Zawór BOV - proszę o pomoc w wyborze :)

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
TOMEKKK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: pn lut 07, 2005 18:12
Lokalizacja: Zagłębie

Post autor: TOMEKKK » ndz cze 24, 2007 17:55

Po pierwsze blow - off, a po drugie w 1.8 T to nie jest taka prosta sprawa. Silnik lubi przechodzić w tryb awaryjny. Wielu poleca zawory GFB Stealth do tego silnika, ale trudno je dostać i są drogie... Nie wiem jak sprawdzają się inne.
Ostatnio zmieniony ndz cze 24, 2007 17:56 przez TOMEKKK, łącznie zmieniany 1 raz.


Diesel? Only in Ikarus !
[img]http://img4.imageshack.us/img4/3213/failsqv3.jpg[/img]
Digitun.pl

speed_krk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob cze 23, 2007 13:43
Lokalizacja: kRAKOW
Kontakt:

Post autor: speed_krk » ndz cze 24, 2007 19:57

dzieki za info a pisza i tak i tak ale wiadomo o co chodzi:)bo znalazlem wlasnie do tego silnika na allegro i dlatego pytam co i jak zeby sie nie wkopac:)



Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » ndz wrz 16, 2007 21:17

Ja mam bov (i nie tylko ja) i zero problemow :D kwestia softu i silnika najstarsze znosily wszystko :)



Awatar użytkownika
Rondel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pn gru 04, 2006 15:44
Lokalizacja: Lebork-pomorskie

Post autor: Rondel » pn wrz 17, 2007 20:11

u mnie z bov-em niepracowal jak nalezy,strzelal kichal,na srednich obrotach zalewalo go wacha,musialem powrocic do zamknietego obiegu. :grrr:



Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » pt wrz 21, 2007 21:52

Rondel, hmmm ale mnie zaskoczyles :D mam takie same objawy ale zgonilem wszystko na pomieszanie z poplataniem nowych wtryskow starwego softu z k03 walkow i calej reszty.... bajerow :P ciekawe znam userow na tych motorach ktozy nie maja problemow a jak nie to wsadze DV Forge i powinno wrucic do normy... miales korygowany soft??



Awatar użytkownika
Rondel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pn gru 04, 2006 15:44
Lokalizacja: Lebork-pomorskie

Post autor: Rondel » sob wrz 22, 2007 16:57

no wlasnie , tez znam przypadki,ze jezdza na zewnetrznych blow-off .narazie latam na orginalnym soft-cie,ale graty juz leza,wiec pozna jesienia bede dzialal.slyszalam o chybrydzie,ktora dziala z tymi silnikami,jak orginalny blow.sam bede kupowal do siebie zawor ktorego zdiecie zamieszcze ponizej.jestem ciekaw efektu,bo z tego co widze to czesc powietrza bedzie upuszczona na zewnatrz,a reszta powroci za przeplywomierz.wiec niwpowinna wariowac.

pozdr.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz wrz 23, 2007 16:25

wszystko da rade zalozyc ale z glowa. do 1,8 t blow off mozna zamontowac ale mocny i dobry, jak zamontujecie TIAL'a 50 mm bedzie wszystko latac jak nalezy, bo TIAL przystosowany jest na roznice cisnieni 1,5 bara, czyli 0,7 podcisnienia przy spokojnej jezdzie to TIAL otworzy sie dopiero gdy turbo napompuje w ukladzie 0.8 bara. normalnie przy spokojnej jezdzie turbo napompowuje okolo 0,3 bara nadcisnienia mimo iz w kolektorze jest podcinienie( spadek cisnienia na przepustnicy) i wiekszow blow off'w otwiera sie juz i upuszcza cisnienie do atmosfery...
pare wynikow z google:
TOMSON - Car Performance Tuning. Felgi zawieszenie opony ...
Zawór upustowy spalin Tial 38 mm. rynkowa:, 1 200,00 PLN. nasza:, 999,00 PLN. WIĘCEJ. Zawór upustowy Tial 50 mm. rynkowa:, 1 273,00 PLN. nasza:, 988,00 PLN ...
www.tomson.com.pl/x_C_Dz__PND_20211333__LL_18.html - 86k ale na firme tomson bym nie liczyl.... nic nie ma bna czas... słownie NIC
ceny ktore normalnie raczej funkcjonuja w sensie pytasz placisz i masz to 1799...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
dn501
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 00:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dn501 » sob wrz 29, 2007 00:48

Witam.

Ja jestem tu nowy ale troche przygód z golferkiem już miałem i właśnie od miesiąca śmigam na bovie od propera. Kupiłem blow-off typu 2 bez konieczności regulacji jest duży i wcześniej słyszałem o nim dobre opinie. Ze sprzedawcą można się dogadać że jak coś będzie nie tak to można zwrócić. Ja u siebie go założyłem i wszystko jest jak najbardziej ok, mój silnik to AGU Golf z 98'.

A mam do was pytanie czy możliwe jest to że po założeniu bova fura zbiera się lepiej i że po zmianie biegów (nawet przy mocnym deptaniu) samochód zachowuje sie płynniej?



Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » sob paź 20, 2007 13:04

Ja latam (malo ma to wspolnego z lataniem) na czym stakim

Obrazek
Ostatnio zmieniony sob paź 20, 2007 13:04 przez Krzyś 16v, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
raff.w
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob paź 20, 2007 19:19
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: raff.w » pn lis 05, 2007 19:42

Witam.
Własnie na stronce http://www.tomson.com.pl/x_C_I__P_20234224.html znalazłem zawór spustowy firmy HKS do silników 1.8 T w MK4 czy wart jest kupna?
możliwe że właśnie z nim będzie dobrze współpracował nasz silnik.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
RADEK1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: śr lut 28, 2007 17:56
Lokalizacja: Ostroleka
Kontakt:

Post autor: RADEK1985 » wt lis 06, 2007 00:29

Witam gadałem z gosciem przez gg to mowił ze ten zawor tez bedzie dobry do mk4 1.8 thttp://www.allegro.pl/item262842296_za ... turbo.html

[ Dodano: 05 Lis 2007 23:32 ]
zawor jest Firmy Simoni Racing i koszt około 400zł za komplet


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141033

Awatar użytkownika
raff.w
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob paź 20, 2007 19:19
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: raff.w » wt lis 06, 2007 22:37

Witam.
Akurat to niedaleko mnie, podjadę tam w sobotę.
obejżę, pogadam - dam znać jak wrażenia chociażby wizualne :hmm:
tylko jak to potem zamontować i co z regulacją.
pozdrawiam

[ Dodano: 30 Gru 2007 16:50 ]
Dawno się nie odzywałem, ale byłem i obejżałem tego blow-off'a w gdańsku.
Wygląda nieźle (nie zmieści się pod plastikową osłonę silnika:), ALE co najwa żniejsze nie ma możliwości oddania po sprawdzeniu w golfie.
Czyli trochę lipa jeśli nie będzie działało jak należy.



Awatar użytkownika
Scientist
Forum Master
Forum Master
Posty: 1245
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 20:41

Zawór BOV - proszę o pomoc w wyborze :)

Post autor: Scientist » śr cze 25, 2008 11:14

Przekopalem juz mase tematów na temat bov'a, stąd też proszę o pomoc i opinie ludzie którzy zmieniali standardowe DV, na BOV i nie mają problemów z komputerem, czy coś z poniższych linków jest wartego uwagi, czy można sie spodziewać fajnego "pssss" Pozdrawiam :pub:

http://moto.allegro.pl/item386502182_za ... turbo.html

http://moto.allegro.pl/item387682255_za ... t_vag.html



Awatar użytkownika
RADEK1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: śr lut 28, 2007 17:56
Lokalizacja: Ostroleka
Kontakt:

Post autor: RADEK1985 » czw cze 26, 2008 17:02

Silniki AGU nie wchodza w tryb awaryjny sam mam blow off i nic nie szfankuje a zawor musisz sam sobie wybrac pozdrawiam :grin:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141033

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości