Filtr stozkowy w MK 4 GTI 1.8 T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
dn501
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 00:38
Lokalizacja: Warszawa

Re: Filtr stozkowy w MK 4 GTI 1.8 T

Post autor: dn501 » śr kwie 30, 2008 15:19

RADEK1985 pisze:... na obudowie od filtra jest taki jakby radiator i do niego wpiete sa dwie kostki i to mi komplikuje sprawe jak to obejsc ????????????

Dolaczam sie do pytania.



Awatar użytkownika
XenO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: czw mar 03, 2005 19:39
Lokalizacja: Człuchów
Kontakt:

Post autor: XenO » czw maja 01, 2008 12:04

Ja mam zamontowany caly uklad dolotowu AEM i poprostu wymontowalem z obudowy filtra ten czujnik ( wtyczka jest caly czas podpieta ) bo bez tego czujnika nie chcial wogole zapalic.Teraz jest wszystko wporzadku.Wiec nie ma z tym zadnego problemu.


Mk4 GTI 1.8 T
Mój VW -- viewtopic.php?f=160&t=221264
Moje aukcje - zobacz warto !!!
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1959642" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Tamj/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
dcsp52
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 14:01
Lokalizacja: SC

Re: Filtr stozkowy w MK 4 GTI 1.8 T

Post autor: dcsp52 » ndz gru 13, 2009 16:21

dn501 pisze:
RADEK1985 pisze:... na obudowie od filtra jest taki jakby radiator i do niego wpiete sa dwie kostki i to mi komplikuje sprawe jak to obejsc ????????????

Dolaczam sie do pytania.
panowie wczoraj montowałem dolot AEM taki jaki ma XENO

szukajac po numerach oznaczen z pomocą KEVINA [wielkie dzieki :pub: ] doszlismy do wniosku ze to coś od zapłonu

troszke szukania na necie i już wiem ze jest to wzmacniacz zapłonu

warto wymontować cały ten radiator z puszki i przykrecic w miejscu gdzie jest nawiew lub do rury stożka - alu posluzy jako duzy radiator gdyz ustrojstwo to lubi się grzać



Dzigit84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 546
Rejestracja: ndz lis 01, 2009 20:47
Lokalizacja: Chicago/ Podlasie

Post autor: Dzigit84 » czw gru 17, 2009 07:12

kyfy pisze:Dziury o obudowie są tylko dla efektu sapania - nie dla większych ilości powietrza :D W USA to popularna modyfikacja, ale pewnie oni się nie znają i mają poza tym czystsze powietrze :grin:

Kolego tu nikt nie bawi sie w zadne dziory poprostu caly dolot zmieniaja na krotki lub dlugi kto ci takich *#cenzura#* naopowiadal ze tu sie dziory robi


Obrazek

Awatar użytkownika
kyfy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:47
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: kyfy » czw gru 17, 2009 08:42

Dzigit84 pisze:
kyfy pisze:Dziury o obudowie są tylko dla efektu sapania - nie dla większych ilości powietrza :D W USA to popularna modyfikacja, ale pewnie oni się nie znają i mają poza tym czystsze powietrze :grin:

Kolego tu nikt nie bawi sie w zadne dziory poprostu caly dolot zmieniaja na krotki lub dlugi kto ci takich ************ naopowiadal ze tu sie dziory robi
Pierwszy przykład :

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2837772

:bajer:


Golf GTI Mk4 1.8T powered by TD05 12T GSR turbo

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1875464#1875464

367/458

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » czw gru 17, 2009 12:29

Czytam i nie wierze co wy tu pieprzycie za bzdury ... jak macie sprezarki wielkosci k03 to nie sa wam potrzebne dziury w obudowie ,ale jak mozecie porownywac sprezarke wielkosci k03 do sprezarki nawet gt28rs eliminator takiej jak mial Kryfy .... ludzie ogarnijcie sie troche . Logiczna rzecza jest to ze skoro sprezarka ma wiekszy wlot od strony zimnej niz jest wlot w puszce obudowy filtra to nie zaciagnie tyle powietrza co potrzebuje i bedzie umiarala przy pelnym boos-cie .

ps Kryfy masz bardzo dobry setup ...wyciecie dziury w obudowie plus wkladka K&N, a ci ktorzy nie maja 1,8t niech sie nie wypowiadaja bo pisza takie bzdety ze sie zle robi czytajac to .... ja mam zrobione to dokladnie tak jak Kryfy przy sprezarce gt30 i wiele innych osob ktore maja 300+ wlasnie tak robia


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

lwas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pn lis 09, 2009 17:09
Lokalizacja: TM

Post autor: lwas » czw gru 17, 2009 15:25

Witam to w końcu jak to jest na zupełnie seryjnym silniku z tą wkładką filtra czy rzeczywiście opłca się ją wkładać czy rzeczywiście będzie wtedy wiecej brudów z powietrza do turbiny przepuszczać bo przyrostu mocy ona nie da tylko ewentualnie porawi dzwięk seryjnego DV tak



Awatar użytkownika
jemiol7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: śr paź 01, 2008 14:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jemiol7 » czw gru 17, 2009 16:37

Do serii nie wkładać. Bez sensu.


Moja Ibiza ABF TURBO 319 KM 409 NM http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=232501

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » czw gru 17, 2009 18:25

lwas pisze:Witam to w końcu jak to jest na zupełnie seryjnym silniku z tą wkładką filtra czy rzeczywiście opłca się ją wkładać czy rzeczywiście będzie wtedy wiecej brudów z powietrza do turbiny przepuszczać bo przyrostu mocy ona nie da tylko ewentualnie porawi dzwięk seryjnego DV tak

Wkladke K&N montujemy najczesciej wtedy kiedy mam dosyc duza sprezarke na wysokim boos-cie ,a to dlatego ze ma lepsza przepustowosc powietrza niz np wklad ori papierkowy ...chodzi tu o poluznienie dolotu powietrza do turbiny zeby nie musiala sie meczyc z jego zasysaniem - logiczna sprawa jest ze im wiecej zimnego powietrza tym lepiej ... im bardziej schlodzone powietrze dolatuje do przepustnicy tym lepiej auto utrzymuje stala moc i nie puchnie z przejazdu na przejazd .
Minusem wkladki K&N jest to ze na pewno przepusci wiecej zanieczyszczen jak wklad papierkowy .

ps. i popraw opis swojego silnika bo masz AUQ a nie AQU... takiego wogole nie bylo
Ostatnio zmieniony czw gru 17, 2009 18:36 przez Rafalek114, łącznie zmieniany 2 razy.


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Dzigit84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 546
Rejestracja: ndz lis 01, 2009 20:47
Lokalizacja: Chicago/ Podlasie

Post autor: Dzigit84 » pt gru 18, 2009 05:41

kyfy pisze:
Dzigit84 pisze:
kyfy pisze:Dziury o obudowie są tylko dla efektu sapania - nie dla większych ilości powietrza :D W USA to popularna modyfikacja, ale pewnie oni się nie znają i mają poza tym czystsze powietrze :grin:

Kolego tu nikt nie bawi sie w zadne dziory poprostu caly dolot zmieniaja na krotki lub dlugi kto ci takich ************ naopowiadal ze tu sie dziory robi
Pierwszy przykład :

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2837772

:bajer:


Tylko ze podales przyklad z VR6 i chodzi im tu bardziej o odglos jaki sie wydobywa.


Obrazek

lwas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pn lis 09, 2009 17:09
Lokalizacja: TM

Post autor: lwas » ndz gru 20, 2009 19:10

Dzięki wielkie za rozwianie moich wątpliwości pozdro



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości