Problem spalanie

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
interno
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: wt maja 15, 2007 12:18
Lokalizacja: CW/GD
Kontakt:

Post autor: interno » sob kwie 17, 2010 07:15

To i ja sie pochwale spalaniem :)
W mieście - też nie zawsze dogrzany - ok 14-15l przy rozsadnej jeździe, ale jak sie dogrzeje ok 13litrów (poducent pzewiduje 13,2l)
w trasie - jak lece te 90km/h niecałe 8litrów, ale jak przelotowo 120km/h to ok9-10litrów. Wszyscy mówią że mam ciężką nogę, a poza tym u mnie cały czas kręci się wał (nawet jak tył nie ciągnie) więc i opór ma nieco wiekszy. Wersja 180KM z wtryskami 320ccm...narazie :)
Co prawda nie kupiłem tego auta aby było oszczędne, ale wydaje mi sie że w miescie o ten litr pali przy dużo.


Wydechy do każdego auta robione na zamówienie - profesjonalne podejście MTG (Płock)
Wyciąganie wgnieceń bez lakierowania (Płock)
VW Golf MK3-> Audi A3-> VW Touareg

T_M_K
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pt mar 05, 2010 18:00
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Post autor: T_M_K » sob kwie 17, 2010 10:09

hunterek,
T_M_K, czujnik temperatury cieczy ? ten co jest na wezu ?

czujnik 4piny 2 piny dają na liczniki 2 do kompa , może dostawać cały czas dawkę jak na ssaniu , wtyczka kwadratowa albo z jednej strony owalna
Ostatnio zmieniony sob kwie 17, 2010 10:16 przez T_M_K, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Post autor: dcsp52 » wt kwie 20, 2010 17:44

w ktorym miejscu tego szukac ?? :chytry:


dead slow but still forward

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt kwie 20, 2010 20:29

Z prawej strony silnika patrząc od przodu auta. Nad skrzynią biegów jest króciec przykręcony do głowicy, jest w nim ten czujnik.



Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Post autor: dcsp52 » wt kwie 20, 2010 21:27

sork bo możliwe że się ośmieszę ale to będzie to ? Obrazek


dead slow but still forward

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt kwie 20, 2010 22:35

Raczej to nad filterkiem od wskaźnika boost. Niebieski czujnik tam masz.



Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: hunterek » śr kwie 21, 2010 09:01

To co zaznaczyl to jest czujnik temp. cieczy jak sie nie myle, to akurat u siebie wymienilem bo wskazowka od temp wariowala jak chorągiewka na wietrze.

TAZ, a tobie o ktory czujnik chodzi? Sprawdzil bym tez u siebie , moze to jest powodem wiekszego spalania. Bo z tego co zauwazylem to jadac z domu do pracy dojezdzam na zimnym silniku. Wracajac z pracy do domu , ta sama droga pod domem silnik ma juz ok 50* wiec wydaje mi sie ze cos moze byc nie tak. Co byscie obstawialli zeby sprawdzic ? Ps. Komputer bledow nie wykazuje.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr kwie 21, 2010 10:54

Czujnik może oszukiwać temp, a komp mimo tego nie wywali błędu. Znajomemu w TT spadło spalanie poniżej 11 litrów po wymianie czujnika na ori z serwisu, ale nowy. Na żółto zaznaczyłem akurat czujnik temp silnika, ale w moim AGU z 99 roku mam 4 pinowy, a tu są dwa dwupinowe. Czarny do zegarów, a niebieski do kompa.

Obrazek



Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Post autor: dcsp52 » śr kwie 21, 2010 20:36

jaka jest plus minus cyfra za ten czujnik w aso ??mowa o tym zaznaczonym na zolto

zwyklym miernikiem mozna sprawdzic czy jest uszkodzenie ?
Ostatnio zmieniony śr kwie 21, 2010 20:37 przez dcsp52, łącznie zmieniany 1 raz.


dead slow but still forward

Awatar użytkownika
Majiic
Czerwona Strzala
Czerwona Strzala
Posty: 1047
Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
Lokalizacja: Gdansk/Stegna
Kontakt:

Post autor: Majiic » pt kwie 23, 2010 10:03

swinkz pisze:Powiem wam, ze jak czytam to co piszecie to mam wrazenie ze wszyscy macie cos nie tak z tymi silnikami :D

Ja przy moim MKIV 1.8T AGU mam w miescie spalanie 10,5l/100km... A uwierzcie, ze nie jezdze oszczednie :D jak narazie od roku najwiecej mialem 11,3l :)

//EDIT: Na trasie z Karpacza do Warszawy jak jechalem (czasem do 195kmh) wyszlo mi po dojechaniu 7,5l/100km.
a moze sam sie jeszcze dotankowuje??? :rotfl:



Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: hunterek » pt kwie 23, 2010 14:12

Majiic, zgodze sie z toba to co kolega swinkz jest jakos malo wiarygodne moim zdaniem chyba ze wiekszosc jazdy jest z gorki na biegu jalowym :P



T_M_K
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pt mar 05, 2010 18:00
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Post autor: T_M_K » pt kwie 23, 2010 14:19

może i nie z górki ale raczej nie przekraczał 100km/h :grin: a gdzie 195 ???? :chytry:



Awatar użytkownika
interno
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: wt maja 15, 2007 12:18
Lokalizacja: CW/GD
Kontakt:

Post autor: interno » czw kwie 29, 2010 07:59

Kolego to u Ciebie jest raczej coś nie tak. Kolega ma 150KM w A3 i jemu w trasie poniżej 8l udało sie zejść raz - ale jechał jak babcia. Przy 195km/h to 1.8T 150KM powinien spalać ok 14l. Masz fisa?? tam sobie sprawdz spalanie chwilowe i średnie...


Wydechy do każdego auta robione na zamówienie - profesjonalne podejście MTG (Płock)
Wyciąganie wgnieceń bez lakierowania (Płock)
VW Golf MK3-> Audi A3-> VW Touareg

Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Post autor: dcsp52 » czw kwie 29, 2010 17:41

po miescie mi pali 10,5 do 11,4

ale w trasie mam bez problemu ponizej 7,5 i sa to predkosci pod 130

przy bucie niepatrze
Ostatnio zmieniony czw kwie 29, 2010 17:43 przez dcsp52, łącznie zmieniany 1 raz.


dead slow but still forward

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości