Montaż wtrysków paliwa - głębokość osadzenia

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Mastercinek
VR6SyncroManiac
VR6SyncroManiac

Post autor: Mastercinek » ndz lut 12, 2012 21:07

Witam

Podczas wkładania wtrysków zaczęło zastanawiać mnie na jaką głębokość mają wejść do kolektora. Nigdy tego nie robiłem i nie mam doświadczenia.
Wcisnąłem je tak głęboko na ile pozwalała mocowanie do kolektora bo wg mnie jest to dystans, który określa jak głęboko możemy je włożyć.
Podejrzałem w drugim silniku, który stoi w garażu i tam są głębiej wciśnięte. W silniku, który składam jest tak:

Obrazek Obrazek Obrazek

Wtrysk zaznaczony strzałką po lewej wszedł głębiej ale kosztem delikatnego wykrzywienia listwy.
Pytanie: jak głęboko mają być osadzone wtryskiwacze? I czy delikatna różnica między jednym i drugim może mieć znaczenie na pracę silnika?

Awatar użytkownika
Wujek Piasek
Ziomek
Ziomek
Kontakt:

Post autor: Wujek Piasek » wt lut 14, 2012 00:43

te oringi co masz zaznaczone strzałkami, raczej powinny znajdować się w "środku", bo tak jak teraz to raczej nie jest za bardzo szczelne ;)

Moj sleep'er Mk2 VR6 : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=428066" onclick="window.open(this.href);return false; ;) --> BYŁ
Moja Jetta A2 Coupe w brązie : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=533072" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Awatar użytkownika
Mastercinek
VR6SyncroManiac
VR6SyncroManiac

Post autor: Mastercinek » wt lut 14, 2012 18:25

Wujek Piasek pisze:te oringi co masz zaznaczone strzałkami, raczej powinny znajdować się w "środku"
Oringów nie widać na zdjęciu przecież. Tak wyglądają wtryski luzem:

Obrazek

U mnie na środkowym zdjęciu po prawej widać kawałek żółtego już w kolektorze i jeszcze głębiej jest dopiero oring. On już jest dosyć ciasno wciśnięty ale jak widać po lewej da się jeszcze głębiej.