1.8T + skrzynia z 2e
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1.8T + skrzynia z 2e
Witam
Mam problem na który nie znalazłem odpowiedzi . Czy w następujacej kombinacji Silnik AGU 1.8T + standardowe sprzęgło i skrzynia z 2e , sprzęgło i skrzynia wytrzymają ?? silnik strojony na 160-170km . Z góry dzieki za odpowiedz
Mam problem na który nie znalazłem odpowiedzi . Czy w następujacej kombinacji Silnik AGU 1.8T + standardowe sprzęgło i skrzynia z 2e , sprzęgło i skrzynia wytrzymają ?? silnik strojony na 160-170km . Z góry dzieki za odpowiedz
MK4 GTI 1.8 20vT - JEST
Mk3 GTI-Edition 1.8 20vT - BYŁO
Mk3 Gti 2.0 8v - BYŁO
Mk3 GL 1.6 8v -BYŁO
Mk3 GTI-Edition 1.8 20vT - BYŁO
Mk3 Gti 2.0 8v - BYŁO
Mk3 GL 1.6 8v -BYŁO
niebardzo, jesli bedzie w lekkiej budzie to moze byc ok, w cięższej zacznie prawdopodobnie zlizgać
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
też tym tematem sie interesuję.
spiek 4-ro płytkowy podobno
czym będziesz silnik stroił??
wiązkę przekładasz??
[ Dodano: Sro Lip 02, 2008 14:28 ]
a nie macie może jakiś info i innych o wsadzeniu elementow układu zapłonowego forda do 1.8t i wystrojeniu megasquirtem??
jakie czyjniki sa potrzebne do działania takiego silnika pod megasquirtem?
spiek 4-ro płytkowy podobno
czym będziesz silnik stroił??
wiązkę przekładasz??
[ Dodano: Sro Lip 02, 2008 14:28 ]
a nie macie może jakiś info i innych o wsadzeniu elementow układu zapłonowego forda do 1.8t i wystrojeniu megasquirtem??
jakie czyjniki sa potrzebne do działania takiego silnika pod megasquirtem?
Mk 2 ABF
Narazie bede na standardowym kompie jeździł . Na poczatek chce wszysko spasowac i sprawdzic czy bedzie ok . Na zapas to robie narazie wydech dolot + fmic .
Gdzie mozna sobie spieka zapodać i jakie to koszty ??
Gdzie mozna sobie spieka zapodać i jakie to koszty ??
MK4 GTI 1.8 20vT - JEST
Mk3 GTI-Edition 1.8 20vT - BYŁO
Mk3 Gti 2.0 8v - BYŁO
Mk3 GL 1.6 8v -BYŁO
Mk3 GTI-Edition 1.8 20vT - BYŁO
Mk3 Gti 2.0 8v - BYŁO
Mk3 GL 1.6 8v -BYŁO
Radzikowski
www.sprzegla.com dajesz stare on przerabia, o kosztach nic nie wiem, trzebaby zadzwonic i sie dowiedziec
ciekawy to jest temat wogóle, jak może to pisz jak Ci idzie, mnie to w sierpniu czeka
zamach dajesz od 2e, podobna ta sama ilość i rozstaw śrub, radzikowski może też wzmocnić docisk chyba.
wszelkie info na temat takiego swapu mile widziane:)
www.sprzegla.com dajesz stare on przerabia, o kosztach nic nie wiem, trzebaby zadzwonic i sie dowiedziec
ciekawy to jest temat wogóle, jak może to pisz jak Ci idzie, mnie to w sierpniu czeka
zamach dajesz od 2e, podobna ta sama ilość i rozstaw śrub, radzikowski może też wzmocnić docisk chyba.
wszelkie info na temat takiego swapu mile widziane:)
Mk 2 ABF
gofer pisze:też tym tematem sie interesuję.
spiek 4-ro płytkowy podobno
czym będziesz silnik stroił??
wiązkę przekładasz??
[ Dodano: Sro Lip 02, 2008 14:28 ]
a nie macie może jakiś info i innych o wsadzeniu elementow układu zapłonowego forda do 1.8t i wystrojeniu megasquirtem??
jakie czyjniki sa potrzebne do działania takiego silnika pod megasquirtem?
po co z forda jak 1.8T ma cewki nad swiecą i to dosć dobre, odrazu z MSa sterujesz przez moduł cewkami lub bez jesli masz koncowki mocy w MSie lub gdy cewki mają wbudowane końcówki - podaj dokladnie oznaczenie silnika.
oglnie problemów z tym nie ma , czujniki standardowe kalibrujesz i bangla.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Gofer przy takich zabawach zawsze wychodzi hektar problemów i dodatkowych kosztów róznego typu zawsze lepiej przygotowac sobie spory zapas kasy .
Silnik włozony , narazie na seryjnym sprzegle ... jak go podłacze to zobaczymy jak sie ta skrzynia z sprzegłem beda zachowywać .
pozdro
Silnik włozony , narazie na seryjnym sprzegle ... jak go podłacze to zobaczymy jak sie ta skrzynia z sprzegłem beda zachowywać .
pozdro
Ostatnio zmieniony pt lip 11, 2008 00:14 przez Miłek, łącznie zmieniany 1 raz.
MK4 GTI 1.8 20vT - JEST
Mk3 GTI-Edition 1.8 20vT - BYŁO
Mk3 Gti 2.0 8v - BYŁO
Mk3 GL 1.6 8v -BYŁO
Mk3 GTI-Edition 1.8 20vT - BYŁO
Mk3 Gti 2.0 8v - BYŁO
Mk3 GL 1.6 8v -BYŁO
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Miłek, na twoim miejscu swapowalym skrzynie z poaska 2.0 lub corrado na linkach na sprzeglo 228 wytrzyma duzo wiecej niz ori z 2e
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Tak Idzie do przodu niestety nie w tak jakbym chciał :/ bo to sróba sie ukręci bo tu czegos brakuje itp ogólnie to aż sam jestem w szoku bo wszystko pasuje mniejwiecej jak klocki Lego ... a jak nie pasuje z dokłądnie tego modelu to pasuje z innego np węzyk od chłodnicy jest z mk2 costam z czego innego ale to ogólnie pierdoły są jedyna rzeźbą był montaż alternatora . było trzeba przerobić obudowę i teraz czeka mnie tylko podłaczenie silnika :/ i to bedzie dopiero lipa . relacja na bierząco jest w moim profilu zapraszam
Evolution dzięki za wskazówkę:) . Pomysle nad tym... narazie chyba bedzie tylko zamówiony spiek i skrzynia bedzie seria jak bede moc podnosił to i o skrzyni pomyśle .
Evolution dzięki za wskazówkę:) . Pomysle nad tym... narazie chyba bedzie tylko zamówiony spiek i skrzynia bedzie seria jak bede moc podnosił to i o skrzyni pomyśle .
Ostatnio zmieniony czw lip 17, 2008 23:33 przez Miłek, łącznie zmieniany 1 raz.
MK4 GTI 1.8 20vT - JEST
Mk3 GTI-Edition 1.8 20vT - BYŁO
Mk3 Gti 2.0 8v - BYŁO
Mk3 GL 1.6 8v -BYŁO
Mk3 GTI-Edition 1.8 20vT - BYŁO
Mk3 Gti 2.0 8v - BYŁO
Mk3 GL 1.6 8v -BYŁO
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości