Swap VR6 - kilka pytań

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Leszek Madison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
Lokalizacja: WZ

Swap VR6 - kilka pytań

Post autor: Leszek Madison » wt gru 13, 2011 11:32

Witam, mam kilka pytań odnośnie silnika:

1. Chciałbym wypiąć wysprzęglik ze skrzyni (CCM). Czy będzie problem żeby go później wpakować do skrzyni? Ktoś mi kiedyś rzucił, że trzeba się namęczyć z ponownym wsadzeniem.

2. Jest szansa pominięcia w instalacji sterownika 3 biegu wentylatora? Czy on występował tylko w wersji z klimą czy w każdym VR6? Mam wiązkę mocno pomodzoną gdzie brakuje właśnie wtyczek pod ten sterownik i wtyczka wentylatora przygotowana jest pod standardowe 3-pinowe gniazdo wentylatora.

3. Mam lekko pogiętą listwę wtryskową i nieco powyginane gniazdo regulatora ciśnienia paliwa (sam regulator jest wklejony na silikon, ale pozostawię to bez komentarza :grrr: ). Wypiąłem listwę z wtryskami z kolektora, chciałbym to wszystko jakoś oczyścić, ogarnąć. Nie mogłem wypiąć wtrysków z listwy, bardzo ciężko to idzie, spinki oczywiście wypiąłem. Próbować dalej metodą siłową, czy jest jakiś łebski sposób na to?

4. Wtryski po wyjęciu czyścić w nafcie?

5. Nie posiadam zbiorniczka wyrównawczego. Szukać specjalnie do VRa, czy wpakować zwykły z czujnikiem?



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Swap VR6 - kilka pytań

Post autor: Dj Darecki » wt gru 13, 2011 11:36

Leszek Madison pisze:2. Jest szansa pominięcia w instalacji sterownika 3 biegu wentylatora? Czy on występował tylko w wersji z klimą czy w każdym VR6? Mam wiązkę mocno pomodzoną gdzie brakuje właśnie wtyczek pod ten sterownik i wtyczka wentylatora przygotowana jest pod standardowe 3-pinowe gniazdo wentylatora.
Nie w każdym był 3 bieg , ja mam klimę i nie mam 3 biegów.
Leszek Madison pisze:5. Nie posiadam zbiorniczka wyrównawczego. Szukać specjalnie do VRa, czy wpakować zwykły z czujnikiem?
Zbiorniczki są raczej takie same we wszystkich mk3 ( w dieslu mam taki sam jak w vr6 )


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Leszek Madison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
Lokalizacja: WZ

Swap VR6 - kilka pytań

Post autor: Leszek Madison » wt gru 13, 2011 12:11

Dj Darecki pisze:Zbiorniczki są raczej takie same we wszystkich mk3
W Vr6 jest deko większy, ale nie wiem czy ma to jakiś większy wpływ na chłodzenie. Różnica może kilkudziesięciu mililitrów.



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Swap VR6 - kilka pytań

Post autor: dawid018 » wt gru 13, 2011 19:51

nie ma różnicy jaki zbiorniczek dasz.zwykły wystarczy.co do wtrysków to one sa osadzone na oringach i albo faktycznie ciasno siedza albo ktoś je wkleił na klej lub silicon.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
Leszek Madison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
Lokalizacja: WZ

Swap VR6 - kilka pytań

Post autor: Leszek Madison » śr gru 14, 2011 22:13

Wtryski udało się wyciągnąć, ciężko było, nie powiem.

Mam jednak jeszcze jeden dylemat, mianowicie w rozdzielaczu zapłonu miałem urwane 2 kabelki. Udało się je przylutować, ale jest tylko 50% szans, że podłączyłem je prawidłowo :ass:
Gniazdo czujnika Halla (wyprowadźcie mnie z błędu jeśli się mylę) zostało wyrwane i poszły 2 kabelki. Z czujnika idzie kabelek: brązowy (czarny?), zielony i czerwony. No i teraz pytanie co jest [+], [-] i [0] ? :grrr:
Kabelek czarny (powiedzmy, że ciemny) jest ori przymocowany. Kabelek czerwony wlutowałem jako [-], a zielony jako [0]. Czy tak to ma być?

Obrazek Obrazek

Wiem, że to trochę druciarstwo i zazwyczaj się nie naprawia takich rzeczy, ale uznałem, że warto spróbować.



Awatar użytkownika
Leszek Madison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
Lokalizacja: WZ

Swap VR6 - kilka pytań

Post autor: Leszek Madison » czw gru 15, 2011 19:52

Gdyby ktoś miał z tym kiedyś problem to znalazłem rysuneczek:

Obrazek



Awatar użytkownika
TrabiVR6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr lis 21, 2007 02:26
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Swap VR6 - kilka pytań

Post autor: TrabiVR6 » wt gru 27, 2011 01:21

Zbiorniczek wyrównawczy jest trochę inaczej zbudowany wewnątrz. Ja miałem problemy z odpowietrzeniem układu i kipieniem płynu po odkręceniu korka podczas pracy silnika do puki nie zmieniłem na zbiornik od VR6


http://trabantowy.prohost.pl/gs/forum/viewtopic.php?t=1063

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Re: Swap VR6 - kilka pytań

Post autor: Dziku VR6 » wt gru 27, 2011 18:28

TrabiVR6 pisze:Zbiorniczek wyrównawczy jest trochę inaczej zbudowany wewnątrz. Ja miałem problemy z odpowietrzeniem układu i kipieniem płynu po odkręceniu korka podczas pracy silnika do puki nie zmieniłem na zbiornik od VR6
To informacja na 100% ? Na czym ta rożnica polega?


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
TrabiVR6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr lis 21, 2007 02:26
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Swap VR6 - kilka pytań

Post autor: TrabiVR6 » śr gru 28, 2011 20:40

Od VR6 jest większy i pusty w środku,inne mają przegrodę wewnątrz i u mnie nie zdawał taki egzaminu. We wszystkich innych silnikach TDI 16V 1.4 itp są jednakowe zbiorniki tylko VRy mają inne.


http://trabantowy.prohost.pl/gs/forum/viewtopic.php?t=1063

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Swap VR6 - kilka pytań

Post autor: dawid018 » śr gru 28, 2011 22:38

TrabiVR6, dziwne bo ja w każdym vr6 miałem zwykły i z zadnym nie ma problemów.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Swap VR6 - kilka pytań

Post autor: Dziku VR6 » ndz sty 01, 2012 13:51

No to zbiorniczek zostawiam zwykły :P

A ja mam jeszcze takie pytanie co do montażu licznika z mk3 vr6 .. on raczej nie podejdzie pod kastę z mk2... chyba że się myle.. trzeba jakąś wiązkę licznikową ?


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Swap VR6 - kilka pytań

Post autor: dawid018 » ndz sty 01, 2012 15:04

Dziku GTI, wiązka z licznika z mkIII i mkII jest prawie taka sama.jesli nie chcesz mfa to z każdego vaga(poza audi) który miał impulsator zamiast linki.a licznik da sie ładnie wpasowac w deske z mkII.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Swap VR6 - kilka pytań

Post autor: Dziku VR6 » ndz sty 01, 2012 16:11

To świetnie że pasuje :) mialem mfa w swoim golfie.. bedzie działać z licznikiem z vr6?


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Swap VR6 - kilka pytań

Post autor: dawid018 » ndz sty 01, 2012 16:30

w tym temacie masz wszystko wyjasnione:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=328658" onclick="window.open(this.href);return false;


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość