Yo
Chciałbym zmienić u siebie w AAA kompletny rozrząd łącznie z zębatkami na wałkach i jeszcze dwoma zębatkami. Niestety w serwisie zębatki na podwójny łańcuch są już niedostępne, można kupić cały zestaw ale na pojedynczy łańcuch. Jest sens przeprowadzać taką operację? Co mi do tego potrzeba oprócz kompletnego rozrządu, zębatek na wałki i wałek pośredni?
Silnik na module zapłonowym
Pozdro
Rozrząd - przejście z podwójnego łańcucha na pojedynczy
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Rozrząd - przejście z podwójnego łańcucha na pojedynczy
B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
Rozrząd - przejście z podwójnego łańcucha na pojedynczy
Nie możesz poszukać gdzieś ładnych używanych zębatek na podwójny łańcuch? Jeśli nie, to wiem, że czujnik halla w obudowie rozrządu jest inny przy pojedynczym łańcuchu więc pewnie kółko z magnesem też będzie inne. Nie wiem czy stare kółko z magnesem pasuje do kółka rozrządu na pojedynczy łańcuch.
Rozrząd - przejście z podwójnego łańcucha na pojedynczy
Znalazłem dość ciekawy komplet rozrządu na amazonie do VR6. W zestawie są koła zębate na podwójny łańcuch które są już niedostępne w ASO
orientuje się ktoś odnośnie jakości tego zestawu
" onclick="window.open(this.href);return false;
orientuje się ktoś odnośnie jakości tego zestawu
" onclick="window.open(this.href);return false;
B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości