1.8T + skrzynia z 2e

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Miłek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: wt lip 10, 2007 16:17
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

1.8T + skrzynia z 2e

Post autor: Miłek » pn cze 30, 2008 23:24

Witam
Mam problem na który nie znalazłem odpowiedzi . Czy w następujacej kombinacji Silnik AGU 1.8T + standardowe sprzęgło i skrzynia z 2e , sprzęgło i skrzynia wytrzymają ?? silnik strojony na 160-170km . Z góry dzieki za odpowiedz


MK4 GTI 1.8 20vT - JEST
Mk3 GTI-Edition 1.8 20vT - BYŁO
Mk3 Gti 2.0 8v - BYŁO
Mk3 GL 1.6 8v -BYŁO

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » wt lip 01, 2008 12:02

niebardzo, jesli bedzie w lekkiej budzie to moze byc ok, w cięższej zacznie prawdopodobnie zlizgać


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
Miłek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: wt lip 10, 2007 16:17
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Miłek » śr lip 02, 2008 01:34

silnik idzie do mk3 ... ciezki on nie jest ale lekki tez nie :/ czyli co trzeba przerobić sprzegło zwykłe , wysłac i zapodac spiek ?? czy można podmienić z czegoś innego ??


MK4 GTI 1.8 20vT - JEST
Mk3 GTI-Edition 1.8 20vT - BYŁO
Mk3 Gti 2.0 8v - BYŁO
Mk3 GL 1.6 8v -BYŁO

gofer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: wt mar 29, 2005 12:55
Lokalizacja: Warszawa, Grójec

Post autor: gofer » śr lip 02, 2008 13:47

też tym tematem sie interesuję.
spiek 4-ro płytkowy podobno
czym będziesz silnik stroił??
wiązkę przekładasz??

[ Dodano: Sro Lip 02, 2008 14:28 ]
a nie macie może jakiś info i innych o wsadzeniu elementow układu zapłonowego forda do 1.8t i wystrojeniu megasquirtem??
jakie czyjniki sa potrzebne do działania takiego silnika pod megasquirtem?


Mk 2 ABF

Awatar użytkownika
Miłek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: wt lip 10, 2007 16:17
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Miłek » czw lip 03, 2008 18:04

Narazie bede na standardowym kompie jeździł . Na poczatek chce wszysko spasowac i sprawdzic czy bedzie ok . Na zapas to robie narazie wydech dolot + fmic .

Gdzie mozna sobie spieka zapodać i jakie to koszty ??


MK4 GTI 1.8 20vT - JEST
Mk3 GTI-Edition 1.8 20vT - BYŁO
Mk3 Gti 2.0 8v - BYŁO
Mk3 GL 1.6 8v -BYŁO

gofer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: wt mar 29, 2005 12:55
Lokalizacja: Warszawa, Grójec

Post autor: gofer » czw lip 03, 2008 22:04

Radzikowski
www.sprzegla.com dajesz stare on przerabia, o kosztach nic nie wiem, trzebaby zadzwonic i sie dowiedziec
ciekawy to jest temat wogóle, jak może to pisz jak Ci idzie, mnie to w sierpniu czeka :D
zamach dajesz od 2e, podobna ta sama ilość i rozstaw śrub, radzikowski może też wzmocnić docisk chyba.
wszelkie info na temat takiego swapu mile widziane:)


Mk 2 ABF

Awatar użytkownika
Miłek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: wt lip 10, 2007 16:17
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Miłek » pt lip 04, 2008 15:10

Wielkie dzieki za link :) w przeciagu tygodnia zaczne juz cos tworzyć


MK4 GTI 1.8 20vT - JEST
Mk3 GTI-Edition 1.8 20vT - BYŁO
Mk3 Gti 2.0 8v - BYŁO
Mk3 GL 1.6 8v -BYŁO

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pt lip 04, 2008 16:50

gofer pisze:też tym tematem sie interesuję.
spiek 4-ro płytkowy podobno
czym będziesz silnik stroił??
wiązkę przekładasz??

[ Dodano: Sro Lip 02, 2008 14:28 ]
a nie macie może jakiś info i innych o wsadzeniu elementow układu zapłonowego forda do 1.8t i wystrojeniu megasquirtem??
jakie czyjniki sa potrzebne do działania takiego silnika pod megasquirtem?

po co z forda jak 1.8T ma cewki nad swiecą i to dosć dobre, odrazu z MSa sterujesz przez moduł cewkami lub bez jesli masz koncowki mocy w MSie lub gdy cewki mają wbudowane końcówki - podaj dokladnie oznaczenie silnika.
oglnie problemów z tym nie ma , czujniki standardowe kalibrujesz i bangla.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

gofer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: wt mar 29, 2005 12:55
Lokalizacja: Warszawa, Grójec

Post autor: gofer » pn lip 07, 2008 20:21

załóżmy, że sam wsadzę silnik, zrobię wydech, orurowania i inne, ile mnie wyniesie podłączenie i wystrojenie silnika + oczywiście MS???


Mk 2 ABF

Awatar użytkownika
Miłek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: wt lip 10, 2007 16:17
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Miłek » pt lip 11, 2008 00:11

Gofer przy takich zabawach zawsze wychodzi hektar problemów i dodatkowych kosztów róznego typu zawsze lepiej przygotowac sobie spory zapas kasy .

Silnik włozony , narazie na seryjnym sprzegle ... jak go podłacze to zobaczymy jak sie ta skrzynia z sprzegłem beda zachowywać .
pozdro
Ostatnio zmieniony pt lip 11, 2008 00:14 przez Miłek, łącznie zmieniany 1 raz.


MK4 GTI 1.8 20vT - JEST
Mk3 GTI-Edition 1.8 20vT - BYŁO
Mk3 Gti 2.0 8v - BYŁO
Mk3 GL 1.6 8v -BYŁO

gofer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: wt mar 29, 2005 12:55
Lokalizacja: Warszawa, Grójec

Post autor: gofer » czw lip 17, 2008 11:51

i jak tam idzie Miłek ??? odpaliłeś już? wszystko pasuje?
jakieś problemy, wskazówki??:)
jakie masz oznaczenie silnika?


Mk 2 ABF

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw lip 17, 2008 21:48

Miłek, na twoim miejscu swapowalym skrzynie z poaska 2.0 lub corrado na linkach na sprzeglo 228 wytrzyma duzo wiecej niz ori z 2e


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Miłek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: wt lip 10, 2007 16:17
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Miłek » czw lip 17, 2008 23:31

Tak Idzie do przodu niestety nie w tak jakbym chciał :/ bo to sróba sie ukręci bo tu czegos brakuje itp ogólnie to aż sam jestem w szoku bo wszystko pasuje mniejwiecej jak klocki Lego ... a jak nie pasuje z dokłądnie tego modelu to pasuje z innego np węzyk od chłodnicy jest z mk2 costam z czego innego ale to ogólnie pierdoły są jedyna rzeźbą był montaż alternatora . było trzeba przerobić obudowę i teraz czeka mnie tylko podłaczenie silnika :/ i to bedzie dopiero lipa . relacja na bierząco jest w moim profilu zapraszam

Evolution dzięki za wskazówkę:) . Pomysle nad tym... narazie chyba bedzie tylko zamówiony spiek i skrzynia bedzie seria jak bede moc podnosił to i o skrzyni pomyśle .
Ostatnio zmieniony czw lip 17, 2008 23:33 przez Miłek, łącznie zmieniany 1 raz.


MK4 GTI 1.8 20vT - JEST
Mk3 GTI-Edition 1.8 20vT - BYŁO
Mk3 Gti 2.0 8v - BYŁO
Mk3 GL 1.6 8v -BYŁO

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości