Skrzynia z 1.9TDi do 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Skrzynia z 1.9TDi do 1.8T
Czy ktoś moze montował albo wie jak zachowuje sie auto jeżeli do 1.8T 300+PS wsadze skrzynie z 1.9tdi?? auto bedzie wolniej sie rozpedzało?? bedzie lag po zmianie biegu?
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
Re: Skrzynia z 1.9TDi do 1.8T
browar19 pisze:Czy ktoś moze montował albo wie jak zachowuje sie auto jeżeli do 1.8T 300+PS wsadze skrzynie z 1.9tdi?? auto bedzie wolniej sie rozpedzało?? bedzie lag po zmianie biegu?
bedziesz osiagal zawrotne predkosci na poszczegolnych biegach !! ja bym chyba zostal prz g60 skrzyni
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
-
- Użytkownik
- Posty: 464
- Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
- Lokalizacja: inowrocław
- Kontakt:
napewno bedziesz szybciej zmnieniał biegi
dieselek ma krótkie pierwsze biegi
kumpel miał w swoim 2.0gti z 3orginalne skrzynie biegów i kazdą zajechał albo pękały albo cos ale zamontował od tdi i był zadowolony miał odejscie no i wytrzymała cały rok a nie 3 miechy
pozdro
dieselek ma krótkie pierwsze biegi
kumpel miał w swoim 2.0gti z 3orginalne skrzynie biegów i kazdą zajechał albo pękały albo cos ale zamontował od tdi i był zadowolony miał odejscie no i wytrzymała cały rok a nie 3 miechy
pozdro
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]
tomek1984 co Ty wygadujesz....na skrzyni od TDI bedzie mial masakrycznie dlugie biegi !!!
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
też się zastanawiłem nad włożeniem takiej skrzyni ale zniechęciło mnie własnie te długie przełożenia....zobaczymy jak w tym sezonie kasta sie sprawi?? jak padnie to przynajmniej będę wiedział co robić a kolega tomec 1984 w sumie ma rację ale tylko i wyłącznie z silnikiem diezla
Ostatnio zmieniony ndz cze 07, 2009 22:54 przez macpat1, łącznie zmieniany 1 raz.
macpat1
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
browar19 pisze:niestety skrzynia z 1.8T ukrecila sie juz 3 razy. Mi chodzi o to czy jak bede zmienial biegi na skrzni z diesla to laga niebede miał laga;/ oraz czy auto bedzie sie podobnie rozpędzać jak na skrzyni z benzyny.
mysle ze bedzie to gorzej jechalo na skrzyni z TDI-tzn przez to ze przelozenia beda dluzsze
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
-
- Użytkownik
- Posty: 464
- Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
- Lokalizacja: inowrocław
- Kontakt:
zakladaj z tdi- bardzo fajnie sie jezdzi na niej z silnym 1,8T
jedynka cos 80, dwojka 140, trojka 200, cztery 250, piatki nie dokrecilem do konca
predkosci sa podane przy odcince 7500rpm.
jedynka cos 80, dwojka 140, trojka 200, cztery 250, piatki nie dokrecilem do konca
predkosci sa podane przy odcince 7500rpm.
Ostatnio zmieniony pn cze 08, 2009 21:15 przez GTO, łącznie zmieniany 1 raz.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
GTO pisze:zakladaj z tdi- bardzo fajnie sie jezdzi na niej z silnym 1,8T
jedynka cos 80, dwojka 140, trojka 200, cztery 250, piatki nie dokrecilem do konca
predkosci sa podane przy odcince 7500rpm.
od kiedy dla ciebie 300konny 1,8t to mocne auto - chociaz w mk2 to pewnie juz fajnie sie odpycha
ps myslalem ze dla mr GTO mocne auta sie zaczynaja od bariery 500km np ABF
Ostatnio zmieniony pn cze 08, 2009 22:56 przez Rafalek114, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
- Kevin_mkII
- Gadatliwa bestia
- Posty: 768
- Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
- Lokalizacja: Worthersee
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: czw mar 27, 2008 23:46
- Lokalizacja: olsztyn
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
tu masz przełożenia skrzyni http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Inform ... riebe.html
a tu masz strone do obliczania prędkośći
http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.html
jakby nie działało to można ręcznie obliczyć:
V = ( 0.188 * D * n ) / ( Ib * Ig )
D = ( 25.4*F + 0.02*S*P ) / 1000
V - predkośc rzeczywista [km/h]
D - średnica koła [m]
n - obroty silnika [obr/min]
Ib - przełożenie danego biegu
Ig - przełożenie przekładni głównej
F - średnica felgi [cale]
S - szerokość opony [mm]
P - profil opony
----------------------------------------------------------------------
Przykładowe wyliczenie :
opona 195/50R15
D = ( 25.4*15 + 0.02*195*50 ) / 1000 = 0.576 m
obroty silnika = 4000 obr/min
przełozenie 5-biegu = 0.744
przełozenie przekładni głównej = 3.15
V = ( 0.188*0.576*4000 ) / (0.744*3.15) = 185 km/h
oblicz i daj zanć
a tu masz strone do obliczania prędkośći
http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.html
jakby nie działało to można ręcznie obliczyć:
V = ( 0.188 * D * n ) / ( Ib * Ig )
D = ( 25.4*F + 0.02*S*P ) / 1000
V - predkośc rzeczywista [km/h]
D - średnica koła [m]
n - obroty silnika [obr/min]
Ib - przełożenie danego biegu
Ig - przełożenie przekładni głównej
F - średnica felgi [cale]
S - szerokość opony [mm]
P - profil opony
----------------------------------------------------------------------
Przykładowe wyliczenie :
opona 195/50R15
D = ( 25.4*15 + 0.02*195*50 ) / 1000 = 0.576 m
obroty silnika = 4000 obr/min
przełozenie 5-biegu = 0.744
przełozenie przekładni głównej = 3.15
V = ( 0.188*0.576*4000 ) / (0.744*3.15) = 185 km/h
oblicz i daj zanć
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: czw mar 27, 2008 23:46
- Lokalizacja: olsztyn
opona 205/50r13 obwód -535mm
zeby sie przyjemnie jezdzilo trzeba miec przelozenie minimum 0.7 wtedy nedzie przy 4000 obrotow - 185 kmh czyli skrzynie DRZ , DUS , EWK ale zadna z tych skrzynek o ile dobrze sie orjetuje nie jest 4x4 piątkę przeżyje, ale lepiej żeby 6 byla . i nadal niewiem czy haldex z bezyniaka pasuje do skrzyni z tdi 4x4
moze pomozecie mi w znalezieniu dlugości skrzyni z tt FMN podobno dluga
zeby sie przyjemnie jezdzilo trzeba miec przelozenie minimum 0.7 wtedy nedzie przy 4000 obrotow - 185 kmh czyli skrzynie DRZ , DUS , EWK ale zadna z tych skrzynek o ile dobrze sie orjetuje nie jest 4x4 piątkę przeżyje, ale lepiej żeby 6 byla . i nadal niewiem czy haldex z bezyniaka pasuje do skrzyni z tdi 4x4
moze pomozecie mi w znalezieniu dlugości skrzyni z tt FMN podobno dluga
Ostatnio zmieniony sob lip 04, 2009 13:02 przez michalurbi, łącznie zmieniany 2 razy.
:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości