Strona 2 z 5

: pt gru 19, 2008 11:32
autor: kyfy

: śr gru 31, 2008 11:08
autor: Dario84
Tutaj sa wymiary kanalow ssacych i wydechowych w glowicach AUQ,AGU,AUM

Po prawej stronie wymiary kanalow w kolektorze ssacym AGU.

http://img91.imageshack.us/img91/5681/g ... jc1tm1.jpg

Widac ze kanaly w AUQ sa 9mm wezsze od AUM, a to znaczna roznica.

: sob lis 14, 2009 11:59
autor: AREKCT
Mam pytanie odnośnie tematu.
Czy wszystkie modele 1.8T maiły jak wcześniejsze Kr i Pl, 9A pompę wody przy bloku?, doszły mnie słuchy , że niektóre maiły zewnętrzna elektryczna , ale czy to prawda?
Tak samo z pompa wspomagania ?

: ndz lis 15, 2009 12:19
autor: Dario84
Starsze 1,8t mialy pompe wody zewnetrzna napedzana paskiem wieloklinowym.

: ndz lis 15, 2009 22:18
autor: AREKCT
A który model kupować max 180PS interesuje mnie ale 150PS tez morze być.
Która pompa lepsza mechanika na pasku czy elektryczna?
Linka gazu czy pedał gazu?

: ndz lis 15, 2009 23:40
autor: Rafalek114
1,8t to silniki bardzo specyficzne i nie da sie okreslic jednego - najlepszego bo takiego nie bylo ...

- AGU ,AEB najlepsze glowice
- AUM ,AUQ silniki na szerokopasmowej sondzie , swietnie sie diagnozuje
- BAM, APX podobno najmocniejsze korby , chociaz zdania na ten temat sa podzielone

Ja osobiscie bralbym motor na szerokopasmowej sondzie

: ndz lis 15, 2009 23:55
autor: GMS
ja bym brał aeb to najstarszy silnik 1.8 t, patrząc na silniki które koncern vw audi produkuje w czasach obecnych każdy jeden ma jakieś problemy wiec im starszy tym lepszy a aeb ma bardzo dobrze stare bebechy...

: pn lis 23, 2009 20:58
autor: wojtas46
To w takim razie jeżeli wywale kata to nie będzie żadnego problemu ? Z tego co piszecie to silnik AGU ma tylko jedną sonde przed katalizatorem . Przeczytałem kilka postów na ten temat ale przyznam że wynioskowałem iż wszystkie turbo w benzynie mają 2 sondy (chodzi oczwiście osilniki do mk40)

[ Dodano: 23 Lis 2009 20:00 ]
Ozywiście mk4

: pn lis 23, 2009 23:04
autor: GMS
aeb, agu ma jedną sondę tylko przed katem...

: wt lis 24, 2009 00:43
autor: Rafalek114
mysle ze jest wiecej silnikow na jednej sondzie ... nie jestem pewien na 100procent ,ale AJQ chyba ma tez jedna sonde

: wt lis 24, 2009 14:46
autor: hunterek
Podpinam sie do tematu. Czy w taki razie w AGU mozna spokojnie wywalic kata ?

: wt lis 24, 2009 15:31
autor: Scientist
hunterek pisze:Podpinam sie do tematu. Czy w taki razie w AGU mozna spokojnie wywalic kata ?
wystarczy przegladnac ten dzial sie wszystko znajdzie ... :dol:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=135153

: śr lis 25, 2009 00:08
autor: Rafalek114
Scientist pisze:Podpinam sie do tematu. Czy w taki razie w AGU mozna spokojnie wywalic kata ?
Tak na prawde jest to bez roznicy czy jest to AGU , czy AG-SRU , bo nawet jak samochod ma dwie sondy tzn szeroko i wasko pasmowe tak jak np w przypadku AUQ ,AUM , to druga sonde wasko pasmowa mozna wyciac z softu

ps naturalnie sa tez silniki 1,8t ktore posiadaja dwie waskopasmowe sondy np APP

Rożnice pomiedzy silnikami 1.8 T

: ndz gru 11, 2011 20:46
autor: grzegorzp
odkopię temat,
czy wtryski w BAM i AMK i APY są identyczne i można je stosować zamiennie?

i czy pasują one P&P do listwy w AUM ? czy samą listwę też trzeba zmienić?