Zbyt wysokie obroty i niska predkosc(kaganiec?)

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

FeldfebelShulz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw cze 05, 2008 19:49
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Zbyt wysokie obroty i niska predkosc(kaganiec?)

Post autor: FeldfebelShulz » czw cze 05, 2008 20:06

Witam Panow

Tydzien temu zakupilem za granica VW BOre 2001 1.8T 20V 150tys.km przebiegu.Autko pomimo braku historii serwisowej mialo sliczny zloty olej-przerzucalo biegi plynnie bez szarpniec(automat),a turbina wlaczala sie takze haromijnie.Silnik zachowany w bardzo pieknym stanie,wrecz,rzeklbym modelowym.Bardzo niewiele jezdzilem biorac pod uwage,ze chcialem go zabrac do serwisu VW na ogledziny,a jako,ze jestem za granica bardzo sie przestraszylem tym co sie stalo.Ni skad ni zowad zapalila sie kontrolka engine check,co nie wplynelo na prace silnika,a ja musialem przejechac ok 40 km.Auto zachowywalo sie normalnie.,az do czasu gdy wracalem i w pewnym momencie zapalila sie kontrolka EPC i gwaltownie wzrosly obroty,a ja nie moglem dodawac gazu i predkosc maksymalna wynosila okolo 60 km/h.Zwolnilem,obroty tez spadly ale auto jakby sie dlawilo-maksymalna predkosc jaka moglem wycisnac to ok.70km/h przy obrotach trzymajacych sie na ok.3000 wiec zwolnilem i jakby pedal gazu poluzowujac silnik tez odetchnal i gdy obroty osiagnely ok.2000 on tez mogl "doplynac"do 50km/h.Przy wjezdzaniu pod dom zapalila sie dodatkowo kontrolka wykrzyknika ze strzalka?!i samochod stojac na D mial nieregularne obroty siegajace 1.500 i delikatnie rzucal w przod i w tyl.Bardzo prosze znajacych sie na swoich pojazdach forumowiczow o opinie,bo ja jak to pewnie widac jestem laikiem.Pozdrawiam serdecznie Tomek



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pt cze 06, 2008 00:04

diagnostyka V.A.Giem to podstawa
jedz do kogos na komputer a potem myśl dalej...


zapraszam jak co do siebie
:bajer:


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
TOMEKKK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: pn lut 07, 2005 18:12
Lokalizacja: Zagłębie

Post autor: TOMEKKK » pt cze 27, 2008 10:32

No dokładnie. Do Czechowic masz blisko, więc pisz do GTO a na pewno ogarnie sprawę.
Ostatnio zmieniony pt cze 27, 2008 10:32 przez TOMEKKK, łącznie zmieniany 1 raz.


Diesel? Only in Ikarus !
[img]http://img4.imageshack.us/img4/3213/failsqv3.jpg[/img]
Digitun.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 3 gości