Audi a4 1.8T + chip problem smarowanie

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
WILCZEK MK4 GTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt lis 13, 2007 15:11
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Audi a4 1.8T + chip problem smarowanie

Post autor: WILCZEK MK4 GTI » pn lut 02, 2009 22:49

Witam mam takie pytanie kumpel ma takie auto jak wyzej i po rozgrzaniu auta zapala mu sie kontrolka oleju zaczelo tak sie dziac po wymianie oleju (2 tyg po zakupie auta) podejrzewamy:P że mogą to być panewki dowalone, moze ktos cos poradzic?? i jak to panewki to moze jakas pomoc w wymianie teorytyczna:D bo nigdy tego nie robilem a chcemy sami pogrzebać :pub: :) dzieki



Awatar użytkownika
Scientist
Forum Master
Forum Master
Posty: 1245
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 20:41

Post autor: Scientist » pn lut 02, 2009 23:37

sprawdzcie, czy smog sie czym nie przypchał, moze w ogole nie ssie oleju, w najgorszym wyadku były by to panewki -



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt lut 03, 2009 16:06

Moze byc jeszcze sama pompa oleju do wymiany.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » wt lut 03, 2009 17:29

albo jakis szit a nie olej wlaliście.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

goly0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: pn paź 29, 2007 22:58
Lokalizacja: lutcza RSR

Post autor: goly0 » śr lut 04, 2009 20:02

mi tu pachnie "doctorem" lub czymś podobnym :bigok:
Ostatnio zmieniony śr lut 04, 2009 20:05 przez goly0, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
WILCZEK MK4 GTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt lis 13, 2007 15:11
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: WILCZEK MK4 GTI » sob lut 07, 2009 03:23

wlałem motul engine cleaner i zalałem silnik olejem tez motula lecz nadal ten sam problem
pozostaja panewki ale moze jeszcze wleje pewien preparat zajmujacy ubytki



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » sob lut 07, 2009 04:42

nie koniecznie panewki, pompa oleju tez moze byc.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

kefirsky
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob gru 27, 2008 13:27
Lokalizacja: Kętrzyn Warm-Maz

Post autor: kefirsky » sob lut 07, 2009 08:04

WILCZEK MK4 GTI pisze:ale moze jeszcze wleje pewien preparat zajmujacy ubytki
Nie lej żadnego szitu do silnika bo przeklną Cię w szlifierni podczas ewentualnego remontu silnika. TYak bardzo polepszysz sobie samopoczucie wiedząc, że odwaliłeś prowizorkę? Zmień panewki. To banał, zwykła wymiana łożysk. A takie głaskanie silnika to tylko niepotrzebne koszty. Jak nie pomoże, to wymiana pompy oleju. Silnik na bank miał moto-doktora do sprzedaży - tak jak goly0 zasugerował.



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości