Witam, zakupiłem golfa IV 2.3 V5 AQN 2003 anglik na dawce do SWAP'a do mojego 1.9 TDI ALH.
Auto jest w automacie, ja chcę przełożyć od razu z manualną skrzynią, dlatego chciałbym się upewnić co dokładnie potrzebuję, z tego co się wstępnie dowiadywałem to wiadomo (skrzynia, kompletne sprzęgło, półosie i rozrusznik). Co z pedałami? Tylko pedał gazu będzie potrzebny, oraz co z mechanizmem z linkami od dźwigni zmiany biegów? Będę wdzięczny za każde najdrobniejsze nawet info.
Druga sprawa układ wydechowy, etka pokazuje, że automat ma ciut inne wymiary od manuala, przykładowo odcinek rura wydechowa z katalizatorem automat (1050x140x120) i manual (1100x260x160). Nie przejmować się tym i przeszczepiać wydech z automatu ?
[mk4] SWAP 2.3 V5 AQN kilka pytań
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
[mk4] SWAP 2.3 V5 AQN kilka pytań
Wydech z manuala do automatu raczej by nia pasowal w twoim przypadku powinno pasowac.
Przekladasz pedal gazu z 2,3 (aby podmieniasz z obecnym) skrzynie dajesz mabual z v5, polosie, rozrusznik, kpl sprzeglo, linki prawdopodobnie z tdi beda pasowac.
Przekladasz pedal gazu z 2,3 (aby podmieniasz z obecnym) skrzynie dajesz mabual z v5, polosie, rozrusznik, kpl sprzeglo, linki prawdopodobnie z tdi beda pasowac.
JEDYNE W POLSCE TOLEDO R36Turbo :) www.facebook.com/SeatToledoR36Turbo
-
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: wt lip 27, 2010 01:28
- Lokalizacja: Dublin / Olsztyn
[mk4] SWAP 2.3 V5 AQN kilka pytań
zapomnieliście o pompie paliwa W mk4 jest bodajże w baku, więc bak do wymiany bo z tego co wiem to diesle nie mają pomp w baku, więc tak:
- silnik kompletny z wiązką i ECU
- skrzynia z zamachem i sprzegłem
- pedał gazu
- bak z pompą paliwa, wiązka do pompy paliwa
- ktoś kto Ci wgra immo z zegarow do ecu z 2.3 albo na odwrót, wgra immo do zegarów i zaprogramuje kluczyki
- silnik kompletny z wiązką i ECU
- skrzynia z zamachem i sprzegłem
- pedał gazu
- bak z pompą paliwa, wiązka do pompy paliwa
- ktoś kto Ci wgra immo z zegarow do ecu z 2.3 albo na odwrót, wgra immo do zegarów i zaprogramuje kluczyki
facebook.com/LoVWered
[mk4] SWAP 2.3 V5 AQN kilka pytań
sajmondesign, tu chodzi tylko o swap skrzyni, bo cały anglik na dawce jest, więc reszta będzie.
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
[mk4] SWAP 2.3 V5 AQN kilka pytań
Mechanizm biegów będzie pasował na bank, ogólnie dużo części między skrzynią 5 biegową z mk4 TDI a mk4 V5 jest wymiennych, więc np możesz sobie przerzucić flansze przegubów z tdi do V5 i nie będziesz musiał ruszać półosi (o ile teraz masz wewnętrzne przeguby 100mm, jeśli w tdi występowały 110 i takie masz, to nic nie ruszasz). Wybierak w skrzyni też pasuje wymiennie więc jak kupisz skrzynię v5 z innymi końcówkami na wybieraku, to możesz sobie przerzucić go z TDI. Pedał gazu wiadomo. Co do pompy paliwa to diesle na pompowtrysku mają pompkę w baku ale nie o tym chciałem napisać. Sęk w tym, że w mk4 w dieslu i benzynie "dziura w baku" jest w obu przypadkach ta duża, jednakowego rozmiaru, czyli wyciągasz pływak/pompkę z diesla, płukasz zbiornik, wsadzasz pompę z benzyny.
Re: [mk4] SWAP 2.3 V5 AQN kilka pytań
Wiadomo w sensie, że zostaje czy do zmiany ?klintonMK2 pisze: Pedał gazu wiadomo
[mk4] SWAP 2.3 V5 AQN kilka pytań
do zmiany. tu masz potencjometr w dieslu a w benzynie linke. (w aqn tez chyba jest potencjometr)
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości