Hamulce do mk1 Vr6

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Wilk90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt sie 14, 2009 12:33
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Hamulce do mk1 Vr6

Post autor: Wilk90 » czw cze 21, 2012 22:55

dracula mk4 pisze:Materiały odnosnie zacisków opla:
1. zaciski hamulcowe systemu ATE o średnicy tłoczka 54mm pochodzące z samochodu Opel Omega B (najsłabsze wersje silnikowe), zaciski te występowały w konfiguracji z "małymi" tarczami - 286x24mm
Obrazek

2. klocki hamulcowe do tych zacisków
3. śruby M12 mocujące zacisk w Oplu lub wprasować tulejki do jarzm z Opla i dokupić do tego nowe śruby 12.9. problem jest rozwiązany bez inwazyjnie dla zwrotnic i jarzm
4. tarcze hamulcowe 280mm z Golf III/Corrado i pochodne (na 4x100)
5. porządne wiertło 10,5mm
6. porządny gwintownik na M12x1.5
7. przewody hamulcowe z Opla
Ważne:
Nie każda felga 15" wejdzie na te hamulce !!
Nie ma potrzeby szlifowania klocka - wystaje on 1mm na zewnątrz i do wewnątrz (na średnicy)
Wyczyśćcie benzyną powierzchnię styku tarczy z piastą tam nie ma prawa być żadnego zabrudzenia, ziarenka piasku, itp.
Czynności:
Zdemontować oryginalne zaciski, tarcze i elastyczny przewód hamulcowy.
W celu prawidłowego nawiercenia i nagwintowania zwrotnicy należy ją również zdemontować.
Rozwiercamy oryginalne otwory M10 w zwrotnicy i gwintujemy - nic szczególnego.
Jak juz przykręcicie jeden zacisk to przymierzcie waszą felgę czy uda się ją przykręcić, jeśli będą problemy to rozwiązań jest wiele.
Ja musiałem zeszlifować część materiału z zacisków (świeżo polakierowanych ) tak aby zniknęły napisy (po średnicy rzecz jasna) około 1mm
Odważniki w moim przypadku są w odległosci 1mm od wewnętrznej powierzchni felgi !!
Jak się już z tym uporacie to skręcamy wszystko do kupy, odpowietrzamy hamulce i gotowe

info z innego forum
Zajefajnie :) powiedz tylko jeszcze pompka od czego? (opel) a serwo? jak zabrac sie za tył? opel tez jakos mozna wsadzic? przypominam ze mam bębny;/



Gacek904
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: pn mar 14, 2011 16:41
Lokalizacja: Wolsztyn

Hamulce do mk1 Vr6

Post autor: Gacek904 » śr paź 08, 2014 15:26

Ok teraz ja mam pytanko.
Zaciski takie
http://allegro.pl/golf-mk1-gti-pirelli- ... 72984.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tylne od mk3 GT TDI
i teraz pytanko odnosnie serwa i pompy hamulcowej. Pytałem i mowili ze serwo od mk1 cabrio bo wieksze jest i pompa jakas 23mm od Transportera T4. Ale tez spotkalem sie z opniami ze Pompa od mk1 oryginalnie była od silnika 1.1 moze byc i wytrzyma ale serwo od cabrio. Jakies doswiadczenia ma ktos?


Moja strzała http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=476631" onclick="window.open(this.href);return false;
Bóg dał nam nogi po to, abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Hamulce do mk1 Vr6

Post autor: anaba255 » śr paź 08, 2014 21:33

Zakładałem serwo i pompę z LT, musiałem przedłuzyc dzwignie do pedałów.
Przy pompie bez wyjscia na czujnik stopu musisz zamontować czujnik przy pedałach.



Gacek904
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: pn mar 14, 2011 16:41
Lokalizacja: Wolsztyn

Hamulce do mk1 Vr6

Post autor: Gacek904 » śr paź 08, 2014 21:57

Ja bym chcial sie dowiedziec czy moze byc serwo od cabrio a pompa ori czy to uciagnie ? bo tak slyszalem


Moja strzała http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=476631" onclick="window.open(this.href);return false;
Bóg dał nam nogi po to, abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości