SWAP 1.8 20V Z PASSATA DO GOLFA mk3 1.8

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

mabu79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob sty 01, 2011 15:16
Lokalizacja: Olsztyn

SWAP 1.8 20V Z PASSATA DO GOLFA mk3 1.8

Post autor: mabu79 » ndz wrz 16, 2012 09:25

mk3 za ciężkie na taki wynalazek,jeżeli nie ma sie tam 300 koni.Wszyscy próbują to wkładać w mk1 albo mk2.Tak z ciekawosci HGP vr6 to ile to twoje cudo ważyło?


...it has so much torque,that could tear a whole in time :)
...this is not acceleration. It's TELEPORT

Mruffka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: sob sie 28, 2010 14:05

SWAP 1.8 20V Z PASSATA DO GOLFA mk3 1.8

Post autor: Mruffka » pn wrz 24, 2012 11:31

Ja ważyłem swoje mk3 1.8 20vT po swapie i waga 1115kg. 93rok, 3 drzwi, ok 10 l paliwa



alli33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz paź 07, 2012 16:58

SWAP 1.8 20V Z PASSATA DO GOLFA mk3 1.8

Post autor: alli33 » śr paź 31, 2012 21:23

Witajcie. Mam pytanie: ile kosztuje taki zabieg??? (czesci i robocizna)
Mam 2.0 8v i musze zwalac glowice przez urwane szpilki i nie wiem czy remontowac te serce czy zrobic zmiane bo troche wiecej mocy by sie tez przydalo...



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

SWAP 1.8 20V Z PASSATA DO GOLFA mk3 1.8

Post autor: Fahoo » śr paź 31, 2012 23:00

alli33, jaki taki?
wymien co chcesz robic


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

alli33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz paź 07, 2012 16:58

SWAP 1.8 20V Z PASSATA DO GOLFA mk3 1.8

Post autor: alli33 » czw lis 01, 2012 14:50

szczegolowo nie powiem Ci co powinienem zmienic bo az taki szpec to nie jestem ale chcialbym zmienic serce z ukladem napendowym na 1.8t ze wzgledu na wieksza moc i szybki sposob jej podniesienia, no chyba ze troche to kosztuje to zostane przy wyremontowanym 2.0 115km :bajer:



Mruffka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: sob sie 28, 2010 14:05

SWAP 1.8 20V Z PASSATA DO GOLFA mk3 1.8

Post autor: Mruffka » czw lis 01, 2012 16:19

Swap na 1.8 T ok 10 tyś, remont 2.0 115km druga głowica plus robota 1 tyś zł. Zaturbienie 2.0 115km to worek kasy ;) wszystko w temacie. W sumie nie duża różnica między remontem głowicy w 2.0 8v a swapem na 1.8 T hehe :)



alli33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz paź 07, 2012 16:58

SWAP 1.8 20V Z PASSATA DO GOLFA mk3 1.8

Post autor: alli33 » czw lis 01, 2012 18:53

Moze nie jestem specjalista ale 10tysi to chyba kosmiczna suma jak na swap-a......
To moze zostane przy kapitalnym remoncie i bede mial oryginal



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

SWAP 1.8 20V Z PASSATA DO GOLFA mk3 1.8

Post autor: Fahoo » pt lis 02, 2012 02:50

10k to minimum taniej sie nie da zrobić dobrze
dolot
wydech
nowe graty w silnik typu cewki swiece wtryski
silnik
sprzegło
pompa
a gdzie robota?
strojenie


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Mruffka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: sob sie 28, 2010 14:05

SWAP 1.8 20V Z PASSATA DO GOLFA mk3 1.8

Post autor: Mruffka » pt lis 02, 2012 08:28

Dzięki Fahoo bo już mi się nie chciało pisać ;) strojenie mu odejmijmy hehe :P powiedzmy że chce seryjny setup ;)



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

SWAP 1.8 20V Z PASSATA DO GOLFA mk3 1.8

Post autor: Fahoo » pt lis 02, 2012 11:37

tam nic z dawcy 1,8t nie pasuje wszystko do roboty od razu tak jak napisałem


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości