Chiptuning 1.8T AGU - co można z niego uzyskać ?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Chiptuning 1.8T AGU - co można z niego uzyskać ?
od 1000 do 1500, zalezy od modyfikacji mechanicznych i tunera
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Chiptuning 1.8T AGU - co można z niego uzyskać ?
A popwiedz mi czy wszyskto powymieniałes i robiłes program czy kulałeś się troche na Ori turbawce?jasvr6 pisze:ja mam takie mody przeprowadzone na silniku 1.8 turbo agu k03s + 370cc + wydech 2.5cal + soft wszystko było robione w firmie turbodizel.pl wykres pokazał 209km pozdravwiam
Jakie wrażenia jest warto?
Czytalem trochę tu i tam i może najpierw spróbuję na turbawce KO3 bo wymiana turbinki to już za duże koszta
Co do FIMC nie wiem czy trzeba go robić do samego softu? W audi S3 są dwa icki po obu stronach a jak to wygląda w Golfie 4 180KM Jubi wie ktoś może?
Szpieg widzę że masz ładnie pomodzone 1.8T
Sęk jest w tym że raczej nie bedę zmieniał turba(chociaż któż to wie)i tu jest pytanie czy jest sens wymieniać tipa,FMIC ewentualnie cos z wydechem jeśli bym tylko robił wirusa?
Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
Chiptuning 1.8T AGU - co można z niego uzyskać ?
nie opłaca sie robić programu za 1000 zł żeby uzyskac 30 KM, zrobisz taka konfiguracje jak moja za 5k i gwarantuje , że przez pierwsze 100 km bedziesz bał sie mocniej nacisnąć gaz
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Re: Chiptuning 1.8T AGU - co można z niego uzyskać ?
szpieg to teraz dowaliłes do pieca hehe sęk w tym że nie wiem ile jeszcze będę jeździł autem...cos nowszego już bym chciał i szkoda 5tyś wrzucać bo nigdy tego nie odzyskamszpieg pisze:nie opłaca sie robić programu za 1000 zł żeby uzyskac 30 KM, zrobisz taka konfiguracje jak moja za 5k i gwarantuje , że przez pierwsze 100 km bedziesz bał sie mocniej nacisnąć gaz
Musze przemyśleć wszystkie za i przeciw chociaż te 240KM kusi jak cholera porównując wkład do uzyskanej mocy nie jest tak dużo
Powiedz mi jaka jest różnica pomiedzy kO3s a chybrydą taką jak masz?
Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
Chiptuning 1.8T AGU - co można z niego uzyskać ?
kup Audi S3, ja bym teraz tak zrobil ale pojawily sie inne wydatki
moja hybryda ma tylko wirnik z K03s, bo tak na prawde tylko tym sie roznią te turbiny (nie licząc tłumika) pompuje w max 1,2 bara
moja hybryda ma tylko wirnik z K03s, bo tak na prawde tylko tym sie roznią te turbiny (nie licząc tłumika) pompuje w max 1,2 bara
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Chiptuning 1.8T AGU - co można z niego uzyskać ?
Może to i by było najlepsze rozwiązanie S3 zawsze w cenie będą stały,kusi mnie tez E46 325kup Audi S3
Ale wracając do tematu rozumiem że na KO3s bym może osiągną podobny wynik :chytry:Jak nie będzie zmiany auta to może spróbuje wykszesać wszystkie siły z KO3 bo 240KM chyba mi nie trzeba...
Jednostaka wydaje się być zdorowa więc Tip,FMIC dump pipe i program i moze pyknie coś koło 190-200KM
Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
Chiptuning 1.8T AGU - co można z niego uzyskać ?
jasne ... 200 KM sie znudzi, 250 sie znudzi, nawet 300 sie znudzi ...
turbina + wtryski to wydatek okolo 1000, nie żałuj, bedzie fun !
turbina + wtryski to wydatek okolo 1000, nie żałuj, bedzie fun !
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Chiptuning 1.8T AGU - co można z niego uzyskać ?
200KM nie osiągniesz na tej turbinie.
Nie opłaca Ci się robić samego wirusa bo po 2-3 depnięciach mocniejszych stado koni zdechnie bo IC nie schłodzi powietrza.
Więc lepiej przekalkuj czy chcesz modzić auto czy nie.
Wystarczy że zrobisz FMIC turbo K03s i wtryski i 200KM w zasięgu powinno być.
Nie opłaca Ci się robić samego wirusa bo po 2-3 depnięciach mocniejszych stado koni zdechnie bo IC nie schłodzi powietrza.
Więc lepiej przekalkuj czy chcesz modzić auto czy nie.
Wystarczy że zrobisz FMIC turbo K03s i wtryski i 200KM w zasięgu powinno być.
Re: Chiptuning 1.8T AGU - co można z niego uzyskać ?
Czyli bez turbawki i FMIC 200Km nie pyknie? bo to już są koszda:czaja86 pisze:200KM nie osiągniesz na tej turbinie.
Nie opłaca Ci się robić samego wirusa bo po 2-3 depnięciach mocniejszych stado koni zdechnie bo IC nie schłodzi powietrza.
Więc lepiej przekalkuj czy chcesz modzić auto czy nie.
Wystarczy że zrobisz FMIC turbo K03s i wtryski i 200KM w zasięgu powinno być.
-turbawka minimum 1000zł
-FMIC jakieś może 800zł
-program to jakieś 1700zł(z hamownią przed i po i program indywidualny) w moich okolicach na 1 Stage na 2 Stage może być z 400zł więcej
Dlatego mam troche mieszane uczucia czy coś w ogóle robić.Wiecie może jaki był FMIC w GTI 25th Anniversary Edition ?
Kurde chyba zaczne odkładać na R32
Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
Chiptuning 1.8T AGU - co można z niego uzyskać ?
Taki sam jak w 1.8T 150KM i 180KM dopiero S3 miało dwa IC.
Więc lepiej pomyśl czy jest sens robić coś w tym 1.8T bo później rozczarowania mogą być. Ja przy 200KM z K03s w ciepłe dni czuję jak auto słabnie nawet w trasie.
Chcesz taniej to zostaw turbo co masz zrób FMIC i program i będziesz miał okolice 180-190KM oczywiście jak pompa paliwa jest w dobrym stanie i wtryski się nie zapętlą.
Tu masz przykład jak u nas robi się program dla AGU http://www.turbodiesel.pl/projekty/vw-g ... 5km-291nm/ i to za dużo mniejsze pieniądze niż ty podałeś.
Więc lepiej pomyśl czy jest sens robić coś w tym 1.8T bo później rozczarowania mogą być. Ja przy 200KM z K03s w ciepłe dni czuję jak auto słabnie nawet w trasie.
Chcesz taniej to zostaw turbo co masz zrób FMIC i program i będziesz miał okolice 180-190KM oczywiście jak pompa paliwa jest w dobrym stanie i wtryski się nie zapętlą.
Tu masz przykład jak u nas robi się program dla AGU http://www.turbodiesel.pl/projekty/vw-g ... 5km-291nm/ i to za dużo mniejsze pieniądze niż ty podałeś.
Chiptuning 1.8T AGU - co można z niego uzyskać ?
ja miałem octavie 1.8t aum 2001r i samym czipem zrobiłem w niej 194 KM i 303 Nm, no ale tam są oryginalnie turbo k03s i wtryski 320 cc
Audi A3 2.0TQ 250 KM i 384 Nm by TuneUp Gdańsk
Chiptuning 1.8T AGU - co można z niego uzyskać ?
Witam.
Skorzystam trochę z tematu by zapytać czy jestem wstanie osiągnąć 25o ps z mojego AGU.
Jesli tak to co bym musiał wymienić.
Skorzystam trochę z tematu by zapytać czy jestem wstanie osiągnąć 25o ps z mojego AGU.
Jesli tak to co bym musiał wymienić.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Chiptuning 1.8T AGU - co można z niego uzyskać ?
Wystarczy, że uzyjesz opcji szukaj - wielkrotnie temat był wałkowany, nie musisz zakładac nowego tematu/wpisu
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Re: Chiptuning 1.8T AGU - co można z niego uzyskać ?
K03s (lub k04), Fmic, wtryski S3, TIP , Downpipe 3 cale + wydech 2.5cala, odpowiednie strojenie.koosa pisze:Witam.
Skorzystam trochę z tematu by zapytać czy jestem wstanie osiągnąć 25o ps z mojego AGU.
Jesli tak to co bym musiał wymienić.
Jakby coś to mam do sprzedania cały taki setup z mojego auta, bo przymierzam się do czegoś większego
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości