Swap VR6 - kilka pytań
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Leszek Madison
- Użytkownik
- Posty: 279
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
- Lokalizacja: WZ
Swap VR6 - kilka pytań
Witam, mam kilka pytań odnośnie silnika:
1. Chciałbym wypiąć wysprzęglik ze skrzyni (CCM). Czy będzie problem żeby go później wpakować do skrzyni? Ktoś mi kiedyś rzucił, że trzeba się namęczyć z ponownym wsadzeniem.
2. Jest szansa pominięcia w instalacji sterownika 3 biegu wentylatora? Czy on występował tylko w wersji z klimą czy w każdym VR6? Mam wiązkę mocno pomodzoną gdzie brakuje właśnie wtyczek pod ten sterownik i wtyczka wentylatora przygotowana jest pod standardowe 3-pinowe gniazdo wentylatora.
3. Mam lekko pogiętą listwę wtryskową i nieco powyginane gniazdo regulatora ciśnienia paliwa (sam regulator jest wklejony na silikon, ale pozostawię to bez komentarza ). Wypiąłem listwę z wtryskami z kolektora, chciałbym to wszystko jakoś oczyścić, ogarnąć. Nie mogłem wypiąć wtrysków z listwy, bardzo ciężko to idzie, spinki oczywiście wypiąłem. Próbować dalej metodą siłową, czy jest jakiś łebski sposób na to?
4. Wtryski po wyjęciu czyścić w nafcie?
5. Nie posiadam zbiorniczka wyrównawczego. Szukać specjalnie do VRa, czy wpakować zwykły z czujnikiem?
1. Chciałbym wypiąć wysprzęglik ze skrzyni (CCM). Czy będzie problem żeby go później wpakować do skrzyni? Ktoś mi kiedyś rzucił, że trzeba się namęczyć z ponownym wsadzeniem.
2. Jest szansa pominięcia w instalacji sterownika 3 biegu wentylatora? Czy on występował tylko w wersji z klimą czy w każdym VR6? Mam wiązkę mocno pomodzoną gdzie brakuje właśnie wtyczek pod ten sterownik i wtyczka wentylatora przygotowana jest pod standardowe 3-pinowe gniazdo wentylatora.
3. Mam lekko pogiętą listwę wtryskową i nieco powyginane gniazdo regulatora ciśnienia paliwa (sam regulator jest wklejony na silikon, ale pozostawię to bez komentarza ). Wypiąłem listwę z wtryskami z kolektora, chciałbym to wszystko jakoś oczyścić, ogarnąć. Nie mogłem wypiąć wtrysków z listwy, bardzo ciężko to idzie, spinki oczywiście wypiąłem. Próbować dalej metodą siłową, czy jest jakiś łebski sposób na to?
4. Wtryski po wyjęciu czyścić w nafcie?
5. Nie posiadam zbiorniczka wyrównawczego. Szukać specjalnie do VRa, czy wpakować zwykły z czujnikiem?
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Swap VR6 - kilka pytań
Nie w każdym był 3 bieg , ja mam klimę i nie mam 3 biegów.Leszek Madison pisze:2. Jest szansa pominięcia w instalacji sterownika 3 biegu wentylatora? Czy on występował tylko w wersji z klimą czy w każdym VR6? Mam wiązkę mocno pomodzoną gdzie brakuje właśnie wtyczek pod ten sterownik i wtyczka wentylatora przygotowana jest pod standardowe 3-pinowe gniazdo wentylatora.
Zbiorniczki są raczej takie same we wszystkich mk3 ( w dieslu mam taki sam jak w vr6 )Leszek Madison pisze:5. Nie posiadam zbiorniczka wyrównawczego. Szukać specjalnie do VRa, czy wpakować zwykły z czujnikiem?
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
- Leszek Madison
- Użytkownik
- Posty: 279
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
- Lokalizacja: WZ
Swap VR6 - kilka pytań
W Vr6 jest deko większy, ale nie wiem czy ma to jakiś większy wpływ na chłodzenie. Różnica może kilkudziesięciu mililitrów.Dj Darecki pisze:Zbiorniczki są raczej takie same we wszystkich mk3
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
Swap VR6 - kilka pytań
nie ma różnicy jaki zbiorniczek dasz.zwykły wystarczy.co do wtrysków to one sa osadzone na oringach i albo faktycznie ciasno siedza albo ktoś je wkleił na klej lub silicon.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
- Leszek Madison
- Użytkownik
- Posty: 279
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
- Lokalizacja: WZ
Swap VR6 - kilka pytań
Wtryski udało się wyciągnąć, ciężko było, nie powiem.
Mam jednak jeszcze jeden dylemat, mianowicie w rozdzielaczu zapłonu miałem urwane 2 kabelki. Udało się je przylutować, ale jest tylko 50% szans, że podłączyłem je prawidłowo
Gniazdo czujnika Halla (wyprowadźcie mnie z błędu jeśli się mylę) zostało wyrwane i poszły 2 kabelki. Z czujnika idzie kabelek: brązowy (czarny?), zielony i czerwony. No i teraz pytanie co jest [+], [-] i [0] ?
Kabelek czarny (powiedzmy, że ciemny) jest ori przymocowany. Kabelek czerwony wlutowałem jako [-], a zielony jako [0]. Czy tak to ma być?
Wiem, że to trochę druciarstwo i zazwyczaj się nie naprawia takich rzeczy, ale uznałem, że warto spróbować.
Mam jednak jeszcze jeden dylemat, mianowicie w rozdzielaczu zapłonu miałem urwane 2 kabelki. Udało się je przylutować, ale jest tylko 50% szans, że podłączyłem je prawidłowo
Gniazdo czujnika Halla (wyprowadźcie mnie z błędu jeśli się mylę) zostało wyrwane i poszły 2 kabelki. Z czujnika idzie kabelek: brązowy (czarny?), zielony i czerwony. No i teraz pytanie co jest [+], [-] i [0] ?
Kabelek czarny (powiedzmy, że ciemny) jest ori przymocowany. Kabelek czerwony wlutowałem jako [-], a zielony jako [0]. Czy tak to ma być?
Wiem, że to trochę druciarstwo i zazwyczaj się nie naprawia takich rzeczy, ale uznałem, że warto spróbować.
- Leszek Madison
- Użytkownik
- Posty: 279
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
- Lokalizacja: WZ
Swap VR6 - kilka pytań
Zbiorniczek wyrównawczy jest trochę inaczej zbudowany wewnątrz. Ja miałem problemy z odpowietrzeniem układu i kipieniem płynu po odkręceniu korka podczas pracy silnika do puki nie zmieniłem na zbiornik od VR6
http://trabantowy.prohost.pl/gs/forum/viewtopic.php?t=1063
Re: Swap VR6 - kilka pytań
To informacja na 100% ? Na czym ta rożnica polega?TrabiVR6 pisze:Zbiorniczek wyrównawczy jest trochę inaczej zbudowany wewnątrz. Ja miałem problemy z odpowietrzeniem układu i kipieniem płynu po odkręceniu korka podczas pracy silnika do puki nie zmieniłem na zbiornik od VR6
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Swap VR6 - kilka pytań
Od VR6 jest większy i pusty w środku,inne mają przegrodę wewnątrz i u mnie nie zdawał taki egzaminu. We wszystkich innych silnikach TDI 16V 1.4 itp są jednakowe zbiorniki tylko VRy mają inne.
http://trabantowy.prohost.pl/gs/forum/viewtopic.php?t=1063
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
Swap VR6 - kilka pytań
TrabiVR6, dziwne bo ja w każdym vr6 miałem zwykły i z zadnym nie ma problemów.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
Swap VR6 - kilka pytań
No to zbiorniczek zostawiam zwykły
A ja mam jeszcze takie pytanie co do montażu licznika z mk3 vr6 .. on raczej nie podejdzie pod kastę z mk2... chyba że się myle.. trzeba jakąś wiązkę licznikową ?
A ja mam jeszcze takie pytanie co do montażu licznika z mk3 vr6 .. on raczej nie podejdzie pod kastę z mk2... chyba że się myle.. trzeba jakąś wiązkę licznikową ?
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
Swap VR6 - kilka pytań
Dziku GTI, wiązka z licznika z mkIII i mkII jest prawie taka sama.jesli nie chcesz mfa to z każdego vaga(poza audi) który miał impulsator zamiast linki.a licznik da sie ładnie wpasowac w deske z mkII.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
Swap VR6 - kilka pytań
To świetnie że pasuje mialem mfa w swoim golfie.. bedzie działać z licznikiem z vr6?
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
Swap VR6 - kilka pytań
w tym temacie masz wszystko wyjasnione:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=328658" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=328658" onclick="window.open(this.href);return false;
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość