Witam. Mam problem po swapie VR6 24V AYL do MK3. Mianowicie gdy silnik złapie ok 80 stopni, obroty nie chcą wejść powyżej 4500 rpm. Na zimnym silniku zjawisko to nie występuje. Z błędów na vagu pokazuje tylko to co jest odłączone:
EVAP, SAI, EGR, 2 SONDA
Dodam jeszcze taką obserwację. Gdy już się zagrzeje jadę na 2 biegu na 4500 rpm, gaz w podłodze, puszczam gaz i momentalnie wciskam do końca spowrotem obroty podskoczą trzy razy nieznacznie ponad 4500 i nadal to samo. Co to może być? Autko równo pracuje i niema z nim innych problemów...
Wygląda jakby komputer odcinał obroty, ale dlaczego?
Wyczytałem na Vortexie, że sprawa występuje przy odłączonym sygnale z ABS bądź jest powiazane z sygnalem predkosci pojazdu. Sygnal predkosci mam podpiety z czujnika na licznik i z licznika na ecu o ile dobrze pamietam, predkosc pokazuje ok.
MK3 VR6 24V AYL Swap - zagrzany odcina obroty przy 4500 rpm
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
MK3 VR6 24V AYL Swap - zagrzany odcina obroty przy 4500 rpm
mogloby byc swirowanie od braku sygnalu o predkosci, ale mowisz, ze predkosc pokazuje ok.. aaaale, mowisz o predkosci na blacie czy sprawdzales tez vcds'em czy komp widzi normalnie predkosc? Moze czujnik temperatury walniety, wiem, ze one czasem potrafia platac komsiczne figle jak sie zepsuja
Re: MK3 VR6 24V AYL Swap - zagrzany odcina obroty przy 4500
Czujnik temperatury na ecu odpinalem... to samo. Licznik pod impulsator mam podpięty, nie wiem czy sygnał prędkości który wychodzi z licznika na ecu jest podpięty. Na vortexie piszą że bez absu tak się dzieje... sprawdze czy vcds pokaze predkosc
MK3 VR6 24V AYL Swap - zagrzany odcina obroty przy 4500 rpm
lysyfm, wiem, ze w zaleznosci od rocznika (ale wydaje mi sie, ze ayl'a to nie dotyczy) byly 24v ktore braly sygnal dla kompa albo z impulsatora albo z absu, takze jesli trafilbys na to drugie to cala reszta byla zrozumiala, ale obstawiam, ze Ciebie akurat to nie dotyczy impulsator powinienes przede wszystkim na ecu podpiac.. ja u siebie nie mialem z tym problemu, a abs'u nie bylo, wiec troche overreacting z ich strony.. sprawdz przede wszystkim impulsator, to ze po odpieciu czujnika temperatury jest dalej to samo nie koniecznie musi swiadczyc, ze to nie jest wina czujnika wedlug mnie, najlepiej jakbys podmienil
MK3 VR6 24V AYL Swap - zagrzany odcina obroty przy 4500 rpm
kkkacper, jesteś mistrzem. Brakowało mi tego sygnału z impulsatora na skrzyni na pin 54 sterownika. Wszystko śmiga jak należy. Tak btw, do ilu się powinien kręcić?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość