Zajefajnie powiedz tylko jeszcze pompka od czego? (opel) a serwo? jak zabrac sie za tył? opel tez jakos mozna wsadzic? przypominam ze mam bębny;/dracula mk4 pisze:Materiały odnosnie zacisków opla:
1. zaciski hamulcowe systemu ATE o średnicy tłoczka 54mm pochodzące z samochodu Opel Omega B (najsłabsze wersje silnikowe), zaciski te występowały w konfiguracji z "małymi" tarczami - 286x24mm
2. klocki hamulcowe do tych zacisków
3. śruby M12 mocujące zacisk w Oplu lub wprasować tulejki do jarzm z Opla i dokupić do tego nowe śruby 12.9. problem jest rozwiązany bez inwazyjnie dla zwrotnic i jarzm
4. tarcze hamulcowe 280mm z Golf III/Corrado i pochodne (na 4x100)
5. porządne wiertło 10,5mm
6. porządny gwintownik na M12x1.5
7. przewody hamulcowe z Opla
Ważne:
Nie każda felga 15" wejdzie na te hamulce !!
Nie ma potrzeby szlifowania klocka - wystaje on 1mm na zewnątrz i do wewnątrz (na średnicy)
Wyczyśćcie benzyną powierzchnię styku tarczy z piastą tam nie ma prawa być żadnego zabrudzenia, ziarenka piasku, itp.
Czynności:
Zdemontować oryginalne zaciski, tarcze i elastyczny przewód hamulcowy.
W celu prawidłowego nawiercenia i nagwintowania zwrotnicy należy ją również zdemontować.
Rozwiercamy oryginalne otwory M10 w zwrotnicy i gwintujemy - nic szczególnego.
Jak juz przykręcicie jeden zacisk to przymierzcie waszą felgę czy uda się ją przykręcić, jeśli będą problemy to rozwiązań jest wiele.
Ja musiałem zeszlifować część materiału z zacisków (świeżo polakierowanych ) tak aby zniknęły napisy (po średnicy rzecz jasna) około 1mm
Odważniki w moim przypadku są w odległosci 1mm od wewnętrznej powierzchni felgi !!
Jak się już z tym uporacie to skręcamy wszystko do kupy, odpowietrzamy hamulce i gotowe
info z innego forum
Hamulce do mk1 Vr6
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: Hamulce do mk1 Vr6
Hamulce do mk1 Vr6
Ok teraz ja mam pytanko.
Zaciski takie
http://allegro.pl/golf-mk1-gti-pirelli- ... 72984.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tylne od mk3 GT TDI
i teraz pytanko odnosnie serwa i pompy hamulcowej. Pytałem i mowili ze serwo od mk1 cabrio bo wieksze jest i pompa jakas 23mm od Transportera T4. Ale tez spotkalem sie z opniami ze Pompa od mk1 oryginalnie była od silnika 1.1 moze byc i wytrzyma ale serwo od cabrio. Jakies doswiadczenia ma ktos?
Zaciski takie
http://allegro.pl/golf-mk1-gti-pirelli- ... 72984.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tylne od mk3 GT TDI
i teraz pytanko odnosnie serwa i pompy hamulcowej. Pytałem i mowili ze serwo od mk1 cabrio bo wieksze jest i pompa jakas 23mm od Transportera T4. Ale tez spotkalem sie z opniami ze Pompa od mk1 oryginalnie była od silnika 1.1 moze byc i wytrzyma ale serwo od cabrio. Jakies doswiadczenia ma ktos?
Moja strzała http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=476631" onclick="window.open(this.href);return false;
Bóg dał nam nogi po to, abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie
Bóg dał nam nogi po to, abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 611
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
- Lokalizacja: SCZ
- Auto: mk3
- Silnik: 1Z
- Kontakt:
Hamulce do mk1 Vr6
Zakładałem serwo i pompę z LT, musiałem przedłuzyc dzwignie do pedałów.
Przy pompie bez wyjscia na czujnik stopu musisz zamontować czujnik przy pedałach.
Przy pompie bez wyjscia na czujnik stopu musisz zamontować czujnik przy pedałach.
Hamulce do mk1 Vr6
Ja bym chcial sie dowiedziec czy moze byc serwo od cabrio a pompa ori czy to uciagnie ? bo tak slyszalem
Moja strzała http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=476631" onclick="window.open(this.href);return false;
Bóg dał nam nogi po to, abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie
Bóg dał nam nogi po to, abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości