VR6 po swapie nie palił na wszystkie gary, teraz nie odpala
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
VR6 po swapie nie palił na wszystkie gary, teraz nie odpala
Witam, jestem po swapie z 1.8 AAM na 2.8 AAA. Wczoraj podłączyłem kompa bez immo i silnik za trzecim razem odpalił. Silnik się trząsł i było słychać, że nie pali na wszystkie cylindry, dzisiaj nie chciał odpalić w ogóle. Znaczy łapał, próbował wejść na obroty, ale po chwili gasł. Od czego zacząć sprawdzanie, co jest nie tak z silnikiem? Świece nowe, platynowe NGK, kable nowe Powertec. Rozrząd nowy, zmieniany w Niemczech przez poprzedniego właściciela. Do tego nowe panewki, pompa wody i oleju. Czyżby źle ustawiony rozrząd (zaworów nie było słychać)? Coś nie tak z ciśnieniem cylindrów? Może wina modułu? Czy też może czujniki? Dokupowałem do tego silnika moduł (używka, ale oryginał Beru) i oryginalny czujnik położenia wałka rozrządu (również używka), pozostałe były w ,,komplecie" z silnikiem. Od czego zacząć diagnozę? Linia diagnostyczna jeszcze nie podpięta (nie wiem, gdzie ją podpiąć)... Pacjent to Passat B3.
VR6 po swapie nie palił na wszystkie gary, teraz nie odpala
przekaznik 109 od kompa jest i sprawdz 167 ja mialem podobny problem po swapie i sprawdz czy podpieles dobrze ta okragłom wtycze przy silniku koło modulu
VR6 po swapie nie palił na wszystkie gary, teraz nie odpala
tak jak gutek_gti mowi, sprawdzilbym te przekazniki, lubia sie upierd... u mnie w 24v tez mialem z nim jazde i silnik kulal straszliwie.. kable podpiete w odpowiedniej kolejnosci?
VR6 po swapie nie palił na wszystkie gary, teraz nie odpala
Yyyy, zapomniałem o przekaźnikach... Problem w tym, że ze starą wiązką z 1.8 wyszedł jeden przekaźnik (taki, który był ponad skrzynką zamontowany), a z nową wiązką nie przyszedł żaden
Więc pewnie to będzie problemem... W związku z tym, wychodzi na to, że nie mam przekaźnika 109 i 167? Wiązka wydaje mi się, że jest dobrze podpięta, jedynie EGR wypięty i wtyczka od ogrzewania odmy. Poza tym jednej rzeczy nie jestem pewien - zielona wtyczka z dwoma kablami (idzie w pobliżu wtyczki od lambdy), podpiąłem pod wtyczkę od filtra węglowego, ale dalej ten wężyk od filtra, nie jest nigdzie podpięty.
Więc pewnie to będzie problemem... W związku z tym, wychodzi na to, że nie mam przekaźnika 109 i 167? Wiązka wydaje mi się, że jest dobrze podpięta, jedynie EGR wypięty i wtyczka od ogrzewania odmy. Poza tym jednej rzeczy nie jestem pewien - zielona wtyczka z dwoma kablami (idzie w pobliżu wtyczki od lambdy), podpiąłem pod wtyczkę od filtra węglowego, ale dalej ten wężyk od filtra, nie jest nigdzie podpięty.
VR6 po swapie nie palił na wszystkie gary, teraz nie odpala
bez przekaznika 109 bedzie zapalal i gas ja tak mialem, przekaznik wkladasz w miejsce przekaznika nr 30 ja tak mialem w 2.0
VR6 po swapie nie palił na wszystkie gary, teraz nie odpala
Panowie, dziękuję serdecznie za pomoc, dzisiaj zaopatrzyłem się w przekaźniki, ,,uszczelniłem" kolektor podłączając wszystkie podciśnienia i zaślepiając pozostałe i auto odpaliło za pierwszym razem, chodzi równo i nie ma objawów tych co wcześniej. Jeszcze raz dziękuję!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości