Siema, jeśli było to podeslijcie link a jeśli nie to pomóżcie. Szukałem i żadnych konkretów nie znalazłem.
Muszę sciągnąć cały kolektor w moim 2.8 vr6 bo ma iść do lakierowania i tu moje pytanie, jak zdjąć te mniejsza dolna czesc kolektora która dochodzi do głowicy? Gdzie i jakie sroby tam są i jak wyjąc listwę wtryskowa?
Mk3 vr6 demontaż kolektora ssącego
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Mk3 vr6 demontaż kolektora ssącego
Ja odkręcałem tak - luzując śrubę od przedniej poduszki uniosłem troszkę silnik aby mieć lepszy dostęp do śrub od kolektora (tego dużego - zwykły ampul) następnie po zdjęciu górnej części ukazuje się naszym oczom druga część kolektora plus listwa wytrysków. Druga część kolektora odkręcasz od głowicy (wtedy juz wszystkie śruby są widoczne). Listwa wtryskowa jest przykręcona do drugiej części kolektora i odkręcasz bodajże 4 ampule, odpinasz przewody (paliwowe i elektryczne) i listwa z wtryskami gotowa do wyjęcia...
Stary VR viewtopic.php?t=149702
Re: Mk3 vr6 demontaż kolektora ssącego
mmaniek8 pisze:Ja odkręcałem tak - luzując śrubę od przedniej poduszki uniosłem troszkę silnik aby mieć lepszy dostęp do śrub od kolektora (tego dużego - zwykły ampul) następnie po zdjęciu górnej części ukazuje się naszym oczom druga część kolektora plus listwa wytrysków. Druga część kolektora odkręcasz od głowicy (wtedy juz wszystkie śruby są widoczne). Listwa wtryskowa jest przykręcona do drugiej części kolektora i odkręcasz bodajże 4 ampule, odpinasz przewody (paliwowe i elektryczne) i listwa z wtryskami gotowa do wyjęcia...
Czyli jak odkręcę czesc górna to do dolnej jest w miarę dobry dostęp i nie trzeba odkręcać alternatora ani nic takiego??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości