Sprzęgło 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
WILCZEK MK4 GTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt lis 13, 2007 15:11
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Sprzęgło 1.8T

Post autor: WILCZEK MK4 GTI » czw gru 18, 2008 20:51

wiitam ostatnio pekł mi docisk w moim golfie wywalilem ten stary wraz z kolem i wstawilem caly komlet z g60 niestety po zalozeniu przy ostrej jezdzie sprzeglo mi sie slizka( 1 do konca przy przelaczeniu na 2 bieg) co moze byc przyczyna?
Ostatnio zmieniony wt mar 10, 2009 14:26 przez WILCZEK MK4 GTI, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
_mumin_
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 03, 2008 00:30
Lokalizacja: OKR
Kontakt:

Post autor: _mumin_ » czw gru 18, 2008 21:52

Dałeś nowy cały komplet ? Zabieliłeś koło zamachowe ?



Awatar użytkownika
WILCZEK MK4 GTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt lis 13, 2007 15:11
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: WILCZEK MK4 GTI » czw gru 18, 2008 23:29

tak cale wymienilem (koło tarcza docisk), przeciez w ori jest 2 masowka...



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » pt gru 19, 2008 00:26

to jaki ty masz silnik ze masz dwu masa ??



Awatar użytkownika
_Grześ_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: śr gru 03, 2008 14:56
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: _Grześ_ » pt gru 19, 2008 10:17

powino byc kolo g60 a reszta od vr6

jaka masz moc ??


[S] hamulce 312x25 do mk4

Awatar użytkownika
WILCZEK MK4 GTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt lis 13, 2007 15:11
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: WILCZEK MK4 GTI » sob gru 20, 2008 23:22

177ps i 299 nm seria + chip ja mam kamplet z g60, Rafalek114, agu przeciez wszystkie mialy...



Awatar użytkownika
dn501
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 00:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dn501 » ndz gru 21, 2008 03:52

WILCZEK MK4 GTI jesli chodzi o sprzeglo w AGU to nie w kazdym jest dwumasowe kolo ja wymienialem w swoim teraz i kolo jest tradycyjne.



Awatar użytkownika
Scientist
Forum Master
Forum Master
Posty: 1245
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 20:41

Post autor: Scientist » ndz gru 21, 2008 04:05

WILCZEK MK4 GTI pisze:agu przeciez wszystkie mialy...
dokładnie...jeszcze sie spotkalem z AGU ktore owego nie posiadaly
dn501 pisze:kolo ja wymienialem w swoim teraz i kolo jest tradycyjne.
moze juz miales cos wczesniej grzebane i ktos zmienil ?



Awatar użytkownika
dn501
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 00:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dn501 » ndz gru 21, 2008 12:25

Scientist, sprzeglo bylo oryginalne od nowosci VW/AUDI, zreszta sam mechanik mowil mi ze w tych silnikach sprzegla sa rozne, a w VW po podaniu numeru vin facet nie byl wstanie mi powiedziec jakie jest to kolo, wiec musialem czekc az mechanik wyjmie sprzeglo i dopiero wtedy sie dowiedzialem.



Awatar użytkownika
WILCZEK MK4 GTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt lis 13, 2007 15:11
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: WILCZEK MK4 GTI » ndz gru 21, 2008 14:48

nie wiedzialem o tym... wymienilem cale sprzeglo poniewaz pekl mi docisk nie pierwszy raz...:/ dzisiaj sprawdzilem w etechu jakie mogly byc przyczyny
Możliwa przyczyna:
1 Przegrzanie z powodu nadmiernego ślizgania
2 Nadmierne ślizganie z powodu zużytej tarczy sprzęgła
3 Źle działająca regulacja sprzęgła
4 Uszkodzony wałek podrzędny wysprzęglający
5 Zbyt dużo smaru na tarczy sprzęgła
... jezdze ostro ale bez przesady:/ teraz na tym sprzegle mam jeszcze slizg przy jezdzie na 5 biegu i okolo 3tys obrotow, jedyne realne dla mnie przyczyny to pozycja 3 lub 4 pozostale wykluczam, sprawdze to i dam znac...



Awatar użytkownika
dn501
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 00:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dn501 » ndz gru 21, 2008 15:03

WILCZEK MK4 GTI, sprawdz caly uklad sterowania sprzegla moze tam cos jest nie tak.



Awatar użytkownika
WILCZEK MK4 GTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt lis 13, 2007 15:11
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: WILCZEK MK4 GTI » ndz gru 21, 2008 19:44

musze sprawdzic dokladnie jak wyglada moje stare koło 2 masowe, moze cos krzywe było... w sumie to ze jest zle wyregulowane sprzeglo moge wykluczyc skoro jest hydrauliczne ... mysle ze pomysle tutaj cos nad innym dociskiem, slyszalem ze vr6 i g 60 mialy te same moze ktos sie orientuje?



Awatar użytkownika
_mumin_
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 03, 2008 00:30
Lokalizacja: OKR
Kontakt:

Post autor: _mumin_ » ndz gru 21, 2008 20:05

U mnie sprzęgło z G60 trzyma 380NM więc 300 powinno spokojnie wytrzymać .
Dałeś Sachsa oczywiście ? Jeśli koło zamachowe było zabielone i wszystko
poskładane tak jak powinno być to musi trzymać ..sam robiłeś czy zlecałeś komuś ?



Awatar użytkownika
WILCZEK MK4 GTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt lis 13, 2007 15:11
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: WILCZEK MK4 GTI » ndz gru 21, 2008 23:32

no u kumpla w jedynce sprawdza sie przy 340 wiec nie rozumiem:/ samemu robilem ale wszystko jest jak powinno byc, co rozumiesz ze zabielone? ze nie ma przebarwien?



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości