję jutro.
Ostatnio zmieniony śr paź 21, 2009 11:27 przez Rafalek114, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
To juz widze czyje jest mk1 AUQburyy pisze:Poczekajmy aż powstanie odpowiedni temat, no chyba że bardzo chcesz... heh_mumin_ pisze:Wykres wkleję jutro.
ps mumin wklejaj wykres
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
Jaki w ogóle masz silnik (kod) i jak sprawdzasz doładowanie ? VAG czy jakiś wskaźnik ?dani_gti pisze:program wrocony do serii,dv zmnieniony na nowy,wszystkie przewody cisnieniowe i podcisnieniowe wymienione.Co jeszcze moze byc przyczyna?
Jeśli masz VAG'a to zapodaj logi . Na początek z kanału 2 i 115 .
P.S. Apropo wykresu:
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
1. Odpalić VAGa pozniej Measuring blocksdani_gti pisze:.Bardzo sie nie znam jak robi sie logi??
2. Znaleźć konkretny kanał pomiarowy
3. Znaleźć odpowiednią prostą, pas startowy, lotnisko - cokolwiek, co pozwoli na rozpędzenie się od 2 do 7 tys obr/min na biegu innym niż I i II...
4. Wcisnąć LOG, podać ścieżkę do pliku, przejechać się autem...
5. Nabrać prędkości, wrzucić bieg III i depnąć do oporu - pedał w podłodze od możliwie najniższych obrotów, do odcięcia.
Plik w formacie CSV zaimportować sobie do Excela ładnie obrobic i voil'a
dzieki za podpowiedzScientist pisze:1. Odpalić VAGa pozniej Measuring blocks
2. Znaleźć konkretny kanał pomiarowy
3. Znaleźć odpowiednią prostą, pas startowy, lotnisko - cokolwiek, co pozwoli na rozpędzenie się od 2 do 7 tys obr/min na biegu innym niż I i II...
4. Wcisnąć LOG, podać ścieżkę do pliku, przejechać się autem...
5. Nabrać prędkości, wrzucić bieg III i depnąć do oporu - pedał w podłodze od możliwie najniższych obrotów, do odcięcia
[ Dodano: 28 Paź 2009 20:08 ]
za co odpowiada kanal 2 i 115 w 1.8 T AGU_mumin_ pisze:Na początek z kanału 2 i 115 .
No akurat nie z Darkiem ale waga mnie i kierowcy razem to ponad 200 plus graty:)Rafalek114 pisze:Bartek ty razem z Darkiem jezdziles tym mk1 ?? ladny wykres GRATKI
ps. chyba sam nie wierzyles w taki wynik
auto wazy 850 kg. No banan był Robiłem ze 4 pomiary bo mi się wierzyć w wynik
nie chciało ale po hamowaniu "serii" wszystko było jasne.
W AGU 115 za nic , dlatego pytałem o kod silnika i sposób pomiaru doładowania.dani_gti pisze: za co odpowiada kanal 2 i 115 w 1.8 T AGU
W takim razie jakiej firmy to wskaźnik ? Ponieważ niektóre to lubią pokazywać ale pogodędani_gti pisze:silnik to agu.Vaga bede mial dopiero w weekend.Cisnienie sprawdzane na wskazniku.Bardzo sie nie znam jak robi sie logi??
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
ciekawe o jakiej firmie mowisz i w jakim aucie je widziales tzn te zegary od pogody_mumin_ pisze:W takim razie jakiej firmy to wskaźnik ? Ponieważ niektóre to lubią pokazywać ale pogodę
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość